LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 gæt hvad jeg har set! - Cait

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

gæt hvad jeg har set! - Cait Empty
IndlægEmne: gæt hvad jeg har set! - Cait   gæt hvad jeg har set! - Cait Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 1:49 am

Sted: Caits værelse
Tid: 16:40

Ezreal havde straks sat i retning af Caitlyns værelse, og var ved et rent tilfælde stødt på Rammus på vejen. Han havde kort fortalt ham om stenen, og var så fortsat. Nu stod han foran Caits dør og bankede på.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

gæt hvad jeg har set! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: gæt hvad jeg har set! - Cait   gæt hvad jeg har set! - Cait Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 1:53 am

Caitlyn åbnede sin dør og så ud "Ezreal? Hey" hun smilede
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

gæt hvad jeg har set! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: gæt hvad jeg har set! - Cait   gæt hvad jeg har set! - Cait Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 1:56 am

Ezreal hoppede begejstret op og ned, "Cait, Cait, Cait! gæt hvem jeg lige har set næsten nøgne i den samme seng!"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

gæt hvad jeg har set! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: gæt hvad jeg har set! - Cait   gæt hvad jeg har set! - Cait Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 1:57 am

"Uhm.." Caitlyn så forvirret på ham vi var glade? "Aatrox og Tryndamere?" gispede hun.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

gæt hvad jeg har set! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: gæt hvad jeg har set! - Cait   gæt hvad jeg har set! - Cait Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 1:58 am

Ezreal sukkede svagt, "nej ... desværre ikke"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

gæt hvad jeg har set! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: gæt hvad jeg har set! - Cait   gæt hvad jeg har set! - Cait Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 2:00 am

"Så ved jeg det ikke?" sagde Caitlyn nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

gæt hvad jeg har set! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: gæt hvad jeg har set! - Cait   gæt hvad jeg har set! - Cait Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 2:02 am

Ezreal tøvede lidt, "hm ... måske vi skulle tage det inde på værelset" sagde han så, "... jeg ved faktisk ikke om det er officielt endnu"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

gæt hvad jeg har set! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: gæt hvad jeg har set! - Cait   gæt hvad jeg har set! - Cait Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 2:03 am

"Oh, ja selvfølgelig, kom indenfor" sagde Caitlyn med et smil og trådte til siden.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

gæt hvad jeg har set! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: gæt hvad jeg har set! - Cait   gæt hvad jeg har set! - Cait Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 2:06 am

Ezreal gik ind, så snart han var inde i lokalet sagde han, "Jayce og Viktor!".
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

gæt hvad jeg har set! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: gæt hvad jeg har set! - Cait   gæt hvad jeg har set! - Cait Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 2:07 am

"Hvad?!" gispede Caitlyn "nej! Fortæl!" udbrød hun spændt og satte sig tilrette i sengen!
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

gæt hvad jeg har set! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: gæt hvad jeg har set! - Cait   gæt hvad jeg har set! - Cait Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 2:11 am

Ezreal smilede stort, "Så, her går jeg helt uskyldigt mod mit værelse, da jeg ser en kæmpe sten foran døren" begyndte han, "og selvfølgelig teleportere jeg forbi den, for at finde ud af, hvad der foregår. Inde på værelset ser jeg" her holdt han en lille kunstpause, "Jayce ligger over Viktor, begge kun iført underbukser".
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

gæt hvad jeg har set! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: gæt hvad jeg har set! - Cait   gæt hvad jeg har set! - Cait Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 2:12 am

Caitlyn gispede igen og så meget interesseret på ham "hvad gjorde du så?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

gæt hvad jeg har set! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: gæt hvad jeg har set! - Cait   gæt hvad jeg har set! - Cait Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 2:14 am

"Well, så opdagede de mig" sagde han og sukkede, "og Jayce trak dynen op over Viktor og begyndte at tage tøj på ..."
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

gæt hvad jeg har set! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: gæt hvad jeg har set! - Cait   gæt hvad jeg har set! - Cait Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 2:15 am

"Oh.." Caitlyn nikkede lidt "hvad sagde han??"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

gæt hvad jeg har set! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: gæt hvad jeg har set! - Cait   gæt hvad jeg har set! - Cait Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 2:18 am

"Well, først var de bare sådan 'Hey Ezreal', men så var jeg sådan 'i er sådan et sødt par' og så var Jayce sådan, 'hvad, hvordan vidste du det, selv Viktor troede jeg var straight' og så skiftede jeg hurtigt emne, fordi jeg ikke følte her ville være et godt tidspunkt at bringe dagbogen op"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

gæt hvad jeg har set! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: gæt hvad jeg har set! - Cait   gæt hvad jeg har set! - Cait Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 2:19 am

"Sagde han det?" gispede Caitlyn "det er jo det samme som at sige han er til mænd, så han stod ved det? De er et par?" måbede hun.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

gæt hvad jeg har set! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: gæt hvad jeg har set! - Cait   gæt hvad jeg har set! - Cait Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 2:21 am

Ezreal tøvede lidt, "huh ... well, der virkede de lidt usikre" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

gæt hvad jeg har set! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: gæt hvad jeg har set! - Cait   gæt hvad jeg har set! - Cait Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 2:21 am

Caitlyn nikkede... "men de var næsten nøgne i samme seng?" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

gæt hvad jeg har set! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: gæt hvad jeg har set! - Cait   gæt hvad jeg har set! - Cait Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 2:23 am

Han nikkede ivrigt, "Ja, og det så meget intimt ud" sagde han glad, "Jeg tror de er så godt som et par!"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

gæt hvad jeg har set! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: gæt hvad jeg har set! - Cait   gæt hvad jeg har set! - Cait Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 2:25 am

Caitlyn smilede triumferende "vi gjorde det, på rekord tid!"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

gæt hvad jeg har set! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: gæt hvad jeg har set! - Cait   gæt hvad jeg har set! - Cait Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 2:27 am

Ezreal nikkede glad, "oh, men det ser ud til vi fik hjælp" sagde han, "af en eller anden ved navn Gnar"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

gæt hvad jeg har set! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: gæt hvad jeg har set! - Cait   gæt hvad jeg har set! - Cait Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 2:28 am

"Gnar?" sagde Caitlyn. Det navn havde hun hørt før... "hvis ikke jeg husker galt, så er det en fra The Bandle City... det vil sagde han eller hun er en yordle?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

gæt hvad jeg har set! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: gæt hvad jeg har set! - Cait   gæt hvad jeg har set! - Cait Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 2:30 am

Ezreal nikkede, "Ja, det er sikkert rigtigt" svarede han, "De sagde det var Gnar der havde lagt stenen foran værelset"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

gæt hvad jeg har set! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: gæt hvad jeg har set! - Cait   gæt hvad jeg har set! - Cait Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 2:31 am

"Uuuuh, smart" sagde Caitlyn med et lumsk smil "måske det var en vi burde alliere os med.."
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

gæt hvad jeg har set! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: gæt hvad jeg har set! - Cait   gæt hvad jeg har set! - Cait Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 2:33 am

Ezreal nikkede, "Det var lige det jeg tænkte" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





gæt hvad jeg har set! - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: gæt hvad jeg har set! - Cait   gæt hvad jeg har set! - Cait Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
gæt hvad jeg har set! - Cait
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn
» Cait! jeg har nyheder! - Cait
» omg omg omg! - cait
» CAIT! - Cait
» Hey Cait - Caityn

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: