LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Tristana

Tristana


Antal indlæg : 156
Join date : 17/11/15

LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Empty
IndlægEmne: LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble   LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:11 pm

Tid: 15:03
Sted: Yordles opholdstue
Tristanas udseende: https://vintage.ponychan.net/chan/files/src/142587233160.png Den lille rævedims

Tristana sad og knurrede af Lulu og forsøgte at kradse hende! Men uden succes... halsbåndet om hendes hals holdt hende på plads.
Tilbage til toppen Go down
Lulu

Lulu


Antal indlæg : 404
Join date : 26/10/15

LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Empty
IndlægEmne: Sv: LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble   LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:12 pm

Lulu sad med Tristana i et godt greb og ventede... da hun så Rumble i det fjerne, rømmede hun sig og gjorde sig klar! Da han var inde for hørevide, sukkede hun tungt "åååååh nej, Tristana bliver skuffet..."
Tilbage til toppen Go down
Rumble

Rumble


Antal indlæg : 92
Join date : 17/11/15

LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Empty
IndlægEmne: Sv: LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble   LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:14 pm

Rumble gik ind i opholdstuen, og så mod Lulu, så snart han hørte Tristannas navn, "Huh? hvad sker der?" spurgte han bekymret og gik hen til Lulu.
Tilbage til toppen Go down
Tristana

Tristana


Antal indlæg : 156
Join date : 17/11/15

LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Empty
IndlægEmne: Sv: LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble   LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:14 pm

Tristana så overrasket på Rumble og så på Lulu?! Hvad havde hun gang i???
Tilbage til toppen Go down
Lulu

Lulu


Antal indlæg : 404
Join date : 26/10/15

LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Empty
IndlægEmne: Sv: LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble   LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:16 pm

Lulu så trist på ham "oh, hey Rumble... det er bare, Tristana bad mig om at give Pusser et loppebad, inden hun skulle til en konkurrance for spændende dyr idag... men nu har jeg lige fået at vide at jeg skal hjælpe en af lærene og nu har jeg ikke tid..." sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Rumble

Rumble


Antal indlæg : 92
Join date : 17/11/15

LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Empty
IndlægEmne: Sv: LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble   LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:20 pm

"oh" sagde Rumble og så på ræven, så fik han en genial ide, "Hey, jeg kunne hjælpe!"
Tilbage til toppen Go down
Tristana

Tristana


Antal indlæg : 156
Join date : 17/11/15

LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Empty
IndlægEmne: Sv: LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble   LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:21 pm

Tristana vred sig og peb højt da Lulu sagde loppebad?!
Tilbage til toppen Go down
Lulu

Lulu


Antal indlæg : 404
Join date : 26/10/15

LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Empty
IndlægEmne: Sv: LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble   LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:21 pm

"Virkelig?" spurgte Lulu og smilede lettet "det ville være super! Åh Rumble du er en rigtig helt, Tristana bliver så glad! Jeg giver hende besked med det samme... her, lad mig give dig tingene, så fortæller jeg Tristana hun kan hente hende på dit værelse?"
Tilbage til toppen Go down
Rumble

Rumble


Antal indlæg : 92
Join date : 17/11/15

LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Empty
IndlægEmne: Sv: LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble   LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:23 pm

Rumble nikkede stolt, "Selvfølgelig, det manglede da bare" sagde han og rakte ud for at tage imod ting.
Tilbage til toppen Go down
Tristana

Tristana


Antal indlæg : 156
Join date : 17/11/15

LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Empty
IndlægEmne: Sv: LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble   LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:26 pm

Tristana nappede efter Lulus hånd!!
Tilbage til toppen Go down
Lulu

Lulu


Antal indlæg : 404
Join date : 26/10/15

LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Empty
IndlægEmne: Sv: LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble   LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:26 pm

Lulu rykkede hånden "oh, og hun bider lidt... men det er bare fordi hun virkelig ikke kan lide loppebad.." sagde hun og rakte Rumble tingene og Tristanas snor.
Tilbage til toppen Go down
Rumble

Rumble


Antal indlæg : 92
Join date : 17/11/15

LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Empty
IndlægEmne: Sv: LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble   LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:28 pm

Rumble tog imod tingene, "Hey" sagde han til den lille ræv, "Pusser var det? bare rolig, vi skal nok få et helt fint loppebad" sagde han beroligende.
Tilbage til toppen Go down
Tristana

Tristana


Antal indlæg : 156
Join date : 17/11/15

LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Empty
IndlægEmne: Sv: LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble   LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:28 pm

Tristana knurrede og prøvede at komme fri!!!
Tilbage til toppen Go down
Lulu

Lulu


Antal indlæg : 404
Join date : 26/10/15

LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Empty
IndlægEmne: Sv: LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble   LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:28 pm

"I to skal nok blive rigtigt fine venner! Tak igen Rumble!" hun grinede og gik hurtigt!!

//out//
Tilbage til toppen Go down
Rumble

Rumble


Antal indlæg : 92
Join date : 17/11/15

LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Empty
IndlægEmne: Sv: LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble   LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:30 pm

Rumble holdt fast i Pusser, "Så, ikke løbe væk" sagde han og begyndte at gå mod sit værelse, "hvis du ikke får et bad, risikere du at få lopper, og det er ikke sjovt"
Tilbage til toppen Go down
Tristana

Tristana


Antal indlæg : 156
Join date : 17/11/15

LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Empty
IndlægEmne: Sv: LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble   LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:31 pm

Tristana knurrede fornærmet og nappede efter hans fingre! Det var måske ikke Rumbles skyld, men hun skulle IKKE i loppebad!!!
Tilbage til toppen Go down
Rumble

Rumble


Antal indlæg : 92
Join date : 17/11/15

LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Empty
IndlægEmne: Sv: LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble   LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:32 pm

"Hov! stop det der" sagde Rumble og trak hurtigt sine fingre til sig, "Tristana bliver ikke glad, hvis du ikke opfører dig ordentligt" formanede han. De ankom til hans værelse.
Tilbage til toppen Go down
Tristana

Tristana


Antal indlæg : 156
Join date : 17/11/15

LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Empty
IndlægEmne: Sv: LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble   LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:33 pm

Tristana fnøs! Pokkers til Lulu!!!
Tilbage til toppen Go down
Rumble

Rumble


Antal indlæg : 92
Join date : 17/11/15

LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Empty
IndlægEmne: Sv: LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble   LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:34 pm

Rumble åbnede døren og gik ind på sit værelse, "det er slet ikke så slemt" sagde han, "Jeg laver et varmt bad, og sørger for at at have et håndklæde klart, når du er færdig ... måske jeg også kan finde nogle godbider frem"
Tilbage til toppen Go down
Tristana

Tristana


Antal indlæg : 156
Join date : 17/11/15

LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Empty
IndlægEmne: Sv: LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble   LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:35 pm

Tristana lagde ørene ned, det har var virkelig ydmygende!!
Tilbage til toppen Go down
Rumble

Rumble


Antal indlæg : 92
Join date : 17/11/15

LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Empty
IndlægEmne: Sv: LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble   LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:37 pm

Rumble rynkede brynene lidt, "så så" sagde han og stillede Pusser fra sig på en seng, "Hvis du venter her, henter jeg en balje med varm vand".
Tilbage til toppen Go down
Tristana

Tristana


Antal indlæg : 156
Join date : 17/11/15

LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Empty
IndlægEmne: Sv: LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble   LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:37 pm

Tristana sprang ned af sengen og løb mod døren!!!!!!!!!!!!!!!
Tilbage til toppen Go down
Rumble

Rumble


Antal indlæg : 92
Join date : 17/11/15

LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Empty
IndlægEmne: Sv: LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble   LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:38 pm

"Hov stop!" udbrød Rumble og skyndte sig at gribe snoren.
Tilbage til toppen Go down
Tristana

Tristana


Antal indlæg : 156
Join date : 17/11/15

LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Empty
IndlægEmne: Sv: LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble   LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:40 pm

"Iiiiiiiiiiip!" Tristana klynkede og forsøgte at gnave sig fri af snoren!
Tilbage til toppen Go down
Rumble

Rumble


Antal indlæg : 92
Join date : 17/11/15

LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Empty
IndlægEmne: Sv: LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble   LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:41 pm

"Hov, hold op med det" sagde Rumble, "Tristana bliver virkelig ikke glad, hvis du har ødelagt hendes snor" sagde han og rystede på hovedet, "Jeg må vist hellere binde dig mens jeg henter vand" sagde han og bandt hende til sengen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Empty
IndlægEmne: Sv: LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble   LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
LOPPEBAD?!?!!? - Lulu, Rumble
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» More beach party! - Diana, Lulu, Veigar
» Fest, kys og snak om drenge - Lulu, Poppy
» Vi leder efter Gnar! - Cait, Rumble
» Dating service 2.0, nej 3.0! - Aatrox <3 Tryndamere og Rumble <3 Tristana og Cait! :D
» Lets begin the duet begin //lulu//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Opholdsstuerne-
Gå til: