LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 hammeren er nu afleveret - LeBlanc

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Vladimir

Vladimir


Antal indlæg : 71
Join date : 27/10/15

hammeren er nu afleveret - LeBlanc Empty
IndlægEmne: hammeren er nu afleveret - LeBlanc   hammeren er nu afleveret - LeBlanc Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 11:17 pm

Sted: LeBlancs værelse
Tid: efter Jayce Viktor tingen

Vladimir bankede på døren til LeBlancs værelse.
Tilbage til toppen Go down
LeBlanc

LeBlanc


Antal indlæg : 132
Join date : 26/10/15

hammeren er nu afleveret - LeBlanc Empty
IndlægEmne: Sv: hammeren er nu afleveret - LeBlanc   hammeren er nu afleveret - LeBlanc Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 11:19 pm

LeBlanc åbnede døren og så på ham. Hun lod ham komme ind og lukkede døren bag ham "ja?"
Tilbage til toppen Go down
Vladimir

Vladimir


Antal indlæg : 71
Join date : 27/10/15

hammeren er nu afleveret - LeBlanc Empty
IndlægEmne: Sv: hammeren er nu afleveret - LeBlanc   hammeren er nu afleveret - LeBlanc Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 11:21 pm

"Jeg afleverede hammeren" han tøvede lidt, "Er du sikker på de ved noget?"
Tilbage til toppen Go down
LeBlanc

LeBlanc


Antal indlæg : 132
Join date : 26/10/15

hammeren er nu afleveret - LeBlanc Empty
IndlægEmne: Sv: hammeren er nu afleveret - LeBlanc   hammeren er nu afleveret - LeBlanc Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 11:21 pm

LeBlanc så tøvende ud "jeg er ikke sikker, men de virkede meget sikre"
Tilbage til toppen Go down
Vladimir

Vladimir


Antal indlæg : 71
Join date : 27/10/15

hammeren er nu afleveret - LeBlanc Empty
IndlægEmne: Sv: hammeren er nu afleveret - LeBlanc   hammeren er nu afleveret - LeBlanc Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 11:25 pm

Han nikkede lidt, "hm ... besynderligt" sagde han, "da jeg afleverede hammeren, opførte de sig som om den bare var blevet glemt et eller andet sted ... jeg fik endda et kram af den ene af dem" han skar ansigt, Vladimir var ikke til kram.
Tilbage til toppen Go down
LeBlanc

LeBlanc


Antal indlæg : 132
Join date : 26/10/15

hammeren er nu afleveret - LeBlanc Empty
IndlægEmne: Sv: hammeren er nu afleveret - LeBlanc   hammeren er nu afleveret - LeBlanc Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 11:26 pm

LeBlanc rynkede brynene "... og du tror ikke det var skuespil?"
Tilbage til toppen Go down
Vladimir

Vladimir


Antal indlæg : 71
Join date : 27/10/15

hammeren er nu afleveret - LeBlanc Empty
IndlægEmne: Sv: hammeren er nu afleveret - LeBlanc   hammeren er nu afleveret - LeBlanc Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 11:28 pm

Vladimir trak på skuldrene, "så var det overbevisende, der var ikke noget at mærke på fyrens puls"
Tilbage til toppen Go down
LeBlanc

LeBlanc


Antal indlæg : 132
Join date : 26/10/15

hammeren er nu afleveret - LeBlanc Empty
IndlægEmne: Sv: hammeren er nu afleveret - LeBlanc   hammeren er nu afleveret - LeBlanc Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 11:29 pm

LeBlanc nikkede og så tænksomt frem for sig "måske vi burde holde lidt øje med dem... om ikke andet har vi tegningerne"
Tilbage til toppen Go down
Vladimir

Vladimir


Antal indlæg : 71
Join date : 27/10/15

hammeren er nu afleveret - LeBlanc Empty
IndlægEmne: Sv: hammeren er nu afleveret - LeBlanc   hammeren er nu afleveret - LeBlanc Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 11:31 pm

Vladimir nikkede, "Jeg vil holde øje, og bede vores folk om at gøre det samme" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
LeBlanc

LeBlanc


Antal indlæg : 132
Join date : 26/10/15

hammeren er nu afleveret - LeBlanc Empty
IndlægEmne: Sv: hammeren er nu afleveret - LeBlanc   hammeren er nu afleveret - LeBlanc Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 11:32 pm

"Nej Vladimir, jeg tror det er for risikabelt hvis du gør det" sagde hun "men en elev ville være godt..."
Tilbage til toppen Go down
Vladimir

Vladimir


Antal indlæg : 71
Join date : 27/10/15

hammeren er nu afleveret - LeBlanc Empty
IndlægEmne: Sv: hammeren er nu afleveret - LeBlanc   hammeren er nu afleveret - LeBlanc Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 11:36 pm

Vladimir nikkede lidt, "Det kunne du have ret i, jeg har hørt shadow isle skulle have nogle gode folk til stealth opgaver"
Tilbage til toppen Go down
LeBlanc

LeBlanc


Antal indlæg : 132
Join date : 26/10/15

hammeren er nu afleveret - LeBlanc Empty
IndlægEmne: Sv: hammeren er nu afleveret - LeBlanc   hammeren er nu afleveret - LeBlanc Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 11:38 pm

"Ja? Kan du ikke finde ud af om der er nogle med de... kompetencer vi har brug for?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Vladimir

Vladimir


Antal indlæg : 71
Join date : 27/10/15

hammeren er nu afleveret - LeBlanc Empty
IndlægEmne: Sv: hammeren er nu afleveret - LeBlanc   hammeren er nu afleveret - LeBlanc Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 11:39 pm

Vladimir nikkede, "Jeg vil undersøge det" sagde, "nogen andre kriterier jeg skal kigge efter?"
Tilbage til toppen Go down
LeBlanc

LeBlanc


Antal indlæg : 132
Join date : 26/10/15

hammeren er nu afleveret - LeBlanc Empty
IndlægEmne: Sv: hammeren er nu afleveret - LeBlanc   hammeren er nu afleveret - LeBlanc Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 11:40 pm

LeBlanc overvejede det "ikke en fra pentakill..." sagde hun så "det ville være for meget opmærksomhed"
Tilbage til toppen Go down
Vladimir

Vladimir


Antal indlæg : 71
Join date : 27/10/15

hammeren er nu afleveret - LeBlanc Empty
IndlægEmne: Sv: hammeren er nu afleveret - LeBlanc   hammeren er nu afleveret - LeBlanc Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 11:43 pm

Han nikkede, "Godt, så vil jeg gå i gang med det samme" sagde han og gik mod døren.
Tilbage til toppen Go down
LeBlanc

LeBlanc


Antal indlæg : 132
Join date : 26/10/15

hammeren er nu afleveret - LeBlanc Empty
IndlægEmne: Sv: hammeren er nu afleveret - LeBlanc   hammeren er nu afleveret - LeBlanc Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 11:43 pm

LeBlanc nikkede og forberedte sig på det værste.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Vladimir

Vladimir


Antal indlæg : 71
Join date : 27/10/15

hammeren er nu afleveret - LeBlanc Empty
IndlægEmne: Sv: hammeren er nu afleveret - LeBlanc   hammeren er nu afleveret - LeBlanc Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 11:45 pm

Vladimir forlod værelset.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hammeren er nu afleveret - LeBlanc Empty
IndlægEmne: Sv: hammeren er nu afleveret - LeBlanc   hammeren er nu afleveret - LeBlanc Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hammeren er nu afleveret - LeBlanc
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: