LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Draven

Draven


Antal indlæg : 488
Join date : 26/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 9:12 pm

"Godt så" sagde Draven og smilede "nå, skal vi få underskrevet nogle fanbreve?"
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 9:13 pm

Elise sukkede indvendigt, "Jeg kan næsten ikke vente" sagde hun med et stort smil.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 9:14 pm

Ezreal nikkede, "Det er altså ret cool, at vi får lov til at gøre det her"
Tilbage til toppen Go down
Draven

Draven


Antal indlæg : 488
Join date : 26/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 9:16 pm

"Selvfølgelig" sagde Draven med et stort smil "ok, her har I en lige stor stak hver. Husk at hvert eneste fan skal have et svar der får dem til at føle sig specielle"
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 9:18 pm

Elise tog imod sin stak, "Jeg skal gøre mit bedste" løj hun.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 10:01 pm

Ezreal tog entusiastisk imod sin bunke, "Det skal vi nok" sagde han glad og fandt det første brev frem.
Tilbage til toppen Go down
Draven

Draven


Antal indlæg : 488
Join date : 26/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 7:41 pm

Draven satte sig ned og tog selv en bunke. Han begyndte at læse dem og smilede fornøjet.
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 7:43 pm

Elise begyndte at underskrive brevene, det her var forfærdeligt.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 7:44 pm

Ezreal gik i gang med at skrive hjertlige og personlige svar til alle fansne.
Tilbage til toppen Go down
Draven

Draven


Antal indlæg : 488
Join date : 26/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 7:46 pm

Draven skrev ikke selv, men læste de fleste.
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 7:50 pm

Da det ikke så ud til at Draven læste svarene, gjorde hun sig ikke specielt umage.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 7:50 pm

"Så, Draven, hvornår er den næste tur?" spurgte Ezreal glad, mens han svar.
Tilbage til toppen Go down
Draven

Draven


Antal indlæg : 488
Join date : 26/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 7:52 pm

"Jeg tænker tirsdag i næste uge" sagde Draven med et stort smil
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 7:53 pm

Elise så forfærdet mod dem, skulle de på tur? Hun prøvede at se forventningsfuld ud, "Hvor skal vi hen?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 7:54 pm

Ezreal så også forventningsfuldt og nysgerrigt på Draven.
Tilbage til toppen Go down
Draven

Draven


Antal indlæg : 488
Join date : 26/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 7:56 pm

"Hold på hat og briller" sagde Draven og sendte dem et stort smil "vi skal til en af mine tuneringer"
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 7:57 pm

Elise så for første gang på ham med ægte, positiv overraskelse. Det var jo ikke skrækkeligt.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 7:57 pm

"Whuh!" udbrød Ezreal begejstret, "Hvor cool!"
Tilbage til toppen Go down
Draven

Draven


Antal indlæg : 488
Join date : 26/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 7:58 pm

Draven nikkede "er der nogle specielle timer i er interesseret i at skippe? For lige nu har jeg lagt den til at vi ikke kommer til magi teori og geografi"
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 8:00 pm

Elise overvejede det, "Nej, det lyder som gode timer, selvom historie også ville være godt at omme ud af ..." sagde hun tænktsomt, det her var jo slet ikke helt skidt.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 8:01 pm

"Aw" sagde Ezreal, geografi var et af de få fag han rent faktisk kunne lide, "uhm ... jeg tror jeg er mest på historie"
Tilbage til toppen Go down
Draven

Draven


Antal indlæg : 488
Join date : 26/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 8:03 pm

Draven nikkede "vi kommer til at misse geografi og magiteori på tirsdag, men jeg havde tænkt vi skulle ind og se et våbenmusæum i Noxus og det kan sagtens blive i historie"
Tilbage til toppen Go down
Elise

Elise


Antal indlæg : 329
Join date : 29/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 8:03 pm

Elise nikkede og smilede, "Det lyder godt" sagde hun, og mente det endda.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 8:04 pm

Ezreal nikkede og smilede, "Cool!"
Tilbage til toppen Go down
Draven

Draven


Antal indlæg : 488
Join date : 26/10/15

øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 8:05 pm

Draven nikkede tilfreds og læste videre.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven   øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
øh ... jaer, jeg er med i ... den klub! - Draven
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Draven er dum - Sona
» Du holder dig fra Sona! - Draven
» Draven klubben - Nyt project!
» *banke banlke* //draven
» *utilfredst ansigtigt udtryk* //draven

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Skolen :: Gangene-
Gå til: