LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Zed har en kærste!! //Shen//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Akali

Akali


Antal indlæg : 106
Join date : 28/10/15

Zed har en kærste!! //Shen// Empty
IndlægEmne: Zed har en kærste!! //Shen//   Zed har en kærste!! //Shen// Icon_minitimeSøn Nov 29, 2015 11:15 pm

kl:16:20
Sted: ved Shens værelse

Akali bakkede på Shens dør. Hun havde noget meget vigtigt at fortælle Shen, det synes hun i hver fald.
Tilbage til toppen Go down
Shen

Shen


Antal indlæg : 72
Join date : 16/11/15

Zed har en kærste!! //Shen// Empty
IndlægEmne: Sv: Zed har en kærste!! //Shen//   Zed har en kærste!! //Shen// Icon_minitimeSøn Nov 29, 2015 11:23 pm

Shen havde lige kommet tilbage til sit værelse efter træning og var på vej i bad så han stod i bar overkrop og bukser da der blev banket på og gik hen og åbnede "ja?" spurte han og så på akali
Tilbage til toppen Go down
Akali

Akali


Antal indlæg : 106
Join date : 28/10/15

Zed har en kærste!! //Shen// Empty
IndlægEmne: Sv: Zed har en kærste!! //Shen//   Zed har en kærste!! //Shen// Icon_minitimeSøn Nov 29, 2015 11:29 pm

Akakli så hurtig op og ned af Shen. Hun rødmet lidt, hun var meget glad for at hun havde sin maske på. Hun så hurtig lidt til den anden side. "øh... Hej Shen" sagde hun "jeg ville gerne snakke med dig, men hvis du ikke har tid nu er det også okay.." Akali har haft et god øje til Shen i noget tid nu, så hun er blevet helt slået ud af den, over at Shen har stået i bar overkrop.
Tilbage til toppen Go down
Shen

Shen


Antal indlæg : 72
Join date : 16/11/15

Zed har en kærste!! //Shen// Empty
IndlægEmne: Sv: Zed har en kærste!! //Shen//   Zed har en kærste!! //Shen// Icon_minitimeSøn Nov 29, 2015 11:33 pm

Shen smillede varmt til hende men det kunne ikke ses bag masken "nej nej kom endelig ind var bare lige kommet tilbag fra træning" sagde han og trådte til siden så hun kunne komme ind
Tilbage til toppen Go down
Akali

Akali


Antal indlæg : 106
Join date : 28/10/15

Zed har en kærste!! //Shen// Empty
IndlægEmne: Sv: Zed har en kærste!! //Shen//   Zed har en kærste!! //Shen// Icon_minitimeSøn Nov 29, 2015 11:35 pm

Akali nikkede. "okay" sagde hun "jeg ville helt ikke trænge mig på" hun gik ind af døren
Tilbage til toppen Go down
Shen

Shen


Antal indlæg : 72
Join date : 16/11/15

Zed har en kærste!! //Shen// Empty
IndlægEmne: Sv: Zed har en kærste!! //Shen//   Zed har en kærste!! //Shen// Icon_minitimeSøn Nov 29, 2015 11:36 pm

"gør du skam ikke" sagde shen og lukkede døren bag hende og så mod hende "du ville snakke om noget vigtigt?" spurte han
Tilbage til toppen Go down
Akali

Akali


Antal indlæg : 106
Join date : 28/10/15

Zed har en kærste!! //Shen// Empty
IndlægEmne: Sv: Zed har en kærste!! //Shen//   Zed har en kærste!! //Shen// Icon_minitimeSøn Nov 29, 2015 11:38 pm

"Ja" sagde Akali og kom lidt til sig selv "har du hørt det om Zed!?!"
Tilbage til toppen Go down
Shen

Shen


Antal indlæg : 72
Join date : 16/11/15

Zed har en kærste!! //Shen// Empty
IndlægEmne: Sv: Zed har en kærste!! //Shen//   Zed har en kærste!! //Shen// Icon_minitimeSøn Nov 29, 2015 11:40 pm

"jeg har mødt ham på skolen" sagde Shen og sukkede tungt
Tilbage til toppen Go down
Akali

Akali


Antal indlæg : 106
Join date : 28/10/15

Zed har en kærste!! //Shen// Empty
IndlægEmne: Sv: Zed har en kærste!! //Shen//   Zed har en kærste!! //Shen// Icon_minitimeSøn Nov 29, 2015 11:42 pm

"ja ja" sagde Akali "men han har en kæreste nu?!!" hun så afventende på Shen
Tilbage til toppen Go down
Shen

Shen


Antal indlæg : 72
Join date : 16/11/15

Zed har en kærste!! //Shen// Empty
IndlægEmne: Sv: Zed har en kærste!! //Shen//   Zed har en kærste!! //Shen// Icon_minitimeSøn Nov 29, 2015 11:43 pm

Shen så overrasket på Akali "Virkelig? det havde jeg ikke regnet med en fra skolen?" spurte shen
Tilbage til toppen Go down
Akali

Akali


Antal indlæg : 106
Join date : 28/10/15

Zed har en kærste!! //Shen// Empty
IndlægEmne: Sv: Zed har en kærste!! //Shen//   Zed har en kærste!! //Shen// Icon_minitimeSøn Nov 29, 2015 11:44 pm

"Ja, en af mine værelseskammerater" sagde Akali
Tilbage til toppen Go down
Shen

Shen


Antal indlæg : 72
Join date : 16/11/15

Zed har en kærste!! //Shen// Empty
IndlægEmne: Sv: Zed har en kærste!! //Shen//   Zed har en kærste!! //Shen// Icon_minitimeSøn Nov 29, 2015 11:46 pm

"hmm hende Syndra eller?" spurte Shen overrasket og så på Akali
Tilbage til toppen Go down
Akali

Akali


Antal indlæg : 106
Join date : 28/10/15

Zed har en kærste!! //Shen// Empty
IndlægEmne: Sv: Zed har en kærste!! //Shen//   Zed har en kærste!! //Shen// Icon_minitimeSøn Nov 29, 2015 11:49 pm

"Ja" sagde Akali overraskede "hvordan vistede du det"
Tilbage til toppen Go down
Shen

Shen


Antal indlæg : 72
Join date : 16/11/15

Zed har en kærste!! //Shen// Empty
IndlægEmne: Sv: Zed har en kærste!! //Shen//   Zed har en kærste!! //Shen// Icon_minitimeSøn Nov 29, 2015 11:54 pm

"hørte noget med Zed og Syndra havde ødelagt en masse ting under festen" sagde han med et skulder træk
Tilbage til toppen Go down
Akali

Akali


Antal indlæg : 106
Join date : 28/10/15

Zed har en kærste!! //Shen// Empty
IndlægEmne: Sv: Zed har en kærste!! //Shen//   Zed har en kærste!! //Shen// Icon_minitimeSøn Nov 29, 2015 11:56 pm

"Det kunne ud godt bilde mig ind" sagde Akali "de er et ret farligt par"
Tilbage til toppen Go down
Shen

Shen


Antal indlæg : 72
Join date : 16/11/15

Zed har en kærste!! //Shen// Empty
IndlægEmne: Sv: Zed har en kærste!! //Shen//   Zed har en kærste!! //Shen// Icon_minitimeSøn Nov 29, 2015 11:59 pm

Shen nikkede "meget farlige" sukkede han og satte sig på sin seng
Tilbage til toppen Go down
Akali

Akali


Antal indlæg : 106
Join date : 28/10/15

Zed har en kærste!! //Shen// Empty
IndlægEmne: Sv: Zed har en kærste!! //Shen//   Zed har en kærste!! //Shen// Icon_minitimeMan Nov 30, 2015 12:01 am

Akali blev stående. "Jeg tror Zed er dårlig indflydelse på Syndra "
Tilbage til toppen Go down
Shen

Shen


Antal indlæg : 72
Join date : 16/11/15

Zed har en kærste!! //Shen// Empty
IndlægEmne: Sv: Zed har en kærste!! //Shen//   Zed har en kærste!! //Shen// Icon_minitimeMan Nov 30, 2015 12:06 am

Shen nikkede stille "det kan jeg kun give dit ret i" sagde han tænkene
Tilbage til toppen Go down
Akali

Akali


Antal indlæg : 106
Join date : 28/10/15

Zed har en kærste!! //Shen// Empty
IndlægEmne: Sv: Zed har en kærste!! //Shen//   Zed har en kærste!! //Shen// Icon_minitimeMan Nov 30, 2015 12:10 am

"Men Syndra vil ikke lydte på mig" sagde Akali irriteret. Hun så på Shen blev lidt varm i kinderne, så hun tog hurtigt blikkede væk fra ham igen
Tilbage til toppen Go down
Shen

Shen


Antal indlæg : 72
Join date : 16/11/15

Zed har en kærste!! //Shen// Empty
IndlægEmne: Sv: Zed har en kærste!! //Shen//   Zed har en kærste!! //Shen// Icon_minitimeMan Nov 30, 2015 12:11 am

"og vi får nok ikke Zed til at gå fra hende når han ser noget han vil have stopper han ikke før han har det.." sukkede Shen og så op på Akali
Tilbage til toppen Go down
Akali

Akali


Antal indlæg : 106
Join date : 28/10/15

Zed har en kærste!! //Shen// Empty
IndlægEmne: Sv: Zed har en kærste!! //Shen//   Zed har en kærste!! //Shen// Icon_minitimeMan Nov 30, 2015 12:19 am

"Ja.." sukkede Akali og tænkende sig om, "vi må kunne sætte en stopper for det!"
Tilbage til toppen Go down
Shen

Shen


Antal indlæg : 72
Join date : 16/11/15

Zed har en kærste!! //Shen// Empty
IndlægEmne: Sv: Zed har en kærste!! //Shen//   Zed har en kærste!! //Shen// Icon_minitimeMan Nov 30, 2015 12:22 am

"men hvordan? hvis du ikke kan snakke fornuft i Syndra og zed ikke vil slippe hende..." sagde han med et suk
Tilbage til toppen Go down
Akali

Akali


Antal indlæg : 106
Join date : 28/10/15

Zed har en kærste!! //Shen// Empty
IndlægEmne: Sv: Zed har en kærste!! //Shen//   Zed har en kærste!! //Shen// Icon_minitimeMan Nov 30, 2015 12:25 am

"Jeg ved det ikke?" sagde Akali "De er begge 2 meget dominerende"
Tilbage til toppen Go down
Shen

Shen


Antal indlæg : 72
Join date : 16/11/15

Zed har en kærste!! //Shen// Empty
IndlægEmne: Sv: Zed har en kærste!! //Shen//   Zed har en kærste!! //Shen// Icon_minitimeMan Nov 30, 2015 12:28 am

"måske kan vi bruge det mod dem?" spurte Shen og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Akali

Akali


Antal indlæg : 106
Join date : 28/10/15

Zed har en kærste!! //Shen// Empty
IndlægEmne: Sv: Zed har en kærste!! //Shen//   Zed har en kærste!! //Shen// Icon_minitimeMan Nov 30, 2015 12:30 am

"Ja, det er en mulighed" sagde Akali "så er spørgsmålet bare, hvordan vi skal gøre det?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Zed har en kærste!! //Shen// Empty
IndlægEmne: Sv: Zed har en kærste!! //Shen//   Zed har en kærste!! //Shen// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Zed har en kærste!! //Shen//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Hold dig fra min kærste! - Viktor
» Værelse 38 - Wukong, Jihn, shen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: