LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Have a Draaaaven Christmas - Cait

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Have a Draaaaven Christmas - Cait Empty
IndlægEmne: Have a Draaaaven Christmas - Cait   Have a Draaaaven Christmas - Cait Icon_minitimeOns Dec 02, 2015 11:13 pm

Sted: Caits værelse
Tid: 14:22

Ezreal bankede på Caits dør. Han havde en bunke postkort under armen.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Have a Draaaaven Christmas - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Have a Draaaaven Christmas - Cait   Have a Draaaaven Christmas - Cait Icon_minitimeOns Dec 02, 2015 11:15 pm

Caitlyn åbnede døren. Hun var klædt i en rød nissehue, et fint, rødt halsbånd med en klokke og en rød sweater med en pingvin "hey Ezreal, glædelig jul" sagde hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Have a Draaaaven Christmas - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Have a Draaaaven Christmas - Cait   Have a Draaaaven Christmas - Cait Icon_minitimeOns Dec 02, 2015 11:17 pm

"Glædelig jul" sagde Ezreal glad, han havde sin Draven-hue på. "Må jeg komme ind? jeg har noget meget vigtigt jeg skal spørge dig om!"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Have a Draaaaven Christmas - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Have a Draaaaven Christmas - Cait   Have a Draaaaven Christmas - Cait Icon_minitimeOns Dec 02, 2015 11:18 pm

"Ja? Kom du bare ind" sagde Caitlyn med et smil og trådte til siden.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Have a Draaaaven Christmas - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Have a Draaaaven Christmas - Cait   Have a Draaaaven Christmas - Cait Icon_minitimeOns Dec 02, 2015 11:22 pm

Ezreal gik ind, "Ok, Cait, først skal du vide at du er en af mine bedste, nej måske min bedste ven, og jeg stoler på dig og ved jeg altid kan regne med dig!"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Have a Draaaaven Christmas - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Have a Draaaaven Christmas - Cait   Have a Draaaaven Christmas - Cait Icon_minitimeOns Dec 02, 2015 11:22 pm

Caitlyn så mistroisk på ham ".. hvad har du gjort?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Have a Draaaaven Christmas - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Have a Draaaaven Christmas - Cait   Have a Draaaaven Christmas - Cait Icon_minitimeOns Dec 02, 2015 11:25 pm

"Hey! Jeg har altså ikke gjort noget" sagde
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Have a Draaaaven Christmas - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Have a Draaaaven Christmas - Cait   Have a Draaaaven Christmas - Cait Icon_minitimeOns Dec 02, 2015 11:25 pm

Caitlyn nikkede lidt "ok... hvad er det?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Have a Draaaaven Christmas - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Have a Draaaaven Christmas - Cait   Have a Draaaaven Christmas - Cait Icon_minitimeOns Dec 02, 2015 11:28 pm

Han fandt tre Draven-kort frem, der var det med naugthy santa, det med Draven christmas og det med isbjørneskindet, "Her!" sagde han og smilede stort.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Have a Draaaaven Christmas - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Have a Draaaaven Christmas - Cait   Have a Draaaaven Christmas - Cait Icon_minitimeOns Dec 02, 2015 11:32 pm

"..?" Caitlyn tog imod dem og så overrasket på det.... smukke billeder af Draven...
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Have a Draaaaven Christmas - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Have a Draaaaven Christmas - Cait   Have a Draaaaven Christmas - Cait Icon_minitimeOns Dec 02, 2015 11:34 pm

"Så ... dem vil du da gerne, have, ikke?" spurgte Ezreal, lidt bekymret.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Have a Draaaaven Christmas - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Have a Draaaaven Christmas - Cait   Have a Draaaaven Christmas - Cait Icon_minitimeOns Dec 02, 2015 11:37 pm

"Uhm" Caitlyn så op på Ezreals håbefulde, bekymrede ansigt ".... selvfølgelig vil jeg da det...."
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Have a Draaaaven Christmas - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Have a Draaaaven Christmas - Cait   Have a Draaaaven Christmas - Cait Icon_minitimeOns Dec 02, 2015 11:38 pm

"HA! tag den Jayce!" udbrød Ezreal triumferende og bemærkede ikke Caits uentusiasme.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Have a Draaaaven Christmas - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Have a Draaaaven Christmas - Cait   Have a Draaaaven Christmas - Cait Icon_minitimeOns Dec 02, 2015 11:40 pm

Caitlyn smilede akavet, hvad havde hun gjort?
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Have a Draaaaven Christmas - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Have a Draaaaven Christmas - Cait   Have a Draaaaven Christmas - Cait Icon_minitimeOns Dec 02, 2015 11:41 pm

"Tænk, han sagde du ikke ville have dem!" sagde Ezreal med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Have a Draaaaven Christmas - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Have a Draaaaven Christmas - Cait   Have a Draaaaven Christmas - Cait Icon_minitimeOns Dec 02, 2015 11:44 pm

"Haha.." Caitlyn smilede tøvende "det kan jeg ikke forestille mig.."
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Have a Draaaaven Christmas - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Have a Draaaaven Christmas - Cait   Have a Draaaaven Christmas - Cait Icon_minitimeOns Dec 02, 2015 11:45 pm

"Nej vel?" sagde Ezreal og rystede på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Have a Draaaaven Christmas - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Have a Draaaaven Christmas - Cait   Have a Draaaaven Christmas - Cait Icon_minitimeOns Dec 02, 2015 11:47 pm

"Ja...." hun lagde dem på bordet.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Have a Draaaaven Christmas - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Have a Draaaaven Christmas - Cait   Have a Draaaaven Christmas - Cait Icon_minitimeOns Dec 02, 2015 11:48 pm

Ezreal smilte stort til hende, "Men jeg vidste jeg kunne regne med dig, sådan her for jeg helt sikkert en Draven-stjerne"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Have a Draaaaven Christmas - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Have a Draaaaven Christmas - Cait   Have a Draaaaven Christmas - Cait Icon_minitimeOns Dec 02, 2015 11:49 pm

Caitlyn grinede lidt "det går godt med den klub, hm?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Have a Draaaaven Christmas - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Have a Draaaaven Christmas - Cait   Have a Draaaaven Christmas - Cait Icon_minitimeOns Dec 02, 2015 11:50 pm

Han nikkede, "Ja, det er vildt fedt" sagde han glad, "og Draven er virkelig cool, han er ikke kun imponerende med økser, han er også nice!"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Have a Draaaaven Christmas - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Have a Draaaaven Christmas - Cait   Have a Draaaaven Christmas - Cait Icon_minitimeOns Dec 02, 2015 11:53 pm

"Virkelig?" spurgte Caitlyn lidt overrasket, hun havde hørt han var vildt arrogant.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Have a Draaaaven Christmas - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Have a Draaaaven Christmas - Cait   Have a Draaaaven Christmas - Cait Icon_minitimeOns Dec 02, 2015 11:55 pm

Ezreal nikkede, "Jep, han er virkelig flink, han ligger alle udflugterne i de timer vi ikke gider have og alt muligt"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Have a Draaaaven Christmas - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Have a Draaaaven Christmas - Cait   Have a Draaaaven Christmas - Cait Icon_minitimeOns Dec 02, 2015 11:57 pm

Caitlyn hævede et øjenbryn "aha."
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Have a Draaaaven Christmas - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Have a Draaaaven Christmas - Cait   Have a Draaaaven Christmas - Cait Icon_minitimeOns Dec 02, 2015 11:58 pm

"uhm ... og tager os på skolerelevante udflugter, vi skal snart se et museum!" skyndte han sig at sige.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Have a Draaaaven Christmas - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: Have a Draaaaven Christmas - Cait   Have a Draaaaven Christmas - Cait Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Have a Draaaaven Christmas - Cait
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Have a Draaaaven Christmas - Jayce
» Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn
» Cait! jeg har nyheder! - Cait
» omg omg omg! - cait
» CAIT! - Cait

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: