LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Så vi skal bruge et træ? //caitlyn

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 14 ... 18  Næste
ForfatterBesked
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så vi skal bruge et træ? //caitlyn   Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 02, 2016 8:23 pm

"hmm who says it will be you on your kneels?" hviksede hun drillende
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så vi skal bruge et træ? //caitlyn   Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 02, 2016 8:25 pm

Caitlyn nussede hende ned af kinderne og så hende kærligt i øjnene "will it not?"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så vi skal bruge et træ? //caitlyn   Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 02, 2016 8:26 pm

"hmm depents on many things" hviskede vi og nød det
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så vi skal bruge et træ? //caitlyn   Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 02, 2016 8:28 pm

"What kind of things?" hviskede Caitlyn og trykkede blidt deres bryster mod hinanden
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så vi skal bruge et træ? //caitlyn   Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 02, 2016 8:29 pm

Vi sukkede tændt "on who finds the best ring first?" hviskede vi tændt
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så vi skal bruge et træ? //caitlyn   Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 02, 2016 8:31 pm

Caitlyn grinede og nappede hende i læben "mhm" hviskede hun og kyssede hende blidt "tak fordi du hjalp med træet"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så vi skal bruge et træ? //caitlyn   Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 02, 2016 8:34 pm

"alt for dig" hviskede vi men så hende alvorligt hende i øjene "men betyder det at du har overvejet om vi skulle giftes?" spurte hun
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så vi skal bruge et træ? //caitlyn   Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 02, 2016 8:38 pm

Caitlyn strøg hende ned af kinden "selvfølgelig ikke lige nu" sagde hun tøvende og bed sig i læben "men.. efter skolen.. hvis.. hvis vi holdt.. og skulle bo sammen? Jeg jeg havde tænkt at vi så også.." hun så hende i øjnene "det er jo alt sammen svært at vide når det hele er så nyt, men ja, hvis alt går som det skal, så ville jeg gerne.. når.. ja.." hun smilede usikkert "hvis du vil selvfølgelig"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så vi skal bruge et træ? //caitlyn   Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 02, 2016 8:40 pm

Vi kløede sig i nakken "har aldrig tænkt at jeg skulle giftes..du er mit første alvorlige forhold så.." sagde hun gernert
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så vi skal bruge et træ? //caitlyn   Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 02, 2016 8:42 pm

Caitlyn smilede svagt og kyssede hende på næsen "du ville være en sød lille kone" drillede hun
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så vi skal bruge et træ? //caitlyn   Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 02, 2016 8:44 pm

Vi fnøs "men hvad ville dine forældre ikke sige om det?" spurte hun tøvende "de ville jo ikke kunne få børnebørn?" spurte hun
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så vi skal bruge et træ? //caitlyn   Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 02, 2016 8:46 pm

"Tja.." Caitlyn kyssede VI "vi får jo ikke børnebørn om vi er gift eller ej og desuden.." hun sank en klump og rykkede lidt på sig, så til siden og havde jo ikke talt med VI om alle disse her ting "... det er lettere at adoptere når man er et registreret ægtepar med en god indkomst"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så vi skal bruge et træ? //caitlyn   Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 02, 2016 8:49 pm

Vi nikkede tøvende..."det er sandt..men tror du ikke at de ville have at det er dit fødte barn?" spurte vi tøvende og så på caitlyn
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så vi skal bruge et træ? //caitlyn   Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 02, 2016 8:50 pm

Caitlyn rynkede brynene "måske, men det bliver det ikke"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så vi skal bruge et træ? //caitlyn   Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 02, 2016 8:51 pm

Vi så på hende tøvende "vil du ikke også selv have en?" spurte hun
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så vi skal bruge et træ? //caitlyn   Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 02, 2016 8:53 pm

"Et barn? Jo.. måske" sagde hun tøvende "har jeg behov for selv at klemme den ud? Ikke nødvendigvis..." sagde hun og nussede hendes kind "jeg mener.. vi kunne tage os af en lille der har mistet sin familie, give han eller hende en ny familie.. som vil elske og beskytte dem, hm?"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så vi skal bruge et træ? //caitlyn   Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 02, 2016 8:59 pm

Vi sukkede tungt og så væk..."du tænker på min fortid" sukkede hun og lagde armene om sig
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så vi skal bruge et træ? //caitlyn   Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 02, 2016 8:59 pm

"Nej, det gjorde jeg ikke.." sagde Caitlyn tøvende og strøg hendes kind "jeg.." hun sukkede og kyssede hende "undskyld hvis det blev underligt, sårbart, jeg havde overvejet det før jeg mødte dig"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så vi skal bruge et træ? //caitlyn   Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 02, 2016 9:01 pm

Vi sukkede tungt "nej nej det var mig der gjore det weird undskyld.." sagde vi
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så vi skal bruge et træ? //caitlyn   Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 02, 2016 9:04 pm

"Hey, det er ok" sagde Caitlyn og strøg hendes kind "jeg.. jeg forstår det godt, det ikke.." hun sukkede og gled ned af VI, så undersøgende på hende "der er desværre en stor del af forældreløse børn der i deres ungdom tyer til kriminalitet.. jeg tænkte bare, dengang jeg læste statistikken, at hvis man adopterede nogle af alle de børn der havde brug for et hjem i stedet for at lave nye, så ville det.. ja"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så vi skal bruge et træ? //caitlyn   Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 02, 2016 9:06 pm

Vi smillede svagt..."vi kan ikke rede dem alle" sagde vi stille
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så vi skal bruge et træ? //caitlyn   Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 02, 2016 9:08 pm

"Nej, men derfor kan vi vel godt prøve" sagde Caitlyn stille og så ud af bilvinduet.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så vi skal bruge et træ? //caitlyn   Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 02, 2016 9:12 pm

Vi smillede sødt og kyssede caitlyn på kinden "jo.."
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så vi skal bruge et træ? //caitlyn   Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 02, 2016 9:13 pm

Caitlyn vendte blikket mod VI og så undersøgende på hende.. hun rykkede sig hen til hende og kyssede hende dybt.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så vi skal bruge et træ? //caitlyn   Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Icon_minitimeLør Jan 02, 2016 9:15 pm

Vi så overrasket på hende og lagde armene om hende og kyssede hende dybt igen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Så vi skal bruge et træ? //caitlyn   Så vi skal bruge et træ? //caitlyn - Page 11 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Så vi skal bruge et træ? //caitlyn
Tilbage til toppen 
Side 11 af 18Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 14 ... 18  Næste
 Lignende emner
-
» Jeg skal hvad? - Ezreal
» Jul hos Caitlyn – VI
» Så skal der gambles! - Fate
» Hvad skal jeg gøre? - Cait
» Vi skal tale sammen! //Garen//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Uden for skolen :: Andre steder-
Gå til: