LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Første date! //Ezreal//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Første date! //Ezreal// Empty
IndlægEmne: Første date! //Ezreal//   Første date! //Ezreal// Icon_minitimeTirs Jan 26, 2016 9:13 pm

kl 13:00

Sted: indgangen til skøjtehallen.

Lux stod udenforand skøjtenhallen og ventede på Ezreal.

Ezreal havde sagt til hende at de skulle mødes der, så hun regnet med at de skulle ud og stå på skøjter idag. Hun var både spændt og nevøs, hun var nemlig ikke hel så god til at stå på skøjter, også var det deres første date.

Lux stod og så sig om efter Ezreal.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Første date! //Ezreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Første date! //Ezreal//   Første date! //Ezreal// Icon_minitimeTirs Jan 26, 2016 9:17 pm

Ezreal kom løbende hen til skøjtehallen og standsede lettere forpustet op foran Lux, "... Har du ventet? .. undskyld .. hvis jeg er .. for sent .. på den".
Han var iført sit debonair tøj, men med sin nye læderjakke over.
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Første date! //Ezreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Første date! //Ezreal//   Første date! //Ezreal// Icon_minitimeTirs Jan 26, 2016 9:22 pm

Lux smilede til Ezreal der han kom løbene. "ikke så langtid" Sagde Lux "Det er helt fint"
Hun smilede lidt mere da hun så han havde taget jakken på.
Hun havde dog ikke taget så fint tøj på som han havde. Hun havde overvejet at tage den kjole på, som han havde givet hende i julegave, men hun ville hest ikke havde at den gik i stykker.
"Du ser pæn ud" Sagde hun stille og rødmede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Første date! //Ezreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Første date! //Ezreal//   Første date! //Ezreal// Icon_minitimeTirs Jan 26, 2016 9:24 pm

Ezreal rødmede og smilede stort, "Det gør du også!" sagde han glad. Han havde brugt lang lang tid på at overveje, hvad for noget tøj han burde have på.
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Første date! //Ezreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Første date! //Ezreal//   Første date! //Ezreal// Icon_minitimeTirs Jan 26, 2016 9:28 pm

"Jeg er dog ikke i lige så pænt tøj som dig" Sagde hun undskyldende. Hun havde sådan noget almindeligt hverdags tøj på, men dog noget af det pæneste hun havde.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Første date! //Ezreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Første date! //Ezreal//   Første date! //Ezreal// Icon_minitimeTirs Jan 26, 2016 9:30 pm

Ezreal smilede, "Du ser smuk ud ligegyldigt hvad du har på", så så han lidt bekymret ud, "tror du det er for fint til skøjtning? Jayce sagde det var en god ide ..."
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Første date! //Ezreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Første date! //Ezreal//   Første date! //Ezreal// Icon_minitimeTirs Jan 26, 2016 9:33 pm

"Det er måske lidt for fint" sagde Lux "men jeg kan lidt det!" hun tog ham under armen og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Første date! //Ezreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Første date! //Ezreal//   Første date! //Ezreal// Icon_minitimeTirs Jan 26, 2016 9:34 pm

Han smilede glad, "Godt, jeg var hellere ikke sikker, men Jayce insisterede ...". Han begyndte at gå ind i skøjtehallen.
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Første date! //Ezreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Første date! //Ezreal//   Første date! //Ezreal// Icon_minitimeTirs Jan 26, 2016 9:42 pm

Lux gik med. "Det kan jeg godt forstå at han har gjort" Sagde Lux "du ser rigtigt pæn ud. Ikke fordi du ikke ser pæn ud til hverdag!! Der er du også rigtigt lækker!!" hun rødmede meget. "Jeg mener, jeg er glad for at jeg får lov til at se dig i sådan noget tøj" hun smilede og så så ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Første date! //Ezreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Første date! //Ezreal//   Første date! //Ezreal// Icon_minitimeTirs Jan 26, 2016 9:45 pm

Ezreal rødmede, men smilte også stort "Tak, det er jeg glad for du syntes!".
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Første date! //Ezreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Første date! //Ezreal//   Første date! //Ezreal// Icon_minitimeTirs Jan 26, 2016 9:46 pm

"nu er jeg spændt" sagde Lux og smilede "vi skal skøjte ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Første date! //Ezreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Første date! //Ezreal//   Første date! //Ezreal// Icon_minitimeTirs Jan 26, 2016 9:47 pm

Han nikkede glad, "Yup, det var planen" sagde han, "Altså, hvis du kan lide at skøjte selvfølgelig, ellers kan vi også gøre noget andet ..."
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Første date! //Ezreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Første date! //Ezreal//   Første date! //Ezreal// Icon_minitimeTirs Jan 26, 2016 9:49 pm

"Det er fint" sagde Lux " jeg er ikke det bedste til det, men jeg syndes det er ret sjovt" hun smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Første date! //Ezreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Første date! //Ezreal//   Første date! //Ezreal// Icon_minitimeTirs Jan 26, 2016 9:50 pm

Han smilede tilbage, "Det var godt, jeg skal nok holde dig fra at falde!". De kom hen til der, hvor man lejede skøjter, og Ezreal lejede dem et par hver.
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Første date! //Ezreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Første date! //Ezreal//   Første date! //Ezreal// Icon_minitimeTirs Jan 26, 2016 9:53 pm

Lux tog skøjterne på, og gik hen til der hvor man går ud på isen. "Så skal man se om man stadigvæk kan finde ud af det, hehe"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Første date! //Ezreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Første date! //Ezreal//   Første date! //Ezreal// Icon_minitimeTirs Jan 26, 2016 9:56 pm

Han nikkede og tog selv sine skøjter på, hvorefter han trådte ud på isen og ventede på Lux.
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Første date! //Ezreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Første date! //Ezreal//   Første date! //Ezreal// Icon_minitimeTirs Jan 26, 2016 9:59 pm

Lux trådte ud på isen. hun var dog ved at flade, da hun gik ud på isen. Hun genvandt dog hurtig balancen. Hun grinte lidt. "hehe, det ville havde været ret pinligt hvis jeg allerede fladt der"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Første date! //Ezreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Første date! //Ezreal//   Første date! //Ezreal// Icon_minitimeTirs Jan 26, 2016 10:00 pm

Ezreal grinte lidt, "Heldigt du ikke gjorde" sagde han og rakte ud for at tage hendes arm, "Lad os prøve at skøjte lidt rundt".
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Første date! //Ezreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Første date! //Ezreal//   Første date! //Ezreal// Icon_minitimeTirs Jan 26, 2016 10:04 pm

Lux lod Ezreal tage fat i hendes arm. "god idé" sagde lux "så vi lige kan mærke hvordan isen er" hun grinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Første date! //Ezreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Første date! //Ezreal//   Første date! //Ezreal// Icon_minitimeTirs Jan 26, 2016 10:06 pm

Ezreal smilte stort og begyndte at skøjte rundt, mens han støttede hende, "Længe siden du sidst har skøjtet?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Første date! //Ezreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Første date! //Ezreal//   Første date! //Ezreal// Icon_minitimeTirs Jan 26, 2016 10:10 pm

"Det er ret mange år siden" sagde Lux "jeg tror sidste gang var da jeg gik i folkeskole"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Første date! //Ezreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Første date! //Ezreal//   Første date! //Ezreal// Icon_minitimeTirs Jan 26, 2016 10:12 pm

Han nikkede lidt, "Fair, mig og min far kommer her tit" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Første date! //Ezreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Første date! //Ezreal//   Første date! //Ezreal// Icon_minitimeTirs Jan 26, 2016 10:14 pm

"Kan du så nogle tricks?" spurte Lux meget interesseret og så beundrerne på ham
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Første date! //Ezreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Første date! //Ezreal//   Første date! //Ezreal// Icon_minitimeTirs Jan 26, 2016 10:16 pm

Ezreal grinte lidt forlegent, "tjo, jeg kan jo lidt" sagde han, "vil du se?"
Tilbage til toppen Go down
Lux

Lux


Antal indlæg : 564
Join date : 28/10/15

Første date! //Ezreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Første date! //Ezreal//   Første date! //Ezreal// Icon_minitimeTirs Jan 26, 2016 10:17 pm

"meget gerne!" sagde Lux meget glad
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Første date! //Ezreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Første date! //Ezreal//   Første date! //Ezreal// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Første date! //Ezreal//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Første hjælp med Lux ^//^
» Den første morgen - VI
» Date - Jayce
» Date? - Evelynn
» Romantisk date..? - Elise

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Uden for skolen :: Byen-
Gå til: