LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg har brug for hjælp! - Kayle

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Jeg har brug for hjælp! - Kayle Empty
IndlægEmne: Jeg har brug for hjælp! - Kayle   Jeg har brug for hjælp! - Kayle Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:06 pm

Sted: Kayles værelse
Tid: 14:56

Ezreal havde sneget sig meget forsigtigt ned ad ganen, og flere gange brugt sine evner til hurtigt at hoppe i skjul bag ting, når han hørte fodtrin. Nu var han endelig nået frem til sit mål, Kayles værelse. Han løftede hånden og bankede på døren.
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Jeg har brug for hjælp! - Kayle Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for hjælp! - Kayle   Jeg har brug for hjælp! - Kayle Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:08 pm

Kayle sad stille og roligt i sin seng i en afslappet tanktop og et par shorts med vinduet åbnet og læste en bog. Hun så mod døren og rejste sig.. gik hen og åbnede den og så spørgende ned på Ezreal "ja?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Jeg har brug for hjælp! - Kayle Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for hjælp! - Kayle   Jeg har brug for hjælp! - Kayle Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:12 pm

Ezreal så sig nervøst om på gangen, ".. må jeg komme ind?"
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Jeg har brug for hjælp! - Kayle Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for hjælp! - Kayle   Jeg har brug for hjælp! - Kayle Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:21 pm

Kayle så lidt undrende på ham, men nikkede og gjorde plads "selvfølgelig, kom indenfor, Ezreal var det?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Jeg har brug for hjælp! - Kayle Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for hjælp! - Kayle   Jeg har brug for hjælp! - Kayle Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:22 pm

Ezreal nikkede til hende med et stort smil og skyndte sig indenfor, "Jep, og du er Kayle"
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Jeg har brug for hjælp! - Kayle Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for hjælp! - Kayle   Jeg har brug for hjælp! - Kayle Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:25 pm

"Det er jeg" svarede hun og lukkede døren efter ham "du er velkommen til at sidde ned" sagde hun og pegede mod en af de stole der var i lokalet inden hun selv satte sig i sin seng.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Jeg har brug for hjælp! - Kayle Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for hjælp! - Kayle   Jeg har brug for hjælp! - Kayle Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:26 pm

Ezreal trak en stol hen, så han sad overfor hende og satte sig så, "Jo ser du, jeg er her ford jeg har brug for din hjælp" begyndte han.
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Jeg har brug for hjælp! - Kayle Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for hjælp! - Kayle   Jeg har brug for hjælp! - Kayle Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:30 pm

"Javel?" spurgte Kayle undrende og ventede på resten.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Jeg har brug for hjælp! - Kayle Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for hjælp! - Kayle   Jeg har brug for hjælp! - Kayle Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:31 pm

Ezreal nikkede, "Jo ser du ... uhm ..." han tøvede lidt, "Altså, Garen her fra er ikke så glad for mig ..."
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Jeg har brug for hjælp! - Kayle Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for hjælp! - Kayle   Jeg har brug for hjælp! - Kayle Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:33 pm

Kayle rynkede brynene og nikkede "aha?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Jeg har brug for hjælp! - Kayle Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for hjælp! - Kayle   Jeg har brug for hjælp! - Kayle Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:36 pm

Ezreal nikkede lidt, "Hvilket iøvrigt er totalt uretfærdigt! Jeg har ikke gjort ham noget som helst, og Lux kan altså godt selv bestemme hvem hun vil date!" han slog hurtigt en hånd for munden, han var ikke sikker på Lux ville have det ud.
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Jeg har brug for hjælp! - Kayle Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for hjælp! - Kayle   Jeg har brug for hjælp! - Kayle Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:38 pm

Kayle smilede lidt af ham, problemer med kærligheden. "Så du og Lux dater?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Jeg har brug for hjælp! - Kayle Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for hjælp! - Kayle   Jeg har brug for hjælp! - Kayle Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:40 pm

Ezreal rødmede dybt, "Uhm .. altså ... altså ... ikke sådan rigtigt ... eller noget ..."
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Jeg har brug for hjælp! - Kayle Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for hjælp! - Kayle   Jeg har brug for hjælp! - Kayle Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:41 pm

Hun smilede svagt af ham "og hvad præcis var problemet?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Jeg har brug for hjælp! - Kayle Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for hjælp! - Kayle   Jeg har brug for hjælp! - Kayle Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:44 pm

"Uhm ... Garen prøver at dræbe mig hver gang han ser mig ... og det er lidt problematisk" forklarede han.
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Jeg har brug for hjælp! - Kayle Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for hjælp! - Kayle   Jeg har brug for hjælp! - Kayle Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:48 pm

Kayle hævede et øjenbryn "men Lux er interesseret og vil gerne være sammen med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Jeg har brug for hjælp! - Kayle Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for hjælp! - Kayle   Jeg har brug for hjælp! - Kayle Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:49 pm

Ezreal rødmede, nikkede og smilede lykkeligt.
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Jeg har brug for hjælp! - Kayle Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for hjælp! - Kayle   Jeg har brug for hjælp! - Kayle Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:52 pm

"Så burde han lade jer være sammen, du virker som en sød fyr" sagde hun "hvorfor er han ikke tilfreds med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Jeg har brug for hjælp! - Kayle Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for hjælp! - Kayle   Jeg har brug for hjælp! - Kayle Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:55 pm

Ezreal smilede stort til hende, "Tak, det syntes jeg også!" sagde han glad, "Hm .. han kan vist ikke lide jeg ikke er så stor og ikke er fra Demacia"
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Jeg har brug for hjælp! - Kayle Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for hjælp! - Kayle   Jeg har brug for hjælp! - Kayle Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:57 pm

Kayle rullede med øjnene "det kunne man forestille sig. Han har et godt hjerte, men nogle af hans ideer.." hun rystede på hovedet "det er fordi Jarvan og Garen allerede har udvalgt en udkårne for Lux"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Jeg har brug for hjælp! - Kayle Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for hjælp! - Kayle   Jeg har brug for hjælp! - Kayle Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:58 pm

Ezreal så chokeret og lidt bekymret ud, "Hvem?"
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Jeg har brug for hjælp! - Kayle Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for hjælp! - Kayle   Jeg har brug for hjælp! - Kayle Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 11:01 pm

"Xin Zhao" svarede Kayle "Jarvan havde en ide om at alle fra Demacia huset skal være sammen med en anden fra Demacia huset"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Jeg har brug for hjælp! - Kayle Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for hjælp! - Kayle   Jeg har brug for hjælp! - Kayle Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 11:01 pm

"Oh" sagde Ezreal bekymret, "Uhm ... og ham her Xin Zhao .. hvordan er han?"
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Jeg har brug for hjælp! - Kayle Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for hjælp! - Kayle   Jeg har brug for hjælp! - Kayle Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 11:08 pm

"Sød mand, meget loyal og en af Garens bedste venner" svarede hun
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Jeg har brug for hjælp! - Kayle Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for hjælp! - Kayle   Jeg har brug for hjælp! - Kayle Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 11:09 pm

Ezreal så endnu mere bekymret ud, "Uhm ... ved du hvordan Lux har det med ham?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg har brug for hjælp! - Kayle Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for hjælp! - Kayle   Jeg har brug for hjælp! - Kayle Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg har brug for hjælp! - Kayle
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Første hjælp med Lux ^//^
» Har du stadig brug for katten? - Caitlyn
» the quite girl //kayle//
» *happy smil* //kayle
» bekymret ansigt udtryk...//kayle

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: