LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 RRarwr RaRiryah? - Ririr

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Rek'sai

Rek'sai


Antal indlæg : 302
Join date : 27/10/15

RRarwr RaRiryah? - Ririr Empty
IndlægEmne: RRarwr RaRiryah? - Ririr   RRarwr RaRiryah? - Ririr Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:10 pm

Sted: Rek'sais og Sivirs værelse
Tid: 15:48

Rek'sai lå i sandet for foden af Sivirs seng og så op på hende. De havde værelset for sig selv, og Rek'sai havde besluttet at det skulle være nu de skulle snakke om den nye pige.
"RaRiryah?"
Tilbage til toppen Go down
Sivir

Sivir


Antal indlæg : 903
Join date : 26/10/15

RRarwr RaRiryah? - Ririr Empty
IndlægEmne: Sv: RRarwr RaRiryah? - Ririr   RRarwr RaRiryah? - Ririr Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:11 pm

"Hvad med hende?" spurgte Sivir og så op fra den bog hun havde været igang med at læse.
Tilbage til toppen Go down
Rek'sai

Rek'sai


Antal indlæg : 302
Join date : 27/10/15

RRarwr RaRiryah? - Ririr Empty
IndlægEmne: Sv: RRarwr RaRiryah? - Ririr   RRarwr RaRiryah? - Ririr Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:13 pm

"Ririr RRarwr RaRiryah" konstaterede Rek'sai og så spørgende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Sivir

Sivir


Antal indlæg : 903
Join date : 26/10/15

RRarwr RaRiryah? - Ririr Empty
IndlægEmne: Sv: RRarwr RaRiryah? - Ririr   RRarwr RaRiryah? - Ririr Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:22 pm

"Jeg hader hende ikke" svarede Sivir og sukkede svagt "men jeg vil heller ikke sige jeg bryder mig om hende."
Tilbage til toppen Go down
Rek'sai

Rek'sai


Antal indlæg : 302
Join date : 27/10/15

RRarwr RaRiryah? - Ririr Empty
IndlægEmne: Sv: RRarwr RaRiryah? - Ririr   RRarwr RaRiryah? - Ririr Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:23 pm

Rek'sai nikkede lidt, "Rohh Ririk?"
Tilbage til toppen Go down
Sivir

Sivir


Antal indlæg : 903
Join date : 26/10/15

RRarwr RaRiryah? - Ririr Empty
IndlægEmne: Sv: RRarwr RaRiryah? - Ririr   RRarwr RaRiryah? - Ririr Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:24 pm

"Hun er uhøflig" svarede Sivir med et hævet øjenbryn "tydeligvis typen der vil have det sidste ord og som ikke håndtere kritik"
Tilbage til toppen Go down
Rek'sai

Rek'sai


Antal indlæg : 302
Join date : 27/10/15

RRarwr RaRiryah? - Ririr Empty
IndlægEmne: Sv: RRarwr RaRiryah? - Ririr   RRarwr RaRiryah? - Ririr Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:26 pm

Rek'sai nikkede lidt og betragtede Sivir, så puffede hun til hendes seng og lavede en utilfreds lyd.
Tilbage til toppen Go down
Sivir

Sivir


Antal indlæg : 903
Join date : 26/10/15

RRarwr RaRiryah? - Ririr Empty
IndlægEmne: Sv: RRarwr RaRiryah? - Ririr   RRarwr RaRiryah? - Ririr Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:30 pm

Sivir smilede svagt "nej det synes jeg heller ikke"
Tilbage til toppen Go down
Rek'sai

Rek'sai


Antal indlæg : 302
Join date : 27/10/15

RRarwr RaRiryah? - Ririr Empty
IndlægEmne: Sv: RRarwr RaRiryah? - Ririr   RRarwr RaRiryah? - Ririr Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:32 pm

Rek'sai nikkede ivrigt og skulede så over mod stenen "Ririk Rrrhhhkl"
Tilbage til toppen Go down
Sivir

Sivir


Antal indlæg : 903
Join date : 26/10/15

RRarwr RaRiryah? - Ririr Empty
IndlægEmne: Sv: RRarwr RaRiryah? - Ririr   RRarwr RaRiryah? - Ririr Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:34 pm

"Præcis" svarede hun "og andre stærke folk har også senge. Jeg ved ikke hvad hendes problem er" hun sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Rek'sai

Rek'sai


Antal indlæg : 302
Join date : 27/10/15

RRarwr RaRiryah? - Ririr Empty
IndlægEmne: Sv: RRarwr RaRiryah? - Ririr   RRarwr RaRiryah? - Ririr Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:37 pm

Rek'sai rystede på hovedet, "RaRiryah RRaAwr? .. rrrllrrr?"
Tilbage til toppen Go down
Sivir

Sivir


Antal indlæg : 903
Join date : 26/10/15

RRarwr RaRiryah? - Ririr Empty
IndlægEmne: Sv: RRarwr RaRiryah? - Ririr   RRarwr RaRiryah? - Ririr Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:40 pm

"Det tror jeg" sagde Sivir og fnøs "ikke at hun har nogen grund til at være sur. Jeg tror ikke du har noget at bekymre dig om."
Tilbage til toppen Go down
Rek'sai

Rek'sai


Antal indlæg : 302
Join date : 27/10/15

RRarwr RaRiryah? - Ririr Empty
IndlægEmne: Sv: RRarwr RaRiryah? - Ririr   RRarwr RaRiryah? - Ririr Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:42 pm

Rek'sai nikkede lidt og så over mod den nye piges seng, "... rllrr Ririr RaRiryah Ririk Rrklkl Rekraii?"
Tilbage til toppen Go down
Sivir

Sivir


Antal indlæg : 903
Join date : 26/10/15

RRarwr RaRiryah? - Ririr Empty
IndlægEmne: Sv: RRarwr RaRiryah? - Ririr   RRarwr RaRiryah? - Ririr Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:46 pm

Sivir så lidt overrasket på Rek'sai, det var der jo en real risiko for. "Hvis ikke hun kan lide dig er hun et fjols" sagde hun og smilede til Rek'sai "men hun kunne have brug for at lære dig at kende, du kan være lidt skræmmende første gang man møder dig. Det skal tages som en kompliment."
Tilbage til toppen Go down
Rek'sai

Rek'sai


Antal indlæg : 302
Join date : 27/10/15

RRarwr RaRiryah? - Ririr Empty
IndlægEmne: Sv: RRarwr RaRiryah? - Ririr   RRarwr RaRiryah? - Ririr Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:48 pm

Rek'sai smilede til Sivir, "Rekraii Rrklkl Ririr"
Tilbage til toppen Go down
Sivir

Sivir


Antal indlæg : 903
Join date : 26/10/15

RRarwr RaRiryah? - Ririr Empty
IndlægEmne: Sv: RRarwr RaRiryah? - Ririr   RRarwr RaRiryah? - Ririr Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:48 pm

Sivir smilede skævt "jeg kan også godt lide dig"
Tilbage til toppen Go down
Rek'sai

Rek'sai


Antal indlæg : 302
Join date : 27/10/15

RRarwr RaRiryah? - Ririr Empty
IndlægEmne: Sv: RRarwr RaRiryah? - Ririr   RRarwr RaRiryah? - Ririr Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:52 pm

Rek'sai smilede og puffede blidt til Sivir med hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Sivir

Sivir


Antal indlæg : 903
Join date : 26/10/15

RRarwr RaRiryah? - Ririr Empty
IndlægEmne: Sv: RRarwr RaRiryah? - Ririr   RRarwr RaRiryah? - Ririr Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:53 pm

Sivir smilede svagt og nussede hende på hovedet "jeg ser dig som min næreste ven her på skolen"
Tilbage til toppen Go down
Rek'sai

Rek'sai


Antal indlæg : 302
Join date : 27/10/15

RRarwr RaRiryah? - Ririr Empty
IndlægEmne: Sv: RRarwr RaRiryah? - Ririr   RRarwr RaRiryah? - Ririr Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:55 pm

Rek'sai smilede til hende, "Rrklkl"
Tilbage til toppen Go down
Sivir

Sivir


Antal indlæg : 903
Join date : 26/10/15

RRarwr RaRiryah? - Ririr Empty
IndlægEmne: Sv: RRarwr RaRiryah? - Ririr   RRarwr RaRiryah? - Ririr Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 10:58 pm

Sivir smilede tilbage til hende.
Tilbage til toppen Go down
Rek'sai

Rek'sai


Antal indlæg : 302
Join date : 27/10/15

RRarwr RaRiryah? - Ririr Empty
IndlægEmne: Sv: RRarwr RaRiryah? - Ririr   RRarwr RaRiryah? - Ririr Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 11:00 pm

Rek'sai sukkede svagt ig så mod stensengen, "Rrrllrr RKLKLKL"
Tilbage til toppen Go down
Sivir

Sivir


Antal indlæg : 903
Join date : 26/10/15

RRarwr RaRiryah? - Ririr Empty
IndlægEmne: Sv: RRarwr RaRiryah? - Ririr   RRarwr RaRiryah? - Ririr Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 11:02 pm

"..." Sivir så mod sengen og sukkede svagt "går det dig på at jeg ikke kan lide hende?"
Tilbage til toppen Go down
Rek'sai

Rek'sai


Antal indlæg : 302
Join date : 27/10/15

RRarwr RaRiryah? - Ririr Empty
IndlægEmne: Sv: RRarwr RaRiryah? - Ririr   RRarwr RaRiryah? - Ririr Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 11:05 pm

Rek'sai overvejede det lidt, så rystede hun på hovedet, "rllrr Ririk RaRiryah Rrklkl Ririr"
Tilbage til toppen Go down
Sivir

Sivir


Antal indlæg : 903
Join date : 26/10/15

RRarwr RaRiryah? - Ririr Empty
IndlægEmne: Sv: RRarwr RaRiryah? - Ririr   RRarwr RaRiryah? - Ririr Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 11:09 pm

"Bestemt ikke" svarede Sivir "og det har jeg det fint med."
Tilbage til toppen Go down
Rek'sai

Rek'sai


Antal indlæg : 302
Join date : 27/10/15

RRarwr RaRiryah? - Ririr Empty
IndlægEmne: Sv: RRarwr RaRiryah? - Ririr   RRarwr RaRiryah? - Ririr Icon_minitimeSøn Maj 08, 2016 11:10 pm

Rek'sai nikkede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





RRarwr RaRiryah? - Ririr Empty
IndlægEmne: Sv: RRarwr RaRiryah? - Ririr   RRarwr RaRiryah? - Ririr Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
RRarwr RaRiryah? - Ririr
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Rrrrrll Rrrllrr - Ririr

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: