LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Empty
IndlægEmne: Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon    Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 12:26 am

Hus: Piltover
Værelse: 27
Klokken: 07:45

Jayce strakte sig og pakkede sin sidste kuffert ud. Hvordan Caitlyn havde fået ham overtalt til at møde op på tidligt var ham en gåde. Han havde selvfølgelig taget den bedste seng ved vinduet, den eneste fordel ved at være den første der var ankommet. Han satte sig på sengen og gik igang med at justere lidt på sin hammer, imens han ventede på sine roommates.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon    Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 12:28 am

Ezreal åbnede døren og trådte ind på sit nye værelse, "Hey!" sagde han glad og vinkede, da han så han ikke var den først ankomne, "skal du også bo her?" spurgte han, mens han slæbte sin taske over til en af de andre senge.
Tilbage til toppen Go down
Pantheon

Pantheon


Antal indlæg : 164
Join date : 27/10/15

Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon    Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 12:31 am

Pantheon kom ind med sit skjold på ryggen og to tasker i hænderne og se på Jayce og Ezreal. "oh jeg regner med i er mine to roommates?" spurte han
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon    Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 12:34 am

Jayce kiggede først på Ezreal og derefter Pantheon. Han vurderede konkurrancen. Den blonde knægt så jo godt ud, det var ikke heldigt. Tilgengæld var han lavere end han selv, og han var ret sikker på han kunne tage ham i armlægning. Den anden var... høj og muskuløs, men han bar en hjelm. Hvis alt gik godt, var han ikke et kønt syn under den. "Goddag venner, navnet er Jayce. Godt at møde jer" hilste han varmt.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon    Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 12:35 am

Ezreal smilte til den nyankomne, "hvis du også bor her, så ja" svarede han, "Jeg hedder Ezreal" fortsatte han så, henvendt til både Jayce og Pantheon.
Tilbage til toppen Go down
Pantheon

Pantheon


Antal indlæg : 164
Join date : 27/10/15

Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon    Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 12:36 am

Panth smillede svagt til dem men det var svært at se bag hjelmen "jamen så goddag jeg hedder Patheon"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon    Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 12:37 am

"Kender I allerede nogen der går på skolen?" spurgte Jayce interesseret og betragtede de to. Ventede tålmodigt på at Pantheon tog hjelmen af.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon    Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 12:39 am

"Hey Pantheon" sagde Ezreal, "og hey Jaye, nope hvad med jer?" svarede han og begyndte at pakke sine ting ud, eller rettere, smide dem på sengen i en bunke.
Tilbage til toppen Go down
Pantheon

Pantheon


Antal indlæg : 164
Join date : 27/10/15

Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon    Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 12:41 am

"ja jeg kender en af pigerne" sagde han og satte sig ved en af de ledige senge.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon    Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 12:41 am

"Også jeg" svarede Jayce og smilede.. så blev hans ansigt lidt dystert "og en af drengene... men han er heldigvis ikke i vores gruppe"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon    Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 12:43 am

"huh, det lyder som om der er en historie der?" sagde Ezreal nysgerrigt og satte sig på sin seng, "Hvem er det i kender?"
Tilbage til toppen Go down
Pantheon

Pantheon


Antal indlæg : 164
Join date : 27/10/15

Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon    Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 12:45 am

"Leona hun er også i Plitover gruppen" sagde Path og begyndte at pakke ud med hjelmen på
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon    Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 12:46 am

"Caitlyn" svarede Jayce med et sageligt smil... "og Viktor" hans øjne blev hårde. Han rystede på hovedet "en ubehagelig mand fra Zaun"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon    Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 12:49 am

Ezreal nikkede, "cool, så, dig og hende Leone?" spurgte Ezreal og hævede et sigende øjnbryn, "og Caitlyn, hvor godt kender i hinanden?".
Tilbage til toppen Go down
Pantheon

Pantheon


Antal indlæg : 164
Join date : 27/10/15

Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon    Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 12:51 am

"bare venner" sagde path og satte sit skjold fast til væggen og sit spyd under den
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon    Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 12:51 am

"Vi er lidt, du ved" Jayce blinkede til dem og smilede tilfreds.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon    Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 12:53 am

Ezreal nikkede og smilede til Jayce, "cool" sagde han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Pantheon

Pantheon


Antal indlæg : 164
Join date : 27/10/15

Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon    Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 12:59 am

"uh ha da?" spurte han og så på jayce
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon    Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 1:00 am

Jayce smilede "snart mine venner, snart. Det minder mig om" han så alvorligt på dem "jeg har en fantastisk plan, og hvis I begge er single er til kvinder..." hans smil voksede "er jeg sikker på I vil kunne lide den"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon    Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 1:03 am

Ezreal så interesserede på ham, "det lyder godt, jeg er personligt både single og til kvinder" sagde han, "så jeg er lutter øre".
Tilbage til toppen Go down
Pantheon

Pantheon


Antal indlæg : 164
Join date : 27/10/15

Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon    Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 1:06 am

"lad mig høre?" spurte path og så på jayce med hævet øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon    Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 1:07 am

"Jeg har kigget på værelseslisterne, og ud over os 3, så er hele Piltover afdelingen kvinder. Jeg foreslår at vi laver en lille ryste sammen leg, og invitere til en omgang 'flaskehalsen peger på'" sagde han med et meget tilfreds smil.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon    Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 1:10 am

Ezreal grinte, "det lyder som en god plan" sagde han, "jeg er med".
Tilbage til toppen Go down
Pantheon

Pantheon


Antal indlæg : 164
Join date : 27/10/15

Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon    Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 1:12 am

"fint med mig" sagde path
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon    Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Icon_minitimeOns Okt 28, 2015 1:13 am

Jayce smilede stort "perfekt! Jeg får arrangeret noget snarest muligt"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon    Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Velkommen til mit værelse ;) - Ezreal, Pantheon
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Værelse 27 - Pantheon, Jayce
» Velkommen til - Vladimir
» Værelse 37 - Karma
» Værelse 14 - Lucian
» Værelse 26 - VI

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: