LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Empty
IndlægEmne: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:04 pm

Tid: 14:00
Sted: Udendørs
Omgivelser: Folk der laver øvelser

Syndra var blevet bedt af nogle af lærerne at mode op udenfor. De havde ikke fortælt hende hvorfor. Det begyndte at gå op for hende hvorfor de ikke havde fortælt det. Hun så rundt på folk der lavet øvelserne. Hun så med væmmelse rundt på folk.

Hun satte sig op en af de kuler der fløj rundt om hende, de andre 2 fløj stadigvæk rundt om hende.
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:07 pm

Zed sukkede tungt, det kunne de ikke mene alvorligt. Han kunne ikke komme i tanke om et eneste tidspunk han ville få brug for førstehjælp. Da der blev nævnt partnere, så han over mod Syndra... han havde sin maske på.

Billede:her (For du kan se hans påklædning, hehe ;P)
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:15 pm

//elsker det bildet Very Happy I love you //

Syndra så over imod Zed. Hun sad og vurderet ham *spændende* tænkte hun.
Hun var meget fascineret af hans maske.
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:16 pm

Zed betragtede Syndra... hun var... ja hun var mere spændende end nogen anden han havde mødt endnu. "Vi er kommet i gruppe" forklarede han.
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:19 pm

"ja, det hører jeg" sagde Syndra.
hun rejste sig op, men hun fløj stadigvæk, den klude hun sad på begyndte at flyve rundt om hende ligesom en andre
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:20 pm

Zed gik langsomt rundt om hende og betragtede kuglerne "dit værk?"
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:24 pm

"hvem ellers" sagde hun ikke så meget et spørgsmål, for hun viste godt at der ikke var nogle andre der kunne det som hun kunne.
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:26 pm

"Imponerende" svarede Zed og stoppede op foran hende.
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:29 pm

"Det ved jeg" sagde Syndra og så på ham. Hun lade armene over kors.
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:30 pm

Zed smilede svagt, men det var skjult bag masken "godt"
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:32 pm

Syndra så lidt rundt også tilbage på Zed "Du skal ikke regne med at jeg gør noget af det som disse andre taber gør"
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:33 pm

Zed smilede igen "ikke det?" spurgte han og en sort skygge dukkede op bag hende "hvem siger du kan stoppe mig?"
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:35 pm

Syndra sendet en af hendes kulder imod den skygge der dukkede op bag hende. "Det gør jeg!"
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:36 pm

"Det er fint" Zed trak langsomt to knive "det ville heller ikke være sjovt uden lidt udfordring"
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:40 pm

Syndra begynde at grine "Ha! Det bliver en for stor udfordring, som du ikke vil kunne klarer!" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:40 pm

"Det vil jeg rigtigt gerne teste" sagde Zed.
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:45 pm

Syndra skød en af sine kuler efter Zed.
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:46 pm

Zed forsvandt og dukkede op bag Syndra og kastede hurtigt en kniv efter hende!
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:54 pm

Syndra's sidste kule blokket kniven. Hun vente sig hurtig om, lidt overrasket over han kunne forsvinde og dukke op som han ville.

Syndra fik sine 2 kuler tilbage til sig. Hun kastet nu bare en lille ladning magi af (ligesom når hun auto angriber)
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:55 pm

Zed sprang bagud. Den sorte skygge bevægede sig igen bag Syndra og blev ikke påvirket af hendes kugler.
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 8:27 am

Syndra så hen på skygge der ikke blev påvirket af hendes kugle. "hvad fanden..?" mulmnet hun
Hun fløj lidt væk fra skyggen og Zed.
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 10:17 am

Zed kastede igen hurtigt en kniv efter hende, skyggen efterlignede hans bevægelser og kastede en (ægte) kniv mod Syndra samtidig.
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 11:45 am

Syndra flytte sig så den kniv kastede ikke ramte hende "Tror du virkelig at jeg er så du~.. " noget hun at sige inde kniven fra skyggen ramte hende.
Hun lade ned på jorden, og tog sig til sin skulder. Hun sendte Zed et døds blik.

Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 11:54 am

Zed betragtede hende "klar til at lære genoplivning?"
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 11:57 am

Syndra's øjne blev smalle "er du klar til at dør" sagde hun og sendte alle sine kulder afsted imod ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Empty
IndlægEmne: Sv: Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//   Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Førstehjælp. Ja.. det tro jeg ikke //Zed//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Huh, jeg er da ikke Lux? - Garen
» Det var ikke mig! - Aatrox
» Jeg gider ikke med ham! - Zac
» Jayce er slet ikke så slem, hør! - VI
» Daten var ikke en succes - Evelynn-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Skolen :: Udendørsarealer-
Gå til: