LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko   Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 2:17 am

Ekko sukkede lettet "ok... og det var ikke hendes bitch roommate?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko   Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 2:19 am

Viktor så spørgende på ham, "... hvordan ser hun ud?"
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko   Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 2:22 am

"Æh..." Ekko tænkte "tudegrim, snobbet og stor lilla hat"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko   Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 2:23 am

Viktor overvejede det og rystede på hovedet, "nope, ikke hende" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko   Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 2:23 am

"Hrmf... fint" Ekko sukkede svagt "ok... prøv ikke at tal med hende igen, ok?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko   Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 2:27 am

Viktor nikkede lidt, ".. Jeg skal prøve" sagde han, ikke helt sandfærdigt, ".. hey Ekko, hvem på skolen syntes du ser bedst ud?" spurgte han efterænktsomt.
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko   Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 2:32 am

"Huh?" spurgte han undrende "hvad mener du?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko   Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 2:35 am

"oh, bare ..." han tøvede, "Hvem syntes du ser bedst ud ... er mest attraktiv?"
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko   Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 2:35 am

"..." Ekko skar en grimasse "ok, du er stille med det her ok? Mig og Jinx.. har kinda en ting"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko   Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 2:37 am

Viktor så overraskede på ham og smilte så, "Har i? Tillykke" sagde han. Så blev der jo i hvert fald nok ikke noget mellem ham og Vi.
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko   Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 2:39 am

Han nikkede lidt "så.. ja jeg ville jo nok vælge Jinx. Hun er skør... men på en nice måde, du ved"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko   Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 2:40 am

Viktor nikkede lidt og smilte, "godt at høre" sagde han, "det var også hende der hjalp med at stjæle hammeren, ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko   Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 2:41 am

"Meh kinda, jeg var lidt der inde alene faktisk" sagde han "men hun stod for en del af planlægningen med VI og sådan"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko   Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 2:47 am

Viktor nikkede og smilede svagt, "Men hun er altså på vores side?"
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko   Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 2:48 am

"Ja, sådan mere eller mindre" sagde han "så længe vi får nogle pilties ned og ligge så ja"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko   Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 2:49 am

Viktor nikkede, "Godt" sagde han tilfredst, "Men vi må nok være forsigtige næste gang vi stjæler den" sagde han, "Jayce har mig under stærk mistante ..."
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko   Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 2:54 am

Ekko sukkede svagt "hmm... ok... jeg prøver at finde på noget, jeg skal nok fortælle dig inden jeg gør noget"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko   Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 2:55 am

Viktor nikkede, "Godt" sagde han og vrissede irriteret, "idioten truede med at ødelægge min kat".
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko   Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 2:56 am

"Rengar!? Jeg smadre ham!" snerrede Ekko vredt. Han var blevet ret glad for katten.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko   Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 2:59 am

Viktor nikkede irriteret, "Han sagde jeg havde sat den til at spionere!" sagde han indigneret.
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko   Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 3:01 am

"Uh, det er en god ide!" sagde Ekko
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko   Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 3:02 am

Viktor så på ham og hævede et øjnbryn, "hm ... tror du? måske ikke en helt dårlig ide ..."
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko   Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 3:03 am

"Og hvis hammerface alligvel tror det?" sagde Ekko med et bredt smil "ingen grund til at skuffe?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko   Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 3:04 am

Viktor grinte, nogen gange kunne han virkelig godt lide Ekko, "Du har helt ret, jeg tror jeg vil kigge nærmere på det, når han kommer hjem igen"
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko   Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 3:13 am

"Hvor er han henne?" spurgte Ekko
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko   Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» veeent ekko det var bare for sjov! //ekko
» Ekko, hvad er din yndlingsdyr? - Ekko
» Bare rolig, jeg har en løsning - Jayce
» Værelse 36 - Blitzcrank, Zac, Ekko
» Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: