LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg, uhm, hey? - VI

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Næste
ForfatterBesked
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jeg, uhm, hey? - VI Empty
IndlægEmne: Jeg, uhm, hey? - VI   Jeg, uhm, hey? - VI Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 3:12 am

Tid: 09:30
Sted: værelse 26

Caitlyn havde siddet og leget med Rengar det sidste stykke tid og prøvet ikke at tænke for meget på VI og Ezreal. Det skulle nok gå... han havde sagt diskret. Ezreal var en sød fyr han vidste hvad han..

Hun så forskrækket op da døren blev åbnet og smækket. Der stod en rasende VI, og ordene "Hun var sur før jeg fandt hende" fik hendes mave til at sno sig sammen. Hvad havde Ezreal gjort?!
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jeg, uhm, hey? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg, uhm, hey? - VI   Jeg, uhm, hey? - VI Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 3:17 am

"jeg ser du har snakket med ezreal" sagde hun irreteret
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jeg, uhm, hey? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg, uhm, hey? - VI   Jeg, uhm, hey? - VI Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 3:19 am

"..." Caitlyn lukkede øjnene "diskret min bare..." hun sukkede tungt "hvad har han sagt?"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jeg, uhm, hey? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg, uhm, hey? - VI   Jeg, uhm, hey? - VI Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 3:27 am

"din lille ven prøvede at lege kirsten giftekniv og 'var ikke glad fordi vi var uvenner'" sagde vi vredt "der gik hvad tre timer? det var hurtigere end sidst er der andre ting du har fortalt andre skal jeg begynde at vende mig til at se folk henne ved stranden også?" spurte hun vredt og såret
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jeg, uhm, hey? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg, uhm, hey? - VI   Jeg, uhm, hey? - VI Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 3:29 am

Caitlyn så overrasket på hende "undskyld mig, det var ikke helt det der skete" sagde hun og rynkede brynene "Ezreal kom ind og jeg var ked af det, jeg fortalte ham bare hvad der var sket, ikke i detaljer, mest hvad jeg havde gjort."
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jeg, uhm, hey? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg, uhm, hey? - VI   Jeg, uhm, hey? - VI Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 3:36 am

"aha men måske skulle man ha tænkt over at det ikke var noget jeg havde lyst til blev delt"? spurte vi og så vredt på hende
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jeg, uhm, hey? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg, uhm, hey? - VI   Jeg, uhm, hey? - VI Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 3:38 am

Caitlyn så overrasket på hende "jeg.. undskyld, jeg vidste ikke det var noget du ikke ville have delt" sagde hun og rynkede brynene "jeg mener, det var mig der var forkert på den i går aftes.. er du bekymret for der starter et rygte om os?"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jeg, uhm, hey? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg, uhm, hey? - VI   Jeg, uhm, hey? - VI Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 3:43 am

"nej jeg sku lige glad med at om der ville være et rygte om os hvad jeg går op i er at jeg faktisk faldt for dig jeg åbnede mig op for dig så kommer du hjem fuld og bruger en god del af natten til at prøve at få mig til at ha sex med dig men ville fordi du var fuld og frygten for at du ville fortryde var der så jeg sagde at hvis du stadig ville kunne vi kigge på det om morgen og så når det bliver morgen lader du som ingen ting og når du endelig begynder at snakke om det og jeg så kysser dig sker der intet og du skrider hvordan tror du det fik mig til at føle?!" sagde vi vredt og knust
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jeg, uhm, hey? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg, uhm, hey? - VI   Jeg, uhm, hey? - VI Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 3:48 am

Caitlyn så på hende og blinkede et par gange... "vent...? Hvad?" mumlede hun forvirret "du sagde det kunne være gået galt! Du sagde det var en fejl!" udbrød han forvirret "jeg.. jeg tilbød mig selv til dig og du sagde nej! De første ord ud af din mund efter du vågnede var at det kunne være gået galt! Efter du kyssede mig, sagde du det var forkert!"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jeg, uhm, hey? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg, uhm, hey? - VI   Jeg, uhm, hey? - VI Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 3:53 am

"fordi du var fuld og jeg...jeg var bange okay?! bange for at vis jeg gjore det og du ville fortryde når du vågnede og ville ha mig væk...jeg var bange for du forsvandt ud af mit liv...og jeg sagde det fordi...fordi du ikke kyssede igen så jeg troede det var fordi du ikke var interseret!" Sagde vi og så væk
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jeg, uhm, hey? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg, uhm, hey? - VI   Jeg, uhm, hey? - VI Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 3:55 am

"Du.. hvad?" Caitlyn gik langsomt imod VI "virkelig? Så du.. kyssede mig ikke i medlidenhed, men stoppede dig selv fordi du vidste du ikke ville kunne holde ud at være sammen med mig?"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jeg, uhm, hey? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg, uhm, hey? - VI   Jeg, uhm, hey? - VI Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 3:58 am

vi nikkede stille "ja.." hviskede hun og gik tilbage
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jeg, uhm, hey? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg, uhm, hey? - VI   Jeg, uhm, hey? - VI Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 4:00 am

Caitlyn fortsatte mod hende "så.. du kan lide mig?" spurgte hun langsomt.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jeg, uhm, hey? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg, uhm, hey? - VI   Jeg, uhm, hey? - VI Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 4:04 am

"serfølgelig kan jeg det" sagde vi og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jeg, uhm, hey? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg, uhm, hey? - VI   Jeg, uhm, hey? - VI Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 4:06 am

"... hvad med Amilie? Og hende den anden pige?" spurgte Caitlyn og kom helt hen til hende.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jeg, uhm, hey? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg, uhm, hey? - VI   Jeg, uhm, hey? - VI Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 4:07 am

"har ikke set på hendes nummer,," sagde Vi og så tøvende på Caitlyn
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jeg, uhm, hey? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg, uhm, hey? - VI   Jeg, uhm, hey? - VI Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 4:08 am

Caitlyn så hende i øjnene "og du havde lyst til mig igår?" spurgte hun lavt.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jeg, uhm, hey? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg, uhm, hey? - VI   Jeg, uhm, hey? - VI Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 4:15 am

"jeg har stadig lyst til dig" hviskede vi stikåndet
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jeg, uhm, hey? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg, uhm, hey? - VI   Jeg, uhm, hey? - VI Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 4:16 am

Caitlyn så på hende.. hun lænede sig langsomt frem og kyssede hende meget langsomt på munden.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jeg, uhm, hey? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg, uhm, hey? - VI   Jeg, uhm, hey? - VI Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 4:18 am

Vi rødmede og kyssede forsigtigt igen
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jeg, uhm, hey? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg, uhm, hey? - VI   Jeg, uhm, hey? - VI Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 4:20 am

Caitlyn lukkede øjnene og trykkede sig blidt mod hende og nød det.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jeg, uhm, hey? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg, uhm, hey? - VI   Jeg, uhm, hey? - VI Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 4:26 am

Vi brød det "øhm jeg er dækket af sved" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jeg, uhm, hey? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg, uhm, hey? - VI   Jeg, uhm, hey? - VI Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 4:27 am

Caitlyn lagde hænderne bag hendes nakke "mhm, og?" hviskede hun og kyssede hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jeg, uhm, hey? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg, uhm, hey? - VI   Jeg, uhm, hey? - VI Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 4:30 am

"og jeg stinker og jeg kom helllere ikke i bad imorges måske burte jeg...bade....først" hviskede vi det sidste mellem hvert kys og lagde stille armene om hende
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jeg, uhm, hey? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg, uhm, hey? - VI   Jeg, uhm, hey? - VI Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 4:33 am

Caitlyn lukkede øjnene og kyssede hende dybere. Hun trykkede sig tæt op på hende og sukkede mod hendes læber "du er perfekt" mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg, uhm, hey? - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg, uhm, hey? - VI   Jeg, uhm, hey? - VI Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg, uhm, hey? - VI
Tilbage til toppen 
Side 1 af 17Gå til side : 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: