LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jul hos Caitlyn – VI

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Næste
ForfatterBesked
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 27, 2016 2:34 am

Vi smillede lidt akavet..."intet i forhold til jer serfølgelig" sagde hun stille
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 27, 2016 2:49 am

"Det ved jeg nu ikke" sagde Caitlyns mor "Caitlyn har vist mig nogle billeder af dine handsker og givt mig nogle beskrivelser.. det lyder imponerende"

Caitlyns far sagde ingenting og spiste.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 27, 2016 10:00 am

Vi smillede blidt til moren "mange tak det betyder meget at det komme fra dem" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 27, 2016 9:01 pm

Moren smilede kort til hende.

Caitlyn bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 28, 2016 11:51 am

Vi smillede blidt til Moren og spiste stille og så lidt mod Caitlyn
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 28, 2016 3:12 pm

Caitlyn sendte hende et blidt smil da de fik øjenkontakt og fortsatte så med at spise.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 12:21 am

Vi spiste også stille og prøvede at spise fint og ordenligt
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 12:22 am

Caitlyn spiste bare stille og roligt. Hun prøvede ikke at spise fint.. men det gjorde hun selvfølgelig alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 12:25 am

Vi sukkede tungt og prøvede at efterline caitlyns måde at spise
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 12:26 am

"Så hvad er dine planer med min datter?" spurgte Caitlyns far og sendte VI et hårdt blik. Caitlyns mor så på VI, tydeligvis lige så interesseret i svaret.

Caitlyn stoppede med at tygge og sendte VI et blik.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 12:28 am

Vi var igang med at tygge sig af munden og fik det næsten galt i halsen og hostede svagt og så tøvende mod faren..."jo vi har snakket lidt om vores fremtid efter skolen" sagde vi og så lidt mod caitlyn som et råb om hjælp
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 12:29 am

"Vi har diskuteret mulighederne for at adoptere" svarede Caitlyn roligt med et neutralt ansigt

"HVAD?!" udbrød faren
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 12:30 am

Vi bed sig i læben "ja det er noget vi har overvejet" sagde vi og så på faren
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 12:31 am

Faren så forfærdet på Caitlyn og derefter vredt på VI "og det regnet I med er en god ide? Et barn skal helst have to forældre der kan forsøge det" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 12:32 am

"det var også vores plan" sagde vi med en ret skrap tone "ægteskab har også været på tale" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 12:35 am

Faren så på VI med smalle øjne "Hvis du tror jeg lader dig gifte dig med min datter."

"Edgar..." sagde moren

"Du sagde det bare var en fase! Caitlyn, du kan lige vove.." snerrede han
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 12:38 am

"jeg har tænkt mig gifte mig til Caitlyn med eller uden til tilladelse" sagde vi med smalle øjne mod Edgar
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 12:39 am

Caitlyn rødmede overrasket og så på VI

"Jeg giver ikke en rød øre til jeres bryllup! Se om du kan finde pengene til selv at holde et værdigt bryllup for min datter!"

Moren så mod faren, men skævede så kort mod Caitlyn..
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 12:41 am

"oh jeg ville ikke tage dine penge om du så tiggede mig om det" sagde Vi med et snert af vrede men dæmpet "jeg ved det måske kan være svært at tro men penge er ikke alt i denne verden" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 12:42 am

"Du er ikke min datter værdig" snerrede Edgar

"Edgar" sagde moren

"Far!" sagde Caitlyn
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 12:44 am

"det er sjovt du siger det det var ikke det hun sagde til mig i nat mens vi havde vildt og hot sex!" sagde Vi uden at tænke sig om
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 12:46 am

Caitlyn og hendes far gispede i munden på hinanden.

Faren stirrede på VI, bleg i ansigtet og virkede mere forfærdet end vred. Et enkelt blik på Caitlyn, hvis ansigt var blevet helt rødt, var nok til at bekræfte hvad VI havde sagt. Uden et ord forlod han spisebordet, stadig mad på hans tallerken.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 12:47 am

Vi rejste sig op og gik den anden vej ud af hoveddøren
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 12:48 am

"V-VI!" udbrød Caitlyn og fulgte efter hende!

Caitlyns mor rynkede brynene og fulgte efter faren.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 12:49 am

Vi stod op af den udåbnet side af double døren med en ny tændt smøg mellem sine læber og sukkede tungt og vidste hun virkelig havde dummet sig denne gang...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jul hos Caitlyn – VI
Tilbage til toppen 
Side 2 af 16Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Næste
 Lignende emner
-
» So a new look //Caitlyn
» Æh, hej igen... - VI, Caitlyn
» shopping //caitlyn
» Mamma mia! - Caitlyn
» julegaver - Caitlyn

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Uden for skolen :: Andre steder-
Gå til: