LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jul hos Caitlyn – VI

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Næste
ForfatterBesked
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 12:52 am

Caitlyn kom ud til hende...
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 12:53 am

Vi så op på himlen "i fucked up didnt i?" spurte hun og lavede en røg ring
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 12:54 am

"Mmmh.." Caitlyn lavede en tænkene lyd og stillede sig ved siden af hende "det var ikke din skyld"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 12:55 am

"jeg kunne have taget det bedre" sukkede hun og tog et stort sug...
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 12:55 am

Caitlyn lod blikket glide over smøgen i hendes hånd, men sagde ikke noget. Hun strøg hende blidt på ryggen "han gik over stregen"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 12:57 am

"han var ikke den eneste" sagde vi...og så studerene på den røde glød var tippen
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 12:59 am

Caitlyn sukkede blidt. Moren kom ud og så kort på dem "Caitlyn, gå du ind og tal med din far." sagde hun.

Caitlyn så kort på VI og så spørgende på sin mor.

"Jeg skal nok holde VI med selskab" sagde moren roligt, men i en tone der ikke tålte modsigelse.

Caitlyn nikkede tøvende, slap VI og gik ind.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 1:01 am

Vi så lidt på caitlyns mor "det må du undskylde det var slet ikke passende af mig" sagde hun og slukkede smøgen mellem sine fingre og lagde den halv færdige smøg tilbage i æsken som var fuldt på nær den hun havde tændt
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 1:02 am

"Min man kan være lidt dramatisk" sagde Alison og stillede sig ved siden af VI "han har altid været meget pylret omkring Caitlyn"

Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 1:03 am

"det har hun sagt" sagde Vi.. og så på aften himmelen
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 1:05 am

"Sådan har det altid været. Han var endelig begyndt at affinde sig med Jayce, tro mig, han var heller ikke begejstret for den dreng i starten... måske accepterede han Jayce, netop fordi Caitlyn aldrig virkede... ja, forelsket i ham" hun rystede blidt på hovedet "ikke som nu"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 1:06 am

Vi smillede kækt "i det mindste har vi da en ting til fælles mindst jeg har heller ikke aldrig brydt mig om ham..." sagde vi med et svagt smil
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 1:07 am

Alison grinede svagt "I see" hun så på VI med et undersøgende blik "jeg forventer at du lader os betale for brylluppet" sagde hun så.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 1:08 am

Vi smillede svagt .."lad mig lige fri til hendes først..jeg ved så meget at politi stilling ikke giver det bedste så det ville nok hjælpe" sagde vi med et svagt grin
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 1:10 am

Alison nikkede og så undersøgende på hende. "Når alt kommer til alt vil jeg bare gerne have at Caitlyn er lykkelig."
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 1:12 am

"det var også min plan" sagde vi og så på moren
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 1:14 am

Alison så VI i øjnene og nikkede "godt. Det er koldt. Kom du med ind og hjælp mig med at lægge gaverne frem imens Caitlyn blødgør Edgar" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 1:15 am

Vi smillede svagt og gik med ind og lagde smøg pakken i sin bryst lomme
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 1:16 am

Alison gik ind i stuen til juletræet og smilede til VI.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 1:17 am

Vi lagde taget poserne med gaverne hen til træet og begyndte stille at ligge gaverne "hmm så hvad synes du om ideen? at adortere" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 1:18 am

Alison nikkede "jeg synes det er en god ide" sagde hun "hvis I altså vil have børn selvfølgelig"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 1:20 am

Vi smillede "har aldrig rigtigt tænkt over det, men Cupcake...jeg mener Caitlyn har snakket en del om det" sagde vi..
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 1:21 am

"Cupcake?" sagde Alison med et hævet øjenbryn og så på VI, imens hun lagde pakkerne pænt op.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 1:22 am

Vi kløede sig i nakken "mit kælenavn til Caitlyn" sagde vi med et akavet smil
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 30, 2016 1:25 am

"Aha.." Alison smilede svagt af VI "ser man det."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jul hos Caitlyn – VI   Jul hos Caitlyn – VI - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jul hos Caitlyn – VI
Tilbage til toppen 
Side 3 af 16Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Næste
 Lignende emner
-
» So a new look //Caitlyn
» Æh, hej igen... - VI, Caitlyn
» shopping //caitlyn
» Mamma mia! - Caitlyn
» julegaver - Caitlyn

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Uden for skolen :: Andre steder-
Gå til: