LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Empty
IndlægEmne: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 10:53 pm

Tid: 15:00
Sted: Jayce værelse

Caitlyn så tøvende på Jayce dør og bankede på.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 10:54 pm

Jayce åbnede døren og lyste op i et bredt smil da han så hvem der havde banket "Caitlyn, kom indenfor!" sagde han glad og trådte til side for hende.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 10:54 pm

Caitlyn bed sig i læben "mange tak" sagde hun og gik forsigtigt ind og så sig omkring.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 10:55 pm

"Her roder lidt, men hvis du bare sætter dig her i min seng" sagde Jayce med et flirtende smil og tog selv plads.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 10:55 pm

Caitlyn sukkede blidt. Hun havde ikke lyst til at gøre det her, men der var ingen udvej. Hun tog plads ved siden af ham og så på sine hænder.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 10:56 pm

Jayce smil falmede og han så bekymret på hende "Caitlyn..? Er alt i orden?" spurgte han blidt og lagde en arm på hendes skulder.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 10:56 pm

"Ja.. jo alt er sådanset godt" sagde Caitlyn og så op på ham "hør, Jayce... vi har været venner i lang tid nu" mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 10:57 pm

Jayce så overrasket på hende... kunne hun mene?
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 10:57 pm

"Og vi.. ja vi har været igennem meget sammen, og du er en meget vigtig ven i mit liv. Vores venskab er noget jeg sætter højt og som jeg ville hade at se forsvinde.." sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 10:58 pm

Jayce smilede lettet alt var perfekt! "Bare rolig Caitlyn, der er intet vores venskab ikke ville kunne klare" svarede han.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 10:59 pm

"Jeg ved det... men hvad jeg er ved at fortælle dig vil måske sætte mig i et nyt lys i dine øjne... og gøre det svært for dig at... ja, forblive min ven" hun så på sine fingre "måske du bliver vred"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 10:59 pm

Jayce smilede rørt... tænk at hun var så bekymret for at erklære sin kærlighed...
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:00 pm

Caitlyn lukkede øjnene "der er ingen nem måde at sige det her, så nu gør jeg det bare. Jayce, jeg er til kvinder"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:01 pm

Jayce så på hende og var ikke sikker på han havde hørt rigtigt. "Vent... hvad?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:01 pm

"Jeg er tiltrukket af kvinder, seksuelt." svarede Caitlyn uden at se på ham.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:01 pm

"Men..." han grinede nervøst "jeg forstår ikke, hvad så med os?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:05 pm

Caitlyn så Jayce i øjnene "der kan ikke blive noget os" svarede hun.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:05 pm

Jayce sank en klump "javel" sagde han og så usikkert på hende "Hvordan kan du være sikker?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:06 pm

"Jeg er blevet forelsket i en kvinde" sagde Caitlyn alvorligt "og vi er sammen... og hvis jeg var i tvivl om jeg var til kvinder før, så er jeg det ikke længere"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:07 pm

Jayce rødmede svagt "aha, kan man spørge hvem der har stjålet dit hjerte?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:07 pm

Caitlyn sukkede tungt "det er VI"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:08 pm

Jayce stivnede. Han måtte have hørt forkert. "Undskyld..." han grinede svagt "jeg må have hørt syner, et øjeblik lød det som om du sagde.."
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:08 pm

"VI" gentog Caitlyn og så ham i øjnene "ja, VI, min værelseskammerat"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:09 pm

Jayce følte noget inden i sig gå i stykker. Han rejste sig op og så chokeret på hende "Caitlyn, det kan du ikke mene!"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:10 pm

Caitlyn sukkede svagt og rejste sig også "Jayce, jeg kunne virkelig godt bruge din støtte her. Det er en omvæltning i mit liv og jeg har brug for venner"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal
» Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko
» Best day ever! - Jayce
» Jul hos Jayce - Jayce
» Værelsessnak - Jayce

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: