LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:10 pm

"Du må være til kvinder lige så tosset du vil, men jeg forbyder dig at se den kvinde!" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:11 pm

"Du forbyder mig?" Caitlyns øjne blev smalle "og hvad giver dig retten til at bestemme hvem jeg er og ikke er sammen med?"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:11 pm

Jayce så frustreret på hende "Caitlyn hun er ikke god for dig! Se på hende, hun er ikke lige som os! Hun høre slet ikke til her, hun er et problembarn for Zaun der er kommet på det forkerte hold!"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:13 pm

Caitlyn stirrede på ham, og hvis blikke kunne dræbe.... "hvor vover du, VI er et er de mest vidunderlige mennesker jeg nogensinde har mødt, hvor tror du at du kan tillade dig at tale sådan om hende? Og skær ikke Zaun huset over en kam, der er mere end bare problemer der"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:13 pm

"Caitlyn, kan du slet ikke høre dig selv? Jeg er ligeglad hvor sexet du synes hun er, du bliver nød til at vågne op! Du har brug for en der forstår dig, som er dig... værdig" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:14 pm

Caitlyns øjne slog gnister "værdig? Og hvem skulle det være? Dig?" hun gik truende imod ham "VI er mig værdig, se ikke ned på hende!"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:15 pm

"Hun er en småkriminel der har undgået loven med nød og næppe, hun er under os!" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:16 pm

"VI er lige så meget værd som mig!" udbrød hun og knyttede næverne "jeg troede også hun var på samme niveau som dig... men det er nu tydeligt at du ikke nærmer dig hende!"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:17 pm

Jayce så vredt på hende "du ved ikke hvad du siger, dine hormoner taler for dig, hvad har hun gjort, fjollet rundt i frækt tøj og rørt dig de rigtige steder?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:18 pm

"Jeg elsker hende!" udbrød Caitlyn og måtte bruge alt den selvkontrol hun beherskede for ikke at slå ham.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:18 pm

Jayce spærrede øjnene op og tog et skridt bagud "... du lyver"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:18 pm

"Jeg elsker hende" gentog Caitlyn, mere roligt denne gang og med et koldt blik "jeg elsker hende."
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:19 pm

"Du ved ikke hvad du siger" hviskede Jayce, men lød ikke længere sikker.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:20 pm

"... du kan forbyde mig at se hende, du kan sige at mine følelser er forkerte og at jeg ikke bør være i det her forhold" sagde Caitlyn i en rolig tone "men det betyder intet. Jeg ønsker at have din opbakning i denne her sag. Men hvis ikke det er tilfældet, så gør jeg det uden"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:21 pm

"Jeg nægter at stå og se til at du kaster dit liv væk på den... kriminelle lowlife!" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:22 pm

"Så lad være" svarede Caitlyn og så køligt på ham "hvis du tvinger mig til at vælge mellem dig og VI er der ingen tvivl. Det er VI. Og efter idag... er jeg slet ikke sikker på jeg vil have dig i mit liv, selv hvis du kunne leve med det"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:22 pm

Jayce så lamslået på hende "Caitlyn..." sagde han stille og tog et skridt imod hende.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:23 pm

Caitlyn gik et skridt tilbage "jeg havde virkelig troet bedre om dig. Farvel Jayce" svarede hun og forlod lokalet. Døren smækkede i hovedet på Jayce.

Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:23 pm

Jayce stirrede lamslået efter hende "jeg..."
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:24 pm

Caitlyn gik med tåre i øjnene ind på sit værelse. Først da døren var låst bag hende og hun var sikker på at hun var alene, lod hun tårene løbe frit og lagde sig i sin seng.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:25 pm

"Hun.." Jayce rystede langsomt på hovedet "hun tænker ikke klart..." han fandt sin mobil frem og fandt nummeret på Caitlyns forældre "...... hvis ikke hun vil lytte til mig, så er der heldigvis andre metoder"

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce   Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal
» Huh? været væk ... uhm, bare ude og trække lidt luft - Ekko
» Best day ever! - Jayce
» Jul hos Jayce - Jayce
» Værelsessnak - Jayce

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: