LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana   Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 20, 2015 2:51 am

"M-morgana?" spurgte Kayle overrasket og tog sig til kinden..
Tilbage til toppen Go down
Morgana

Morgana


Antal indlæg : 524
Join date : 27/10/15

Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana   Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 20, 2015 2:55 am

"du-du! gav mig en orgasme i søvne" snerrede hun vredt og dynen faldt og blottede hendes bryster
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana   Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 20, 2015 2:59 am

"J-jeg" Kayle blinkede og rejste sig fra sengen og så væk "undskyld, det var ikke meningen, jeg nussede dig bare på ryggen?" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Morgana

Morgana


Antal indlæg : 524
Join date : 27/10/15

Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana   Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 20, 2015 3:07 pm

Morgana så ned af sig og dækkede sig hurtigt til og så væk "jeg er nød til at skifte hvis jeg ikke skal blive mere syg" mumlede hun
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana   Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2015 2:14 am

"Morgana, undskyld" sagde Kayle tøvende "hvad skal du bruge?" hun åbnede hendes skuffer
Tilbage til toppen Go down
Morgana

Morgana


Antal indlæg : 524
Join date : 27/10/15

Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana   Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 12:52 am

"bare et par gstrange" mumlede hun og i hendes skuffe var der alle mulige slags gstrange og frække trusser
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana   Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 1:45 am

Kayle nikkede og tog et par til hende
Tilbage til toppen Go down
Morgana

Morgana


Antal indlæg : 524
Join date : 27/10/15

Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana   Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 3:34 am

Morgana tog imod dem og tog sine våde g strange af under dynen og tog de nye på
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana   Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 3:11 pm

".. er du ok?" spurgte Kayle
Tilbage til toppen Go down
Morgana

Morgana


Antal indlæg : 524
Join date : 27/10/15

Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana   Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 4:55 pm

"ud over jeg er syg og min søster lige har givet mig en orgasme mens jeg sov så ja" sagde Morgana og lagde sig ned igen "hvad vil du overhovedet med Leblanc som er så vigtigt" mumlede hun
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana   Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 5:37 pm

"Oh jeg..." Kayle sukkede "kom for at få lidt detaljer om ham her Draven"
Tilbage til toppen Go down
Morgana

Morgana


Antal indlæg : 524
Join date : 27/10/15

Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana   Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 6:22 pm

"hvorfor?" mumlede Morgana og så på hende med hævet øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana   Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 6:23 pm

"Min roommate er begyndt at date ham og hun ved ikke hvad hun er ved at få rodet sig ud i... hun er sådan en sød pige, hun burde slet ikke mænge sig med den typer" hun rystede trist på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Morgana

Morgana


Antal indlæg : 524
Join date : 27/10/15

Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana   Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 6:24 pm

Morgana sukkede tungt "du har altid blandet dig i andres liv" mumlede hun
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana   Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 6:26 pm

"Måske" sagde Kayle "men kun for at hjælpe, du forstår det ikke, for du har ikke mødt hende. Hun er sød, og har brug for beskyttelse og så uskyl..." hun rynkede brynene og tænkte på deres sidste gang... "måske ikke helt uskyldig.."
Tilbage til toppen Go down
Morgana

Morgana


Antal indlæg : 524
Join date : 27/10/15

Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana   Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 6:27 pm

Morgana så på hende "har du været i seng med hende?" spurte hun
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana   Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 6:30 pm

Kayle skævede mod hende "hvad har det med sagen at gøre?"
Tilbage til toppen Go down
Morgana

Morgana


Antal indlæg : 524
Join date : 27/10/15

Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana   Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 6:32 pm

Morgana rystede på hovedet "er du sikker på at grunden til at du hun ikke er med draven er fordi han ikke er god nok eller er det fordi du vil have hende?" spurte hun med hævet øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana   Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 6:36 pm

"Hm..." Kayle så ud til at overveje det et øjeblik
Tilbage til toppen Go down
Morgana

Morgana


Antal indlæg : 524
Join date : 27/10/15

Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana   Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 6:38 pm

Morgana rullede med øjene og lagde sig ned igen
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana   Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 6:39 pm

"Nej jeg tror ikke det er det, jeg mener jeg elsker hende som en... æh, god ved, og hun er meget tiltrækkende men... nej jeg er bare bekymret" sagde hun bestemt
Tilbage til toppen Go down
Morgana

Morgana


Antal indlæg : 524
Join date : 27/10/15

Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana   Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 6:40 pm

Morgana nikkede "aha" sagde hun men lød ikke overbevist
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana   Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 6:42 pm

"Nej, virkelig, det er ikke den slags kærlighed" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Morgana

Morgana


Antal indlæg : 524
Join date : 27/10/15

Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana   Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 6:43 pm

"hvorfor snakker du ikke bare selv med ham?" spurte Morgana
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana   Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 6:49 pm

"Det skal jeg også" sagde Kayle "jeg ville bare høre nogle der så ham til hverdag, alle kan spille tålelige mennesker et par timer"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana   Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Oh, uhm, LeBlanc? - Morgana
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Would I lie? - Morgana
» Sidder fast i elevatoren... - Morgana
» well this is akaward // morgana, leblanc, riven
» now you two gets to best bots! //draven, morgana, kayle, tailyah og sivir//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: