LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hey, stop! - Gnar, Jayce

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Næste
ForfatterBesked
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey, stop! - Gnar, Jayce   Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Icon_minitimeLør Nov 21, 2015 2:59 pm

Viktor rødmede dybt og ge mte sig under dynen, "... Hey Ezreal"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey, stop! - Gnar, Jayce   Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Icon_minitimeLør Nov 21, 2015 3:01 pm

"Uhm" Jayce fik sine bukser på og rejste sig op "hvad æh, hvordan kom du ind?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey, stop! - Gnar, Jayce   Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Icon_minitimeLør Nov 21, 2015 3:04 pm

"oh, jeg teleporterede" sagde han med et stort smil, "er det jer der har lagt en stor sten uden for døren? Jeg skal nok gå igen så jeg ikke forstyre!"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey, stop! - Gnar, Jayce   Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Icon_minitimeLør Nov 21, 2015 3:04 pm

Viktor så overraskede hen på Ezreal, ".. en sten?"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey, stop! - Gnar, Jayce   Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Icon_minitimeLør Nov 21, 2015 3:06 pm

"Sten? Nej det er ikke os, uhm, vi blev kinda fanget her inde og.. æh.." han skævede mod Viktor og vidste ikke helt hvad Viktor var med på at Ezreal vidste, eller hvad der skulle ske nu eller noget som helst.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey, stop! - Gnar, Jayce   Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Icon_minitimeLør Nov 21, 2015 3:08 pm

Ezreal smilte stort, det her var jo perfekt! "Genialt!" sagde Ezreal glad, "hvem lagde stenen?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey, stop! - Gnar, Jayce   Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Icon_minitimeLør Nov 21, 2015 3:10 pm

Viktor så tøvende på Jayce, hvor meget syntes han de skulle fortælle? og derefter over på Ezreal, "uhm ... Vi tror det må være Gnar ...".
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey, stop! - Gnar, Jayce   Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Icon_minitimeLør Nov 21, 2015 3:11 pm

"Genialt?" spurgte Jayce og så mistroisk på Ezreal, imens han fik sin bluse på.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey, stop! - Gnar, Jayce   Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Icon_minitimeLør Nov 21, 2015 3:13 pm

"Gnar siger du? tror jeg ikke jeg kender" sagde han tænktsomt, han burde prøve at snakke med denne Gnar. Han nikkede ivrigt, "Ja! I er sådan et sødt par!" sagde han glad.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey, stop! - Gnar, Jayce   Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Icon_minitimeLør Nov 21, 2015 3:14 pm

Viktor rødmede og så væk, "... jeg ved ikke om vi er ...?" han så usikkert mod Jayce.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey, stop! - Gnar, Jayce   Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Icon_minitimeLør Nov 21, 2015 3:16 pm

"Vent, virkelig?" spurgte Jayce og så overrasket på Ezreal og så forvirret over på Viktor? tilbage på Ezreal "burde du ikke være mere overrasket? Selv Viktor troede jeg var Straight?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey, stop! - Gnar, Jayce   Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Icon_minitimeLør Nov 21, 2015 3:17 pm

Ezreal tøvede lidt, "uhm ... jo, hehe" sagde Ezreal, "... vildt overraskede, men nu hvor jeg er kommet mig over det værste chok ..."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey, stop! - Gnar, Jayce   Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Icon_minitimeLør Nov 21, 2015 3:19 pm

Viktor kneb øjnene lidt sammen og så mistroisk på Ezreal, det var vist egentligt Ezreal der havde stjålet dagbogen, "vent ..." han gennemgik sin samtale med Caitlyn i hovedet, "... en der ikke kan lide Jayce" mumlede han lavt.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey, stop! - Gnar, Jayce   Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Icon_minitimeLør Nov 21, 2015 3:22 pm

"Hm? Hvem kan ikke lide mig?" spurgte Jayce forvirret og så spørgende på Viktor??
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey, stop! - Gnar, Jayce   Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Icon_minitimeLør Nov 21, 2015 4:00 pm

Ezreal så også lidt forvirret på Viktor, "uhm ... nå, men måske jeg skulle lade jer være alene" sagde han så, og gik mod døren.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey, stop! - Gnar, Jayce   Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Icon_minitimeLør Nov 21, 2015 4:01 pm

Viktor så på Jayce, "uhm ... well, det må jo så være mig" sagde han med et svagt smil og skævede mod ezreal, "det var ... noget jeg hørte nogen snakke om ..."
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey, stop! - Gnar, Jayce   Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Icon_minitimeLør Nov 21, 2015 4:06 pm

Jayce så forvirret på Viktor og så med Ezreal "Vent, Ezreal du bliver nød til at hjælpe med at få stenen væk"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey, stop! - Gnar, Jayce   Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Icon_minitimeLør Nov 21, 2015 4:07 pm

Ezreal stoppede, "oh ... jaer ..." han tænkte lidt, "uhm ... jeg kunne hente en lærer?" foreslog han.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey, stop! - Gnar, Jayce   Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Icon_minitimeLør Nov 21, 2015 4:08 pm

Viktor så undersøgende på Ezreal, han havde virkelig ikke virket ret overraskede, og der havde også været s p eller k legen før den tvungne date ...
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey, stop! - Gnar, Jayce   Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Icon_minitimeLør Nov 21, 2015 6:45 pm

Jayce nikkede lidt "det lyder som en god ide Ezreal" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey, stop! - Gnar, Jayce   Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Icon_minitimeLør Nov 21, 2015 7:11 pm

Ezreal nikkede og grinte til dem, "Så gør jeg det, i er ude om næsten ingen tid" sagde han og teleporterede om på den anden side af døren. Nu skulle han bare finde ud af, om han skulle hente en lærer eller snakke med Cait først.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey, stop! - Gnar, Jayce   Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Icon_minitimeLør Nov 21, 2015 7:12 pm

Viktor så efter Ezreal, gad vide ... Han så lidt over mod Jayce, ".. så er det vel bare at vente?"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey, stop! - Gnar, Jayce   Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Icon_minitimeLør Nov 21, 2015 7:15 pm

"Ja..." Jayce rømmede sig og skævede mod ham "omkring alt det her... uhm"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey, stop! - Gnar, Jayce   Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Icon_minitimeLør Nov 21, 2015 7:33 pm

Viktor tøvede lidt, "... ja?"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey, stop! - Gnar, Jayce   Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Icon_minitimeLør Nov 21, 2015 7:33 pm

"Er vi, du ved, et par?" han så spørgende mod ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey, stop! - Gnar, Jayce   Hey, stop! - Gnar, Jayce - Page 9 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hey, stop! - Gnar, Jayce
Tilbage til toppen 
Side 9 af 11Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Næste
 Lignende emner
-
» Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce
» Under et træ - Gnar
» Vi leder efter Gnar! - Cait, Rumble
» Jeg er tilbage - Jayce
» Best day ever! - Jayce

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: