LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg har aldrig - Alle!

Go down 
+2
Ekko
Brand
6 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Brand

Brand


Antal indlæg : 359
Join date : 27/10/15

Jeg har aldrig - Alle! Empty
IndlægEmne: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 8:50 pm

Tid: 19:00
Sted: Zaun opholdstuen
Rækkefølge:
Brand
Ekko
Jinx
Kha'zix
Viktor
Zac

Brand havde trukket en masse stole rundt om et af bordene i opholdstuen og sat forskellige flasker med alkohol op på bordet sammen med plastickopper. Nu sad han og ventede på at folk ville ankomme.
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

Jeg har aldrig - Alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 8:51 pm

Ekko kom hen til Brand og så sig lidt omkring "så... her der er den der leg? Der var gratis alkohol, ikke?" spurgte han og smed sig i en af stolene.
Tilbage til toppen Go down
Jinx

Jinx


Antal indlæg : 584
Join date : 26/10/15

Jeg har aldrig - Alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 8:54 pm

Jinx kom surt ind i opholdstuen og så på ekko med sure øjne og satte sig ved siden af ham "skulle sige at de ikke er tilfredse!" mumlede hun
Tilbage til toppen Go down
Kha'zix

Kha'zix


Antal indlæg : 8
Join date : 28/10/15

Jeg har aldrig - Alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 8:56 pm

Kha'zix kom ind i opholdstuen. "Er det her vi skal drikke?" sagde han og satte sig ned
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg har aldrig - Alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 8:59 pm

Viktor kom ind lidt efter og satte sig ved siden af Ekko mens han så lidt tvivlende på de andre i lokalet, "... så hvad er det meningen vi skal her?"
Tilbage til toppen Go down
Zac

Zac


Antal indlæg : 49
Join date : 28/10/15

Jeg har aldrig - Alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 9:05 pm

Zac kom ind i lokaldet efter viktor "så var det her?" spurte han og så rundt
Tilbage til toppen Go down
Brand

Brand


Antal indlæg : 359
Join date : 27/10/15

Jeg har aldrig - Alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 9:08 pm

Brand grinte til Ekko og Kha'zix, "Det er nemlig her der er alkohol" sagde han. Han så rundt på de andre, "nå, prisen for al denne fantastiske alkohol er, at i leger en omgang 'jeg har aldrig' med mig, jeg skal nok starte". Han hældte alkohol op i en plastickop og sagde, "Jeg har aldrig ødelagt noget større end et lille hus ved et uheld" uden at drikke.
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

Jeg har aldrig - Alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 9:10 pm

Ekko smilede til Jinx "aha"

Ekko skar en grimasse "gælder det hvis du var med, men det teknisk set.. teknisk set ikke var dig?" mumlede han og tog en tår og tænkte "uhm, jeg har aldrig... været gode, personlige venner med mine våben"
Tilbage til toppen Go down
Jinx

Jinx


Antal indlæg : 584
Join date : 26/10/15

Jeg har aldrig - Alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 9:14 pm

Jinx drak to gange og så vredt på Ekko. "aldrig har jeg haft en frisøre der linder noget har slikket mig på hovedet" mumlede hun
Tilbage til toppen Go down
Kha'zix

Kha'zix


Antal indlæg : 8
Join date : 28/10/15

Jeg har aldrig - Alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 9:20 pm

Kha'zix drak ikke på Brand's spørgsmål. det har aldrig været et 'uheld' tænkte han
Han drak på Ekko's spørgsmål.
Han så undrende på Jinx.
"jeg har aldrig spist salat"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg har aldrig - Alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 9:23 pm

Viktor drak ikke til brands spørgsmål og så lidt overraskede på Jinx og Ekko. Han drak heller ikke på Ekkos spørgsmål, men tøvede ved Jinx's, "... det er vel en holdningssag" mumlede han, men drak alligevel lidt. Han drak også på Kha'zix.
"Jeg har aldrig ... stjålet credit for en andens opfindelse" sagde han så.
Tilbage til toppen Go down
Zac

Zac


Antal indlæg : 49
Join date : 28/10/15

Jeg har aldrig - Alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 9:31 pm

Zac vidste at alkohold ikke ville påvirker ham med tog en tår ved brands "jeg har aldrig....brækket noget!" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Brand

Brand


Antal indlæg : 359
Join date : 27/10/15

Jeg har aldrig - Alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 9:33 pm

Brand drak på Ekkos, "mig og mine våben er ret nære" sagde han og tændte ild i sin ene hånd. Han drak ikke på jinx's, men på Kha'zix. Han drak heller ikke på Viktors eller Zac's.
"Jeg har aldrig drukket så meget at jeg ikke kunne huske hvad der var sket den næste dag" sagde han og drak selv.
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

Jeg har aldrig - Alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 9:34 pm

Ekko sad og tænkte, han drak på Zacs og Brands.

"Jeg har aldrig kysset en fyr" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Jinx

Jinx


Antal indlæg : 584
Join date : 26/10/15

Jeg har aldrig - Alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 9:37 pm

Jinx drak på: brands og ekkos

"aldrig har jeg stjålet fra en ven" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Kha'zix

Kha'zix


Antal indlæg : 8
Join date : 28/10/15

Jeg har aldrig - Alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 9:40 pm

Kha'zix drak ikke på Viktor, Jinx og Zac. Man han drak på Brand.
Han tænkte sig lidt om.
"Jeg har aldrig fortrudt noget som jeg har spist"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg har aldrig - Alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 9:44 pm

Viktor drak på Zacs, "jeg faldt ned af et træ, da jeg var syv" sagde han. Han drak ikke på Brands, men på Ekkos, hvor han dog ikke sagde noget. Han tøvede lidt ved Jinx, "... det er vel ikke rigtig at stjæle, hvis det også er din ting?" sagde han, men drak stadig en lille smule. Han drak også på Kha'zix.
"Jeg har aldrig afleveret en opgave for sent" sagde han efter lang tids tænkning.















.
Tilbage til toppen Go down
Zac

Zac


Antal indlæg : 49
Join date : 28/10/15

Jeg har aldrig - Alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 9:49 pm

zac drak ikke nogens ud over viktors " det har hændt" sagde han.." aldrig har jeg...været oppe at slås" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Brand

Brand


Antal indlæg : 359
Join date : 27/10/15

Jeg har aldrig - Alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 9:51 pm

Brand drak på dem alle sammen og grinte lidt.
"Jeg har aldrig kommet til tiden til undervisning" sagde han så.
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

Jeg har aldrig - Alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 9:54 pm

Ekko drak på Jinx, han drak på Kha'zix, ikke på Viktors... han havde aldrig afleveret en opgave, han drak igen på Zacs og overvejede lidt Brands... han havde jo ikke været til undervisning... så han drak. Ved at være lidt beruset prøvede han at komme på en god en "jeg har aldrig... kunne lide pilties!"
Tilbage til toppen Go down
Jinx

Jinx


Antal indlæg : 584
Join date : 26/10/15

Jeg har aldrig - Alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 9:57 pm

Jinx drak på zacs og ekkos og strakte sig "hmm jeg har aldrig dræbt nogen!"
Tilbage til toppen Go down
Kha'zix

Kha'zix


Antal indlæg : 8
Join date : 28/10/15

Jeg har aldrig - Alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 10:07 pm

Kha'zix drak på Viktor. "har aldrig afleveret en" sagde han.
Han så sig lidt omkring da Zac spørgsmål kom, han drak også der. *jeg skal jo spise.* tænkte han

Han drak ikke på Brand. Han tænkte over Ekko's spørgsmål, * de smager jo godt, men det er nok ikke sådan han tænker spørgsmålet skal besvares* Så han drikker ikke på Ekko

Jinx spørgsmål skulle han til at drikke på, men tog sig i det. *det vil de nok ikke synes om*

"Jeg har aldrig kunne lidt at gå i skole."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg har aldrig - Alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 10:11 pm

Viktor drak på Zac's og Brands, han tøvede lidt ved Ekkos, "uhm ... hvad hvis man engang kunne lide nogen, der nu går på Piltover?" spurgte han og drak en lille smule. Han drak ikke på Jinx, men drak på Kha'zix. Han kunne godt mærke at han var ved at blive lidt fuld.
"jeg ... jeg har aldrig ... mødt en robot jeg ikke kunne lide!" sagde han triumferende, d det endelig lykkedes ham at finde på noget.
Tilbage til toppen Go down
Zac

Zac


Antal indlæg : 49
Join date : 28/10/15

Jeg har aldrig - Alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 10:14 pm

Zac drak på kha xiz og viktors "aldrig har jeg mødt en jeg ikek kunne lide!"
Tilbage til toppen Go down
Brand

Brand


Antal indlæg : 359
Join date : 27/10/15

Jeg har aldrig - Alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 10:20 pm

Brand drak på Jinx, Viktors og Zacs.
"Jeg har aldrig brudt mig om regler" sagde han så.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg har aldrig - Alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg har aldrig - Alle!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Opholdsstuerne-
Gå til: