LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg har aldrig - Alle!

Go down 
+2
Ekko
Brand
6 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 10:22 pm

Ekko drak på Jinx, Kha'xz, Viktors og Brands. Han var efterhånden riiiiimelig fuld. Han hævede glasset og grinede "jeg har aldrig... a-aldrig sagt nej til en udfordring!"
Tilbage til toppen Go down
Jinx

Jinx


Antal indlæg : 584
Join date : 26/10/15

Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 10:24 pm

Jinx drak på kha viktors og brands og ekkos "jeg har aldrig....snavet en af samme køn" sagde hun og drak selv
Tilbage til toppen Go down
Kha'zix

Kha'zix


Antal indlæg : 8
Join date : 28/10/15

Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 10:26 pm

Kha'zix drak på Viktors og Zacs Han var også ved at være ret fuld.
"Jeg har aldrig...kunne....lide KATTE!!!"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 10:29 pm

Viktor kneb øjnene sammen og så mod Zac , ".... vent, hvis du har mødt en robot du ikke kunne lide ... så har du også mødt en person du ikke kunne lide!" udbrød han. Han drak på Zacs, Jinx og Kha'zix.
"Jeg har aldrig .... uhm ... aldrig nogensinde ... ikke kunne lide katte" han var ved at løbe tør for ideer.
Tilbage til toppen Go down
Zac

Zac


Antal indlæg : 49
Join date : 28/10/15

Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 10:34 pm

Zac så på viktor spørgerne og drak på khazix og tænkte og så lidt på de forskellige og hvor fulde de var "jeg har aldrig været lavet af slim" sagde han og drak
Tilbage til toppen Go down
Brand

Brand


Antal indlæg : 359
Join date : 27/10/15

Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 10:39 pm

Brand drak på Jinx og Viktors.
"Hm ... jeg har aldrig røget" sagde han, drak og grinte lidt af sit eget sjove ordspil.
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 10:41 pm

Ekko kunne ikke heeeeelt følge med i hvad der var blevet sagt... "katte er awesome!" sagde han og bundede sit glas..... så smilede han "jeg har aaaaldrig... aldrig været lavet af ild!"
Tilbage til toppen Go down
Jinx

Jinx


Antal indlæg : 584
Join date : 26/10/15

Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 10:45 pm

Jinx på ekko "hørt!" sagde hun og bundede sit glas
Tilbage til toppen Go down
Kha'zix

Kha'zix


Antal indlæg : 8
Join date : 28/10/15

Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 10:52 pm

Kha'zix kunne ikke rigtig følge med mere. Så han drak bare.

"jeg har... aldrig kunne... high five"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 10:55 pm

Viktor skulede til Zac, "Du mangler at drikke!" sagde han, "for hvis du ikke kunne lide en robot, så er der også en du ikke kunne lide!" gentog han, da Zac ikke reagerede første gang. Viktor drak og så på Kha'zix, en ide slog ham pludselig, "Når jeg får min dims tilbage, så kan jeg lave dig en arm!" sagde han glad.
"Jeg ... jeg har aldrig ... aldrig ... ikke villet være en robot!".
Tilbage til toppen Go down
Zac

Zac


Antal indlæg : 49
Join date : 28/10/15

Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 10:57 pm

"med mindre man putter en sjæl ind i en robot er det ikke nogen?" spurte zac med hævet øjebryn "aldrig har jeg blivet mobbet" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Brand

Brand


Antal indlæg : 359
Join date : 27/10/15

Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 11:01 pm

Brand så over på Zac og Viktor og rystede lidt på hovedet. Så hævede han sit glas, "Skål for katte!" råbte han og bundede også.
"ok ... ok, jeg har aldrig gået til kor".
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 11:02 pm

"S-stakkels Kha'zix!" sagde Ekko og drak! Han grinede og lagde en arm om Jinx "jeg har aldrig været bange for den her!" sagde han og grinede højt.
Tilbage til toppen Go down
Jinx

Jinx


Antal indlæg : 584
Join date : 26/10/15

Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 11:05 pm

Jinx grinte og drak selv! "aldrig har jeg gået med flaske briller!" sagde hun og grinte
Tilbage til toppen Go down
Kha'zix

Kha'zix


Antal indlæg : 8
Join date : 28/10/15

Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 11:07 pm

Kha'zix var lidt forvirret.
"leger vi stadigvæk legen??" spurgte han "eller vi bare mærkelige ting nu?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 11:09 pm

Viktor stirrede ondt på Zac, "Robotter har lige så meget sjæl som du og jeg! de kan tænke, og lærer og føle! De fleste robotter er faktisk bedre end mennesker, de går ikke så nemt i stykker og alle dem jeg har mødt er også flinkere!" sagde han vredt, og glemte helt at de var igang med en leg.
Tilbage til toppen Go down
Zac

Zac


Antal indlæg : 49
Join date : 28/10/15

Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 11:10 pm

"fordi sådan er de programeret" sagde Zac med hævet øjebryn
Tilbage til toppen Go down
Brand

Brand


Antal indlæg : 359
Join date : 27/10/15

Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 11:21 pm

Brand rullede med øjnene, "ja, vi leger stadig" sagde han og drak til både Kha'zix og Viktor.
"Jeg har aldrigkunne lide kulde".
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 11:24 pm

"Hvor kunne du!" udbrød Ekko og rejste sig og pegede anklagende på Jinx. Han tog en en flaske og bundede den "du er super tarvelig!"
Tilbage til toppen Go down
Jinx

Jinx


Antal indlæg : 584
Join date : 26/10/15

Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 11:26 pm

"men kom on! flaske briller?" spurte jinx og tog også en flaske og bunden den
Tilbage til toppen Go down
Kha'zix

Kha'zix


Antal indlæg : 8
Join date : 28/10/15

Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 11:31 pm

" i er skøre i mennesker" sangde Kha'zix. Han rejste sig op. han støttede sig til bordet.
han kiggede rundt på de der var der, når han følte at de ikke rigtigt kiggede, tog han var han kunne af den alkohol der stod på bordet og løbe mod sit værelse. Han løbe dog ikke helt lige..
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 11:33 pm

Viktor tog ingen notis af Kha'zix, eller nogen af de andre, "Lige som man kan sige om os! Vores hjerner er programmeret lige så meget som robotters, hvis de ikke har en sjæl, har vi heller ikke, hvorfor skulle det give en en sjæl at være bygget af dårligere materiale?!".
Tilbage til toppen Go down
Zac

Zac


Antal indlæg : 49
Join date : 28/10/15

Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 11:36 pm

"fordi sjælen ikke er besat på hvad den er i men man kan ikke lave en sjæl" sagde zac
Tilbage til toppen Go down
Brand

Brand


Antal indlæg : 359
Join date : 27/10/15

Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 11:38 pm

"Hey!" udbrød Brand, da noget af alkohollen forsvandt med Kha'zix. Han sprang op og løb ud efter ham.
//out
Tilbage til toppen Go down
Ekko

Ekko


Antal indlæg : 998
Join date : 26/10/15

Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 11:39 pm

"Du er totalt nederen!" sagde en ret fuld Ekko surt, snuppede en flaske og vraltede tilbage til sit værelse!

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har aldrig - Alle!   Jeg har aldrig - Alle! - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg har aldrig - Alle!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Opholdsstuerne-
Gå til: