LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Julen vare lige til påske! - Caitlyn

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Julen vare lige til påske! - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Julen vare lige til påske! - Caitlyn   Julen vare lige til påske! - Caitlyn Icon_minitimeTors Jan 28, 2016 11:06 pm

Sted: Caitlyns værelse
Tid: første dag tilbage på skolen, klokken 22:05

Aatrox bankede utålmodigt på døren. Han havde ventet hele ferien, og nu hele dagen, på at få mulighed for at snakke med Cait om, hvad der var sket i julen, og han kunne snart ikke vente mere. Hvis det ikke havde været så uværdigt, havde han næsten stået og trippet eller hoppet på stedet af bare begejstring og utolmodighed.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Julen vare lige til påske! - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Julen vare lige til påske! - Caitlyn   Julen vare lige til påske! - Caitlyn Icon_minitimeTors Jan 28, 2016 11:12 pm

Caitlyn åbnede døren til sit værelse og smilede overrasket da hun så hvem det var "Aatrox, kom ind"
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Julen vare lige til påske! - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Julen vare lige til påske! - Caitlyn   Julen vare lige til påske! - Caitlyn Icon_minitimeTors Jan 28, 2016 11:22 pm

Aatrox gik hurtigt ind, "Cait, der er sket noget fantastisk!"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Julen vare lige til påske! - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Julen vare lige til påske! - Caitlyn   Julen vare lige til påske! - Caitlyn Icon_minitimeTors Jan 28, 2016 11:25 pm

"Oh?" sagde Caitlyn og så nysgerrigt på ham "fortæl!"
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Julen vare lige til påske! - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Julen vare lige til påske! - Caitlyn   Julen vare lige til påske! - Caitlyn Icon_minitimeTors Jan 28, 2016 11:26 pm

Aatrox så meget stolt ud, "Tryndameres familie har accepteret mig som hans fre,tidige kærreste"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Julen vare lige til påske! - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Julen vare lige til påske! - Caitlyn   Julen vare lige til påske! - Caitlyn Icon_minitimeTors Jan 28, 2016 11:30 pm

Caitlyn gispede "hvordan?"
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Julen vare lige til påske! - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Julen vare lige til påske! - Caitlyn   Julen vare lige til påske! - Caitlyn Icon_minitimeTors Jan 28, 2016 11:33 pm

"Jeg tog forbi hans sted til jul" sagde Aatrox, "og forlangte at være med, så har de nogle lege, hvor mig og Tryndamere vandt, hvilket betød at jeg var godkendt".
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Julen vare lige til påske! - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Julen vare lige til påske! - Caitlyn   Julen vare lige til påske! - Caitlyn Icon_minitimeTors Jan 28, 2016 11:33 pm

"Hvor romantisk" sagde Caitlyn overrasket, det havde været en genial ide til en fanfic!
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Julen vare lige til påske! - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Julen vare lige til påske! - Caitlyn   Julen vare lige til påske! - Caitlyn Icon_minitimeTors Jan 28, 2016 11:36 pm

Aatrox nikkede, "Tryndamere var ikke så glad for det i starten" sagde han og grinte så, "Men han virkede til at tø lidt op til mig".
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Julen vare lige til påske! - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Julen vare lige til påske! - Caitlyn   Julen vare lige til påske! - Caitlyn Icon_minitimeTors Jan 28, 2016 11:38 pm

"Fortæl mig alt" sagde Caitlyn og satte sig i sengen
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Julen vare lige til påske! - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Julen vare lige til påske! - Caitlyn   Julen vare lige til påske! - Caitlyn Icon_minitimeTors Jan 28, 2016 11:41 pm

Aatrox satte sig på en stol overfor hende, "Først kom jeg hen til huset, og sagde jeg ville være med, som hans fremtidige kærreste, men Tryndamere sagde nej. Så kom jeg ind alligevel og hans forældre sagde at jeg godt måtte være med" begyndte han, "Men jeg skulle deltage i legene for at bevise jeg var værdig".
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Julen vare lige til påske! - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Julen vare lige til påske! - Caitlyn   Julen vare lige til påske! - Caitlyn Icon_minitimeTors Jan 28, 2016 11:42 pm

Caitlyn så på ham og han havde hendes fulde opmærksomhed
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Julen vare lige til påske! - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Julen vare lige til påske! - Caitlyn   Julen vare lige til påske! - Caitlyn Icon_minitimeTors Jan 28, 2016 11:44 pm

Aatrox fortsatte med at fortælle, "legene var tovtrækning, øksekast og kapløb. Det var generationerne mod hinanden, hans bedsteforældre, hans forældre og os, og vi vandt!"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Julen vare lige til påske! - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Julen vare lige til påske! - Caitlyn   Julen vare lige til påske! - Caitlyn Icon_minitimeTors Jan 28, 2016 11:46 pm

"Spændende" sagde Caitlyn interesseret "det lyder som Tryndamere"
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Julen vare lige til påske! - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Julen vare lige til påske! - Caitlyn   Julen vare lige til påske! - Caitlyn Icon_minitimeTors Jan 28, 2016 11:48 pm

Han nikkede, "Og han blev ret glad, da vi vandt! Vi drak en del bagefter, og endte med at sove i samme seng"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Julen vare lige til påske! - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Julen vare lige til påske! - Caitlyn   Julen vare lige til påske! - Caitlyn Icon_minitimeTors Jan 28, 2016 11:50 pm

Caitlyn gispede igen "skete der noget?"
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Julen vare lige til påske! - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Julen vare lige til påske! - Caitlyn   Julen vare lige til påske! - Caitlyn Icon_minitimeTors Jan 28, 2016 11:52 pm

Han sukkede og rystede på hovedet, "Nej, for trætte og for fulde"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Julen vare lige til påske! - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Julen vare lige til påske! - Caitlyn   Julen vare lige til påske! - Caitlyn Icon_minitimeTors Jan 28, 2016 11:53 pm

"For fulde?" Caitlyn rystede på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Julen vare lige til påske! - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Julen vare lige til påske! - Caitlyn   Julen vare lige til påske! - Caitlyn Icon_minitimeTors Jan 28, 2016 11:55 pm

"uhm ... ja, se Tryndamere prøvede at drikke mere end mig, hvilket jo ikke ville gå an" forklarede han.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Julen vare lige til påske! - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Julen vare lige til påske! - Caitlyn   Julen vare lige til påske! - Caitlyn Icon_minitimeTors Jan 28, 2016 11:56 pm

Caitlyn smilede lidt af ham "hvem vandt?"
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Julen vare lige til påske! - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Julen vare lige til påske! - Caitlyn   Julen vare lige til påske! - Caitlyn Icon_minitimeTors Jan 28, 2016 11:57 pm

"Hm ..." Aatrox tænkte lidt over det, "Vi blev afbrudt af hans forældre, da de sagde vi skulle i seng, så jeg ved det ikke"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Julen vare lige til påske! - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Julen vare lige til påske! - Caitlyn   Julen vare lige til påske! - Caitlyn Icon_minitimeTors Jan 28, 2016 11:58 pm

Caitlyn kom til at grine, tanken var simpelthen for underholdende. "Så hvordan står I så nu?" spurgte hun ivrigt.
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Julen vare lige til påske! - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Julen vare lige til påske! - Caitlyn   Julen vare lige til påske! - Caitlyn Icon_minitimeFre Jan 29, 2016 12:11 am

Han trak på skuldrene, "Bedre tror jeg, vi tog ud og jage og alt muligt ... selvom han godt nok stadig sagde vi ikke skulle være sammen"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Julen vare lige til påske! - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Julen vare lige til påske! - Caitlyn   Julen vare lige til påske! - Caitlyn Icon_minitimeFre Jan 29, 2016 12:12 am

"Hm..." Caitlyn nikkede tænksomt.
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Julen vare lige til påske! - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Julen vare lige til påske! - Caitlyn   Julen vare lige til påske! - Caitlyn Icon_minitimeFre Jan 29, 2016 12:14 am

Aatrox sukkede lidt, "Men i det mindste tror jeg familien er på min side, i hvert fald lidt"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Julen vare lige til påske! - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Julen vare lige til påske! - Caitlyn   Julen vare lige til påske! - Caitlyn Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Julen vare lige til påske! - Caitlyn
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona
» Æh, hej igen... - VI, Caitlyn
» "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka
» So a new look //Caitlyn
» Jul hos Caitlyn – VI

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: