LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Empty
IndlægEmne: Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona   Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Icon_minitimeLør Maj 14, 2016 1:38 am

Tid: 23:00
Sted: Kayle's værelse

Kayle så sig kort omkring. Ingen Vayne. Hun sukkede frustreret. Hun skulle ikke været taget til den dumme leg.
Tilbage til toppen Go down
Sona

Sona


Antal indlæg : 731
Join date : 27/10/15

Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Empty
IndlægEmne: Sv: Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona   Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Icon_minitimeLør Maj 14, 2016 1:41 am

Sona kom ind på værelset og så tøvende på kayle og krammede hende bag fra...
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Empty
IndlægEmne: Sv: Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona   Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Icon_minitimeLør Maj 14, 2016 1:44 am

"Drop det der" mumlede Kayle og rykkede sig fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Sona

Sona


Antal indlæg : 731
Join date : 27/10/15

Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Empty
IndlægEmne: Sv: Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona   Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Icon_minitimeLør Maj 14, 2016 1:46 am

Sona så tøvende på kayle "det var ikke mening at du skulle blive sur..." skrev hun stille
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Empty
IndlægEmne: Sv: Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona   Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Icon_minitimeLør Maj 14, 2016 1:47 am

"Nej" sukkede Kayle "men det er ikke rigtigt vigtigt hvordan jeg har det, er det?"
Tilbage til toppen Go down
Sona

Sona


Antal indlæg : 731
Join date : 27/10/15

Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Empty
IndlægEmne: Sv: Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona   Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Icon_minitimeLør Maj 14, 2016 1:49 am

Sona sukkede "bare fordi jeg er sammen med draven betyder det ikke at du ikke betyder noget for mig" skrev sona...
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Empty
IndlægEmne: Sv: Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona   Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Icon_minitimeLør Maj 14, 2016 1:50 am

"..." Kayle sukkede svagt og så væk "nej, bare at han betyder mere for dig"
Tilbage til toppen Go down
Sona

Sona


Antal indlæg : 731
Join date : 27/10/15

Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Empty
IndlægEmne: Sv: Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona   Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Icon_minitimeLør Maj 14, 2016 1:54 am

sona nussede kayles kind "ja det gør han men det betyder ikke at du ikke også følder meget i mit hjerte...du er jo trods alt den søster jeg aldrig havde..." skrev sona og lagde kayles hånd mod sit hjerte og bryst
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Empty
IndlægEmne: Sv: Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona   Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Icon_minitimeLør Maj 14, 2016 1:56 am

Kayle så væk og trak hånden til sig "jeg kan ikke støtte jeres forhold, han er ikke god for dig"
Tilbage til toppen Go down
Sona

Sona


Antal indlæg : 731
Join date : 27/10/15

Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Empty
IndlægEmne: Sv: Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona   Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Icon_minitimeLør Maj 14, 2016 1:58 am

"hvorfor er det i alle vil bestemme hvad der er bedst for mig?" skrev sona og så forvirret og såret op på hende
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Empty
IndlægEmne: Sv: Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona   Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Icon_minitimeLør Maj 14, 2016 1:59 am

"Fordi du tager et dårligt valg" sagde hun frustreret "hvad hvis jeg begyndte at date en eller anden som du vidste ikke ville behandle mig godt? Hm?"
Tilbage til toppen Go down
Sona

Sona


Antal indlæg : 731
Join date : 27/10/15

Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Empty
IndlægEmne: Sv: Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona   Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Icon_minitimeLør Maj 14, 2016 2:05 am

"men det er det som er problem...han behander mig godt..men du har bare aldrig givet ham en chance" skrev sona forsigtigt
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Empty
IndlægEmne: Sv: Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona   Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Icon_minitimeLør Maj 14, 2016 2:07 am

Kayle tog en dyb indånding "så du hvor mange der valgte Draven som den de mindst kunne lide idag Sona? Draven er ikke et godt menneske."
Tilbage til toppen Go down
Sona

Sona


Antal indlæg : 731
Join date : 27/10/15

Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Empty
IndlægEmne: Sv: Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona   Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Icon_minitimeLør Maj 14, 2016 2:09 am

"..tre men en af dem var dig! og hende den nye var kun fordi han var fra naxus!" skrev sona
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Empty
IndlægEmne: Sv: Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona   Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Icon_minitimeLør Maj 14, 2016 2:10 am

Kayle rullede med øjnene "Sona han er ulidelig.."
Tilbage til toppen Go down
Sona

Sona


Antal indlæg : 731
Join date : 27/10/15

Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Empty
IndlægEmne: Sv: Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona   Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Icon_minitimeLør Maj 14, 2016 2:12 am

"du behøver ikke at kunne lide ham men please lad mig være lykkelig...jeg har brug for dig..det er hårdt nok at kæmpe imod j4 i dette.." skrev hun og så ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Empty
IndlægEmne: Sv: Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona   Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Icon_minitimeLør Maj 14, 2016 2:16 am

"Beklager, men du kan ikke have os begge to og jeg kan ikke støtte dig. Når han har gjort dit liv ulidelig kan du forhåbentlig selv se din fejl.." sukkede ud trist.
Tilbage til toppen Go down
Sona

Sona


Antal indlæg : 731
Join date : 27/10/15

Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Empty
IndlægEmne: Sv: Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona   Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Icon_minitimeLør Maj 14, 2016 2:17 am

sona så væk og holdte tårene tilbage... "javel.." skrev hun før hun begyndte at gå mod døren..
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Empty
IndlægEmne: Sv: Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona   Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Icon_minitimeLør Maj 14, 2016 2:18 am

Kayle knyttede sine næver "du ville gøre det samme!"
Tilbage til toppen Go down
Sona

Sona


Antal indlæg : 731
Join date : 27/10/15

Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Empty
IndlægEmne: Sv: Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona   Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Icon_minitimeLør Maj 14, 2016 2:20 am

sona så tilbage på hende og tårende gled ned af hendes kinder og rystede på hovedet...
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Empty
IndlægEmne: Sv: Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona   Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Icon_minitimeLør Maj 14, 2016 2:21 am

"Sona, hvis jeg datede nogen du troede ville være skidt for mig, ville du så være ligeglad?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Sona

Sona


Antal indlæg : 731
Join date : 27/10/15

Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Empty
IndlægEmne: Sv: Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona   Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Icon_minitimeLør Maj 14, 2016 2:25 am

"der er forskel på at tro og på at vide" skrev sona stille
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Empty
IndlægEmne: Sv: Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona   Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Icon_minitimeLør Maj 14, 2016 2:25 am

"Ok. Men hvis du troede" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Sona

Sona


Antal indlæg : 731
Join date : 27/10/15

Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Empty
IndlægEmne: Sv: Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona   Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Icon_minitimeLør Maj 14, 2016 2:26 am

"ville jeg finde ud af det før jeg gik til konkution" skrev sona
Tilbage til toppen Go down
Kayle

Kayle


Antal indlæg : 833
Join date : 26/10/15

Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Empty
IndlægEmne: Sv: Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona   Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Icon_minitimeLør Maj 14, 2016 2:27 am

"Hvis du havde mødt vedkomne og kunne se de var dårlige mennesker" sagde hun irriteret
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Empty
IndlægEmne: Sv: Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona   Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Julen vare lige til påske! - Caitlyn
» Draven er dum - Sona
» Du holder dig fra Sona! - Draven
» Hold dig fra Sona! – Mordekaiser, Draven
» Jeg har været en kæmpe idiot, kan du tilgive mig?? - Ezreal

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: