LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Zyra

Zyra


Antal indlæg : 98
Join date : 28/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Empty
IndlægEmne: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Icon_minitimeOns Feb 03, 2016 11:42 pm

kl: 15:50

Sted: Malzahar's værelse

Zyra stod og bakket på Malzahar's dør. Hun var blevet ret overrasket over at havde modtaget en gave af Malzahar. Det havde hun ikke lige regnet med. Så hun ville hun sige tak for gaven.
Tilbage til toppen Go down
Malzahar

Malzahar


Antal indlæg : 117
Join date : 27/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Icon_minitimeOns Feb 03, 2016 11:44 pm

Malzahar svævede hen til sin dør og åbnede den. Han så overraskede på Zyra, så silede han, "Zyra, hvilken behagelig overraskelse, kom indenfor"
Tilbage til toppen Go down
Zyra

Zyra


Antal indlæg : 98
Join date : 28/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Icon_minitimeOns Feb 03, 2016 11:48 pm

"Mange tak, Malzahar" sagde Zyra smilende og gik ind.
Tilbage til toppen Go down
Malzahar

Malzahar


Antal indlæg : 117
Join date : 27/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Icon_minitimeOns Feb 03, 2016 11:50 pm

"Så, hvad bringer dig til mit værelse?" spurgte han og lukkede døren bag hende.
Tilbage til toppen Go down
Zyra

Zyra


Antal indlæg : 98
Join date : 28/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Icon_minitimeOns Feb 03, 2016 11:55 pm

"Jeg er både overrasket og pinligt berørt" sagde Zyra og så på Malzahar. "Jeg viste ikke at vi gav hinanden gaver?"
Tilbage til toppen Go down
Malzahar

Malzahar


Antal indlæg : 117
Join date : 27/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Icon_minitimeOns Feb 03, 2016 11:59 pm

"oh" sagde han og smilede så, "Det var bare noget jeg fandt og tænkte på dig, jeg forventede ikke at få noget tilbage"
Tilbage til toppen Go down
Zyra

Zyra


Antal indlæg : 98
Join date : 28/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Icon_minitimeTors Feb 04, 2016 12:02 am

"De er også rigtigt smukke" sagde Zyra "Jeg er rigtigt glad for dem" hun smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Malzahar

Malzahar


Antal indlæg : 117
Join date : 27/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Icon_minitimeTors Feb 04, 2016 12:05 am

Han smilede tilbage, "det er jeg glad for"
Tilbage til toppen Go down
Zyra

Zyra


Antal indlæg : 98
Join date : 28/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Icon_minitimeTors Feb 04, 2016 12:08 am

"hvis du nu skulle havde en gave" sagde Zyra undresøgen "hvad skulle det så være?"
Tilbage til toppen Go down
Malzahar

Malzahar


Antal indlæg : 117
Join date : 27/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Icon_minitimeTors Feb 04, 2016 12:10 am

Malzahar overvejede det lidt, "Der er ikke så meget jeg mangler"
Tilbage til toppen Go down
Zyra

Zyra


Antal indlæg : 98
Join date : 28/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Icon_minitimeTors Feb 04, 2016 12:15 am

"ej, kom nu" sagde Zyra lidt skarpt "der må være noget du vil havde?"
Tilbage til toppen Go down
Malzahar

Malzahar


Antal indlæg : 117
Join date : 27/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Icon_minitimeTors Feb 04, 2016 12:20 am

Malzahar grinte lidt og tænkte over det, "hm ... men når du nu er kommet på besøg, hvad mere kunne jeg så ønske mig?"
Tilbage til toppen Go down
Zyra

Zyra


Antal indlæg : 98
Join date : 28/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Icon_minitimeTors Feb 04, 2016 12:26 am

Zyra smilede og fniste lidt. "nu er du lidt en charmør" hun rødmede lidt
Tilbage til toppen Go down
Malzahar

Malzahar


Antal indlæg : 117
Join date : 27/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Icon_minitimeTors Feb 04, 2016 12:29 am

Malzahar smilede svagt, "Ah, du har desværre gennemskuet mig"
Tilbage til toppen Go down
Zyra

Zyra


Antal indlæg : 98
Join date : 28/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Icon_minitimeTors Feb 04, 2016 12:32 am

"Ja, det har jeg nok" sagde Zyra og så flirtende på ham
Tilbage til toppen Go down
Malzahar

Malzahar


Antal indlæg : 117
Join date : 27/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Icon_minitimeTors Feb 04, 2016 12:33 am

Han grinte svagt, "Du er for smart for mig"
Tilbage til toppen Go down
Zyra

Zyra


Antal indlæg : 98
Join date : 28/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 8:00 pm

"ja, jeg er ret smart" sagde Zyra "men vi skal nok kunne finde ud af noget" hun smilede flirtende til ham
Tilbage til toppen Go down
Malzahar

Malzahar


Antal indlæg : 117
Join date : 27/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 8:06 pm

Han smilede tilbage, "det er jeg glad for du mener"
Tilbage til toppen Go down
Zyra

Zyra


Antal indlæg : 98
Join date : 28/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 9:32 pm

"finest der andre smukke blomster her ude i ørken?" spurgte Zyra meget interesseret
Tilbage til toppen Go down
Malzahar

Malzahar


Antal indlæg : 117
Join date : 27/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 9:35 pm

"Masser" sagde han, "Men hvis du tog med mig derud en dag, ville ingen kunne matche dig"
Tilbage til toppen Go down
Zyra

Zyra


Antal indlæg : 98
Join date : 28/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 9:40 pm

"jeg ved det" sagde Zyra selvglad "jeg er ret enestående" hun smilede lidt for sig selv. "du forstår hvordan du skal smiger en kvinde"
Tilbage til toppen Go down
Malzahar

Malzahar


Antal indlæg : 117
Join date : 27/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 9:41 pm

Malzahar smilede og bukkede svagt, "Tak, jeg gør mit bedste"
Tilbage til toppen Go down
Zyra

Zyra


Antal indlæg : 98
Join date : 28/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 9:44 pm

"tror du at du kan komme langt med smiger?" spurgte Zyra "tror du at du kan komme tæt ind på mig med det?" hun så undersøgene på ham
Tilbage til toppen Go down
Malzahar

Malzahar


Antal indlæg : 117
Join date : 27/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 9:47 pm

"Man har vel lov et håbe" sagde han med et svagt smil.
Tilbage til toppen Go down
Zyra

Zyra


Antal indlæg : 98
Join date : 28/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 11:23 pm

Zyra så vurderende på ham. Så gik hun lidt tætter på ham, hun havde et lumsk smil på læben. "det virker" sagde hun stille og smilede frækt til ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Lad os lærer hinanden at kende - bilgewater
» Hey ... vi kender ikke hinanden - Jayce, Caitlyn

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: