LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Malzahar

Malzahar


Antal indlæg : 117
Join date : 27/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 11:26 pm

Malzahar smilede til hende og svævede lidt tættere på hende, "Det er jeg glad for"
Tilbage til toppen Go down
Zyra

Zyra


Antal indlæg : 98
Join date : 28/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 11:35 pm

Zyra kiggede op og ned af ham. "jeg må dog sig, at jeg er lidt jaloux over at du kan svæve" sagde hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Malzahar

Malzahar


Antal indlæg : 117
Join date : 27/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 11:37 pm

Han grinte, "Det forstår jeg godt, jeg ville ønske jeg kunne sige det var overvurderet, men det ville være løgn"
Tilbage til toppen Go down
Zyra

Zyra


Antal indlæg : 98
Join date : 28/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 11:47 pm

Zyra grinte også lidt. "det har været hyggeligt med denne lille samtale" sagde hun " men nu må jeg vidre" hun gjorde sig klar til at gå
Tilbage til toppen Go down
Malzahar

Malzahar


Antal indlæg : 117
Join date : 27/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 11:49 pm

Malzahar smilede til hende, "Jeg håber vi ses igen" sagde han og svævede hen og åbnede døren for hende.
Tilbage til toppen Go down
Zyra

Zyra


Antal indlæg : 98
Join date : 28/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 11:55 pm

Zyra smilede til ham som tak for at han åbnede døren for hende. "det gør vi nok, min gentleman" sagde og strøg ham over kinden da hun gik forbi ham og ud af døren.
Tilbage til toppen Go down
Malzahar

Malzahar


Antal indlæg : 117
Join date : 27/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 11:57 pm

Malzahar rødmede svagt, "Det vil jeg se frem til"
Tilbage til toppen Go down
Zyra

Zyra


Antal indlæg : 98
Join date : 28/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 11:59 pm

Zyra gik ned af gangen. Hun vinket farvel imens hun havde ryggen til ham.
Tilbage til toppen Go down
Malzahar

Malzahar


Antal indlæg : 117
Join date : 27/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// - Page 2 Icon_minitimeLør Feb 06, 2016 12:04 am

Malzahar smilede svagt og lukkede døren.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Zyra

Zyra


Antal indlæg : 98
Join date : 28/10/15

Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// - Page 2 Icon_minitimeLør Feb 06, 2016 12:04 am

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//   Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skulle vi give hinanden gaver?? //Malzahar//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Lad os lærer hinanden at kende - bilgewater
» Hey ... vi kender ikke hinanden - Jayce, Caitlyn

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: