LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Tak for julegaven - Caitlyn

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Tak for julegaven - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Tak for julegaven - Caitlyn   Tak for julegaven - Caitlyn Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:19 pm

Sted: Caitlyns værelse
Tid: 17:40

Viktor stod ude foran Caitlyns dør, med Rengar over skulderen, og bankede på. De var helt underligt ikke at skulle snige sig ind gennem vinduet, det skulle han vænne sig lidt til. Han fik stadig lyst til at hoppe i skjul, hver gang han hørte fodtrin på gangen.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Tak for julegaven - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for julegaven - Caitlyn   Tak for julegaven - Caitlyn Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:23 pm

Caitlyn åbnede døren og lyste op i et smil da hun så hvem det var "Viktor, kom indenfor!" sagde hun glad.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Tak for julegaven - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for julegaven - Caitlyn   Tak for julegaven - Caitlyn Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:28 pm

Viktor smilede til hende bag masken og gik ind på værelset, "Hey Caitlyn, godt nytår".
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Tak for julegaven - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for julegaven - Caitlyn   Tak for julegaven - Caitlyn Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:30 pm

"Godt nytår" sagde hun med et smil. Killingen lå på Caitlyns seng og vågnede op...
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Tak for julegaven - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for julegaven - Caitlyn   Tak for julegaven - Caitlyn Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:34 pm

Viktor fik øje på killingen og satte Rengar ned på sengen, "Kunne du lide gaven?" spurgte han. Rengar gik over og snusede til den lille kat.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Tak for julegaven - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for julegaven - Caitlyn   Tak for julegaven - Caitlyn Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:35 pm

"Den er fantastisk!" sagde Caitlyn glad og gik over og nussede killingen
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Tak for julegaven - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for julegaven - Caitlyn   Tak for julegaven - Caitlyn Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:37 pm

Viktor smilte stort, "Det er jeg glad for, din gave var også virkelig cool, mange tak"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Tak for julegaven - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for julegaven - Caitlyn   Tak for julegaven - Caitlyn Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:38 pm

Caitlyn smilede lettet "godt.. jeg tror ikke VI blev glad for sin" sukkede hun "det er rart jeg ikke har ramt skidt med alle"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Tak for julegaven - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for julegaven - Caitlyn   Tak for julegaven - Caitlyn Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:40 pm

"Oh, hvad gav du Vi?" spurgte han nysgerrigt og satte noget vand over til te.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Tak for julegaven - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for julegaven - Caitlyn   Tak for julegaven - Caitlyn Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:41 pm

"En pentakill cd og en billet til deres koncert her i byen" sagde Caitlyn med et svagt suk "oh og et par handsker der ikke ødelægger skolens boksebolde... men hun virkede ikke specielt... ja.."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Tak for julegaven - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for julegaven - Caitlyn   Tak for julegaven - Caitlyn Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:43 pm

"Ah" sagde Viktor og nikkede, "Det lyder ellers som en fed gave ... kan hun ikke lide Pentakill?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Tak for julegaven - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for julegaven - Caitlyn   Tak for julegaven - Caitlyn Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:43 pm

"Jo.. eller, det sagde hun at hun gjorde" sagde Caitlyn og trak på skuldrende "hun virkede bare skuffet.. jeg tror måske hun havde regnet med noget... mere?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Tak for julegaven - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for julegaven - Caitlyn   Tak for julegaven - Caitlyn Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:45 pm

"Ah" sagde Viktor igen og nikkede lidt, "... ved du hvad hun havde regnet med?" spurgte han, "Vil du have te?".
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Tak for julegaven - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for julegaven - Caitlyn   Tak for julegaven - Caitlyn Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:46 pm

"Jo tak" sagde Caitlyn og satte sig i sengen. Hun tog killingen på skulderen "nej... det gør jeg ikke..." sukkede hun.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Tak for julegaven - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for julegaven - Caitlyn   Tak for julegaven - Caitlyn Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:49 pm

Viktor nikkede og hældte vand og tebreve op i to kopper. "hm ... det er jeg ked af" sagde han så, "prøv med en kat"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Tak for julegaven - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for julegaven - Caitlyn   Tak for julegaven - Caitlyn Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:49 pm

"Jeg ved ikke om jeg kan håndtere mere end to" sagde hun med et smil og nussede killingen.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Tak for julegaven - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for julegaven - Caitlyn   Tak for julegaven - Caitlyn Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:51 pm

Viktor smilte svagt, "Jeg kunne godt holde Rengar væk, hvis det bliver for meget"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Tak for julegaven - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for julegaven - Caitlyn   Tak for julegaven - Caitlyn Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:52 pm

"Jeg ved ikke om en kat er den bedste ide.." sagde hun og nussede killingen "vi har jo en nu, og siden vi dater og deler værelse er den lidt fælleseje.."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Tak for julegaven - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for julegaven - Caitlyn   Tak for julegaven - Caitlyn Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:53 pm

Han nikkede, "Hm ... måske et næsehorn?" foreslå han og rakte Caitlyn hendes te.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Tak for julegaven - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for julegaven - Caitlyn   Tak for julegaven - Caitlyn Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:54 pm

Caitlyn grinede og rystede på hovedet "nu er jeg jo ikke hextech expert og jeg får næppe hæl med at få et rigtigt næsehorn her ind"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Tak for julegaven - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for julegaven - Caitlyn   Tak for julegaven - Caitlyn Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:57 pm

Viktor grinte lidt, "Nej, sandt ..." han tænkte lidt, "hm ... måske kunne hun ikke lide farven på handskerne?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Tak for julegaven - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for julegaven - Caitlyn   Tak for julegaven - Caitlyn Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:59 pm

"Måske... de var sorte..?" sagde Caitlyn tøvende "ret sikker farve, troede jeg.."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Tak for julegaven - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for julegaven - Caitlyn   Tak for julegaven - Caitlyn Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:00 pm

Han nikkede, "Ja, så er det nok ikke det".
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Tak for julegaven - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for julegaven - Caitlyn   Tak for julegaven - Caitlyn Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:01 pm

"Måske..." Caitlyn nussede killingen og sukkede svagt "hun skændtes med min far.. det var noget rod. Hvordan gik det hjemme hos Jayce?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Tak for julegaven - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for julegaven - Caitlyn   Tak for julegaven - Caitlyn Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:01 pm

"Oh" sagde han og klappede hende lidt trøstende på skulderen, "Det er jeg ked af at høre ... hvad skete der?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tak for julegaven - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for julegaven - Caitlyn   Tak for julegaven - Caitlyn Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tak for julegaven - Caitlyn
Tilbage til toppen 
Side 1 af 8Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» So a new look //Caitlyn
» Jul hos Caitlyn – VI
» Jeg har lavet en kat - Caitlyn
» So let me hear all about it with tea and bicuits! //Caitlyn
» Æh, hej igen... - VI, Caitlyn

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: