LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg har lavet en kat - Caitlyn

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg har lavet en kat - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Jeg har lavet en kat - Caitlyn   Jeg har lavet en kat - Caitlyn Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:30 pm

Sted: ude foran Caits værelse
Tid: 16:00

Viktor stod tøvende foran døren, det her var virkelig dumt. Han havde ikke behov for Caitlyns anderkendelse, han behøvede ikke vise hende katten. Han bankede på døren. Det var virkelig virkelig dumt.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jeg har lavet en kat - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har lavet en kat - Caitlyn   Jeg har lavet en kat - Caitlyn Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:31 pm

Caitlyn kom på benene og gik over for at åbne, hun regnede med at det var enten Ezreal eller Jayce for kom for at.... hun så overrasket på manden. "Viktor?" spurgte og blinkede "kom ind"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg har lavet en kat - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har lavet en kat - Caitlyn   Jeg har lavet en kat - Caitlyn Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:33 pm

Viktor trådte ind på værelset og så ned, "...Hey"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jeg har lavet en kat - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har lavet en kat - Caitlyn   Jeg har lavet en kat - Caitlyn Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:36 pm

Caitlyn lukkede døren og låste den. Hun så på ham med spørgende øjne "hey? Er alt ok?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg har lavet en kat - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har lavet en kat - Caitlyn   Jeg har lavet en kat - Caitlyn Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:39 pm

Viktor tøvede og nikkede så, "Jeg har lavet en kat" mumlede han og satte hurtigt Rengar ned. Katten gik over og snuste til Caits ben.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jeg har lavet en kat - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har lavet en kat - Caitlyn   Jeg har lavet en kat - Caitlyn Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:40 pm

Caitlyn blinkede spørgende "du har lavet en ka-" hun så ned på robotkatten og blinkede overrasket. Hun knælede ned ved den og lod den snuse til hende "jamen goddag" sagde hun i en blid, moderlig stemme.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg har lavet en kat - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har lavet en kat - Caitlyn   Jeg har lavet en kat - Caitlyn Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:47 pm

Katten mjavede og gned sit hovede op ad hendes ben, "uhm ... ja" sagde Viktor, "Han hedder Rengar ... uhm ... og hvis han pludselig står og stirer intenst på et eller andet så er det vigtigt du distrahere ham ..."
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jeg har lavet en kat - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har lavet en kat - Caitlyn   Jeg har lavet en kat - Caitlyn Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:48 pm

"Er du ikke den kæreste, lille ting? Ja det er du" sagde Caitlyn, lyttede kun halvt efter hvad Viktor sagt og havde løftet katten og nussede den på maven.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg har lavet en kat - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har lavet en kat - Caitlyn   Jeg har lavet en kat - Caitlyn Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:50 pm

Viktor smilede svagt, "han er ret sød" sagde han, "og det med laseren er bare en mindre bug, jeg skal nok få det fikset snart"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jeg har lavet en kat - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har lavet en kat - Caitlyn   Jeg har lavet en kat - Caitlyn Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:50 pm

"Ja, du er så dejlig" sagde Caitlyn og nussede sin næse på kattens snude "ja du er, ja du e- laser?" hun så op på Viktor.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg har lavet en kat - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har lavet en kat - Caitlyn   Jeg har lavet en kat - Caitlyn Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:51 pm

Viktor så lidt forlegent på katten, "uhm .. ja, en mindre fejl, men bare man puffer til ham når han begynder at se fokuseret ud, så går det ..."
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jeg har lavet en kat - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har lavet en kat - Caitlyn   Jeg har lavet en kat - Caitlyn Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:53 pm

Caitlyn så på katten med fornyet respekt, hun overvejede at flytte ansigtet fra laserøjnene... men nussede så lige deres næser sammen igen~
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg har lavet en kat - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har lavet en kat - Caitlyn   Jeg har lavet en kat - Caitlyn Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 11:57 pm

Viktor smilte svagt, "men udover det er han helt fredelig og kan godt lide folk" forsikrede han.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jeg har lavet en kat - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har lavet en kat - Caitlyn   Jeg har lavet en kat - Caitlyn Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 12:00 am

"Han er en dejlig kat" sagde Caitlyn og nussede den "og sikkert mere stueren"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg har lavet en kat - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har lavet en kat - Caitlyn   Jeg har lavet en kat - Caitlyn Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 12:02 am

Viktor nikkede, "Det er han i hvert fald" sagde han glad.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jeg har lavet en kat - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har lavet en kat - Caitlyn   Jeg har lavet en kat - Caitlyn Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 12:03 am

"Og ham har du bygget?" spurgte Caitlyn imponeret. Jayce havde altid været mere til våben, det samme galt hendes mor. Og selvom de kunne lave fantastiske ting, var det jo ikke som en lille missekat....
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg har lavet en kat - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har lavet en kat - Caitlyn   Jeg har lavet en kat - Caitlyn Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 12:05 am

Viktor nikkede stolt, "Jep" sagde han, "De andre på huset foreslog det" sagde han, "eller de fleste andre ...".
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jeg har lavet en kat - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har lavet en kat - Caitlyn   Jeg har lavet en kat - Caitlyn Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 12:06 am

"Hvem ville ikke?" spurgte Caitlyn og kunne ikke lade være med at lege med katten.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg har lavet en kat - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har lavet en kat - Caitlyn   Jeg har lavet en kat - Caitlyn Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 12:07 am

"Kha'zix" sagde han, "han kan ikke lide katte ..."
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jeg har lavet en kat - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har lavet en kat - Caitlyn   Jeg har lavet en kat - Caitlyn Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 12:08 am

"hrmf, glem ham" sagde Caitlyn og nussede katten
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg har lavet en kat - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har lavet en kat - Caitlyn   Jeg har lavet en kat - Caitlyn Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 12:09 am

Viktor grinte lidt, "var også hvad vi gjorde" så så han lidt bekymret ud, "jeg håber ikke han spiser ham ..."
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jeg har lavet en kat - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har lavet en kat - Caitlyn   Jeg har lavet en kat - Caitlyn Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 12:10 am

"Huh?" Caitlyn så forfærdet på Viktor "kan han det? Det er jo en robot! Ellers må du give ham ekstra panser!"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg har lavet en kat - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har lavet en kat - Caitlyn   Jeg har lavet en kat - Caitlyn Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 12:12 am

Viktor nikkede, "jeg har overvejet det men ..." han tøvede og ændrede hvad han ville have sagt, "det blev lidt svært" sandheden var at han ikke var sikker på han kunne lave meget mere på den uden den blev for farlig.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Jeg har lavet en kat - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har lavet en kat - Caitlyn   Jeg har lavet en kat - Caitlyn Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 12:14 am

Caitlyn nikkede "måske ikke så skidt han har et par laser øjne" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Jeg har lavet en kat - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har lavet en kat - Caitlyn   Jeg har lavet en kat - Caitlyn Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 12:15 am

Viktor smilede svagt, "ja, jeg håber virkelig ikke det bliver et problem ..."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg har lavet en kat - Caitlyn Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har lavet en kat - Caitlyn   Jeg har lavet en kat - Caitlyn Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg har lavet en kat - Caitlyn
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» So a new look //Caitlyn
» Jul hos Caitlyn – VI
» Tak for julegaven - Caitlyn
» Æh, hej igen... - VI, Caitlyn
» shopping //caitlyn

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: