LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Olaf

Olaf


Antal indlæg : 615
Join date : 25/01/16

Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Empty
IndlægEmne: Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne   Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:21 pm

Tid: 19:00
Sted: Vayne og Mordekaisers værelser

På Mordekaisers værelse lå der et brev. Det var i en lyserød kuvert, med hjerter og massere af perfume og en stor kysmund lige der hvor man lukker det! I brevet stod der:

Mordekaiser. Du er den eneste mand for mig.
Du er så stor og sej.
Så jeg ville lige sige hej.
Du er så lækker og skøn
Og så er du pisse køn!
Du for mit hjerte til at slå som trommer.
Du er ridderen der i mine drømme kommer.
Så kom nu her, jeg elsker dig.
Også selvom min mund nogle gange siger nej.
Du er den eneste mand for mig.
Pentakills stjerne, det er dig.
Din for altid, Vayne.

På Vayne’s værelse lå der en sort kuvert med et hjerte. I brevet stod der:

Vayne, du er så smuk.
Du er så lækker.
Din røv er bare smækker!
Hvis du var en guitar ville jeg spille på dig!
Du er i mine tanker nat og dag,
Vayne du er den eneste jeg vil ha!
Selvom jeg virker tavs og rå,
Så er det hos mig kærlighed du kan få!
Din for altid, Mordekaiser.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne   Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:27 pm

Mordekaiser læste brevet, og så læste han brevet igen ... og igen. Det var virkelig meget ukarakteristisk for Vayne at skrive sådan, især til ham. Han rynkede brynene, kunne der ligge et eller andet andet bag? Han brummede irriteret, det eneste der var at gøre var at hinde hende og spørge. Faktisk blev han nødt til at opsøge hende, selv hvis digtet bare var skrevet ud af ren kærlighed, sådan et tilbud kunne man ikke afslå. Han forlod sit værelse for at finde Vayne

Mordekaiser stoppede op ude foran Vaynes dør og bankede hårdt på.

Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne   Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:29 pm

Vayne sad og læste et brev fra... Mordekaiser? Hun kunne ikke tro det? Virkelig? Nej. Hvorfor skulle han det? Hun anede ikke hvad hun skule gøre... eller.. jo. gemme det, brænde det? Og aldrig opsøge ham igen. Det her var forfærdeligt, det var- det bankede på døren. Hun så forskrækket op. Var det ham? Hun rømmede sig og rejste sig. Hun gjorde sit ansigt så neutralt som muligt og åbnede døren.
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne   Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:32 pm

Mordekaiser så undersøgende på Vayne, "Vayne" sagde han som hilsen, "må jeg komme ind?"
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne   Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:34 pm

"......" Vayne strammede grebet om håndtaget "if you must" sagde hun og tog et skridt til siden.
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne   Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:36 pm

Mordekaiser grinte svagt, "Du virker slet ikke glad for at se mig" konstaterede han og gik ind.
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne   Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:37 pm

"..." Vayne tog en dyb indånding "havde du regnet med jeg var glad?" spurgte hun. Ærligt talt var hun overrasket. Hun synes hun havde skjult sine følelser godt... medmindre han havde regnet ud at hun var Shauna?
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne   Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:39 pm

Mordekaiser lagde hovedet lidt på skrå, "Tja, jeg havde i hvert fald regnet med du gerne ville se mig"
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne   Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:40 pm

".. muligvis .." sagde Vayne og sukkede svagt. Hun vendte blikket mod ham "så..."
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne   Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:42 pm

Mordekaiser tøvede lidt, ".. Hvorfor brevet?"
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne   Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:42 pm

"Ja.. hvorfor brevet" sukkede Vayne og så lidt på ham "ikke at følelserne ikke var... ret åbenlyse."
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne   Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:44 pm

Mordekaiser så forvirret på hende, "Åbenlyse? Du prøvede at dræbe mig"
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne   Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:45 pm

"Ja." sagde Vayne alvorligt "derfor overrasker det mig ærligt talt også at du ville..." hun manglede ord "jeg ved ikke om det er en ting jer fra Shadow Isles tænder på." sagde hun så tørt.
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne   Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:48 pm

Mordekaiser så endnu mere forvirret ud, hvilket var svært at se for hjelmen, "... at blive skudt? Var det din plan?" han kom til at grine lidt, "næste gang ville jeg prøve med en æske chokolade, ikke at det ikke er attraktivt med en pige der kan slås"
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne   Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:48 pm

Vayne så forvirret på ham, hvilket blev lidt skjult af solbrillerne "jeg.. hvad?" spurgte hun og rynkede brynene.
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne   Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:50 pm

"Hvis du vil prøve at score nogen, så er chokolade en mere sikker fremgangsmåde" gentog han forklarende.
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne   Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:52 pm

"Uhm.." Vayne så mistroisk på ham "... prøver du at fortælle mig du gerne vil have jeg giver dig chokolae?"
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne   Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:53 pm

Mordekaiser lagde hovedet på skrå, "hellere end at blive skudt på gangen"
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne   Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:53 pm

"... men jeg har en grund til at skyde dig på gangen." sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne   Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:56 pm

Mordekaiser var lidt forvirret, "... grunden var ikke at forsøge at score mig?"
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne   Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:58 pm

Vayne så frustreret ud. Nu havde hun været så forsigtigt med ikke at vise hun kunne lide hverken Mordekaiser eller Pentakill, og så så han den slags som flirting? "Nej bestemt ikke. Jeg beklager hvis det er blevet forstået sådan." sagde hun køligt "det var et forsøg på at dræbe dig, du må gerne forlade mit værelse nu."
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne   Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:59 pm

Mordekaiser følte sig meget forvirret, "Hvad var så ideen med bevet?" spurgte han, også lidt irriteret.
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne   Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:00 pm

Vayne så forvirret på ham "spørg du mig, hvad ideen med brevet var?"
Tilbage til toppen Go down
Mordekaiser

Mordekaiser


Antal indlæg : 547
Join date : 17/12/15

Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne   Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:01 pm

"Det var dig der sendte det, var det ikke?" spurgte han, "Hvem skulle jeg ellers spørge?"
Tilbage til toppen Go down
Vayne

Vayne


Antal indlæg : 471
Join date : 28/11/15

Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne   Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:01 pm

"..." Vayne blinkede "hvad?" spurgte hun forvirret "hvad mener du med at jeg sendte det?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne   Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Så er der romantik i luften - Mordekaiser, Vayne
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» BROMACIA ;D - Sona, Vayne, Mordekaiser
» Hvad er der sket?! - Mordekaiser, Yorick
» Pentakill koncert - Mordekaiser
» VAYNE! - Vayne
» Hold dig fra Sona! – Mordekaiser, Draven

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: