LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Empty
IndlægEmne: uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait   uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:01 pm

Sted: Caits værelse
Tid: 15:09

Ezreal stod foran Caits dør og trippede lidt nervøst mens han bankede på.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait   uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:02 pm

Caitlyn åbnede døren og så på Ezreal. Hun smilede venligt "Ezreal, kom ind"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait   uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:04 pm

Ezreal skyndte sig ind, "heeeeey" sagde han, "uhm ..... har du ... tilfældigvis snakket med Aatrox for nyligt?" spurgte han henkastet.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait   uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:06 pm

Caitlyns øjne blev smalle "ja"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait   uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:08 pm

Ezreal kløede sig i håret, "uhm ... jeg havde slet ikke tænkt over, hvad jeg sagde før jeg sagde det" begyndte han undskyldende, "det var virkelig ikke min mening at sende ham efter dig ..."
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait   uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:08 pm

"Det er i ordenlig, vi fik talt og alt er i som det skal være" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait   uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:09 pm

Ezreal sukkede lettet, "godt, det er jeg glad for, så det var altså ikke dig der skrev fanfiction?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait   uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:11 pm

"Æh" Caitlyn rømmede sig og rystede på hovedet "nej"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait   uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:12 pm

"Så, hvem er det?" spurgte han nysgerrigt, "hvem sendte du ham videre til?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait   uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:22 pm

"Jeg... uhm" Caitlyn tøvede "fortalte ham jeg ikke vidste noget om sagen og så stoppede det der"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait   uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:26 pm

Ezreal så undersøgende på hende, "virkelig? huh ... det prøvede jeg ellers også ..."
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait   uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:27 pm

"Ak ja, nå cupcakes?" spurgte hun hurtigt og hentede kagerne frem.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait   uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:32 pm

Ezreal så undersøgende på hende, "så ... accepterede han det bare?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait   uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:33 pm

"Ja... du ved, efter at jeg forklarede ham at det ikke var mig" svarede hun uden at se på Ezreal.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait   uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:36 pm

Ezreal tøvede lidt, "huh ..." sagde han, "du må være ret god til at overtale folk" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait   uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:37 pm

"Det er et af mine talenter" sagde hun og rakte ham en cupcake "dette her er et af de andre"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait   uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:39 pm

Ezreal tog imod cupcaken, "Uh, den ser god ud" sagde han, "men, cdet ville nu være meget sjovt at finde ud af, hvem der har skrevet det, ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait   uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:41 pm

"Jeg ved ikke... fanfiction er jo en lavere form for littæratur, jeg er ikke sikker på det er interessant at finde nogen der skriver den slags...." sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait   uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:42 pm

Ezreal så forvirret på hende, "huh? ej kom nu! så vidt jeg kunne forstå omhandler det Aatrox og Tryndamere, kan du forestille dig et smukkere par?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait   uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:44 pm

"Så smukt som det lyder, tror jeg stadig ikke det er værd at finde personen bag..." sagde hun "de er sikkert ikke engang velskrevet"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait   uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:47 pm

"Men ... ej Cait" sagde han og så bedende på hende, "det lyder sjovt! oh, og tænk nu hvis det var Tryndamere!" muligheden fik ham til at hoppe begejstret på stedet.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait   uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:48 pm

"Ak ja, så havde det gjort alt lettere" sukkede Caitlyn
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait   uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:49 pm

Ezreal så forvirret på hende, "huh?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait   uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:52 pm

"Hm?" Caitlyn smilede "smag kagen"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait   uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:53 pm

Ezreal kneb øjnene sammen, "Hvad mente du med det?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait   uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» It's tea time with....5 people? //vi, Caitlyn, Viktor, Aatrox//
» Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn
» Cait! jeg har nyheder! - Cait
» Det var ikke mig! - Aatrox
» gæt hvad jeg har set! - Cait

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: