LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 du stjal den først! - Jayce

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

du stjal den først! - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: du stjal den først! - Jayce   du stjal den først! - Jayce - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:54 pm

Han så på den og smilede svagt "den er jo helt kær"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

du stjal den først! - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: du stjal den først! - Jayce   du stjal den først! - Jayce - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:55 pm

Viktor nikkede, "det bliver den når den er færdig" sagde han, "den hedder Rengar" fortalte han, mens han gjorde sit bedste for at finde ud af, hvilke dele armen havde nået at pille ved.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

du stjal den først! - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: du stjal den først! - Jayce   du stjal den først! - Jayce - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 9:05 pm

"Spændende navn" sagde Jayce og så undersøgende på den
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

du stjal den først! - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: du stjal den først! - Jayce   du stjal den først! - Jayce - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 9:06 pm

Viktor nikkede og sukkede, han var ikke sikker på han kunne finde alle de skader hånden havde forvoldt, "ja, den er til ære for Kha'zix" sagde han lidt fraværende.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

du stjal den først! - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: du stjal den først! - Jayce   du stjal den først! - Jayce - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 9:11 pm

Jayce så på den "du var altid god til robotter" konstaterede han og betragtede hans arbejde
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

du stjal den først! - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: du stjal den først! - Jayce   du stjal den først! - Jayce - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 9:17 pm

Viktor nikkede og smilede svagt, men kneb han øjnene sammen, "indtil nogen stjal min dims"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

du stjal den først! - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: du stjal den først! - Jayce   du stjal den først! - Jayce - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 9:20 pm

"Du er stadig dygtig" sagde Viktor "og jeg stjal den ikke mere end du gjorde"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

du stjal den først! - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: du stjal den først! - Jayce   du stjal den først! - Jayce - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 9:23 pm

"Du byggede den om til en hammer!" udbrød han indigneret, "jeg lånte den, du ødeagde den!"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

du stjal den først! - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: du stjal den først! - Jayce   du stjal den først! - Jayce - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 9:24 pm

"Du var ifærd med at ødelægge dig selv!" sagde Jayce
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

du stjal den først! - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: du stjal den først! - Jayce   du stjal den først! - Jayce - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 9:28 pm

"Nej jeg va ej!" svarede Viktor vredt, "jeg havde det helt under kontrol!"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

du stjal den først! - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: du stjal den først! - Jayce   du stjal den først! - Jayce - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 9:29 pm

"Du havde det ikke under kontrol, du var ved at miste dig selv" sagde Jayce vredt "jeg gjorde hvad jeg var nød til"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

du stjal den først! - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: du stjal den først! - Jayce   du stjal den først! - Jayce - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 9:37 pm

Viktor skulede til ham, "det var ikke op til dig at tage den beslutning!"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

du stjal den først! - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: du stjal den først! - Jayce   du stjal den først! - Jayce - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 9:45 pm

"Det var halvt op til mig" svarede Jayce "jeg havde ikke lyst til at se en mand jeg respekterede forsvinde til sin egen galskab"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

du stjal den først! - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: du stjal den først! - Jayce   du stjal den først! - Jayce - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 9:48 pm

Viktor så vredt på ham, "Jeg var ikke forsvundet! og du havde ikke ret til at bruge vores dims til din hammer!"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

du stjal den først! - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: du stjal den først! - Jayce   du stjal den først! - Jayce - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 9:50 pm

"Istedet for at bruge vores dims, til din undergang!" sagde Jayce
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

du stjal den først! - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: du stjal den først! - Jayce   du stjal den først! - Jayce - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 9:52 pm

"Men det havde ikke ødelagt dimsen!" svarede han vedt tilbage, "du kunne have lavet din dumme hammer bagefter!"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

du stjal den først! - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: du stjal den først! - Jayce   du stjal den først! - Jayce - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 9:54 pm

"Jeg gjorde det ikke for hammeren Viktor, jeg gjorde det så du ikke mistede din menneskelighed!" sagde han vredt
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

du stjal den først! - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: du stjal den først! - Jayce   du stjal den først! - Jayce - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 9:55 pm

"Det bestemmer jeg selv" sagde han vredt, "og jag havde ikke mistet min menneskelighed!"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

du stjal den først! - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: du stjal den først! - Jayce   du stjal den først! - Jayce - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 10:00 pm

Jayce så frustreret på ham "jeg så dine udregninger, risokoen.."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

du stjal den først! - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: du stjal den først! - Jayce   du stjal den først! - Jayce - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 10:03 pm

Viktor fnøs, "Jeg havde det under kontrol" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

du stjal den først! - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: du stjal den først! - Jayce   du stjal den først! - Jayce - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 10:06 pm

"Det var ikke en risiko jeg kunne lade dig tage" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

du stjal den først! - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: du stjal den først! - Jayce   du stjal den først! - Jayce - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 10:09 pm

"Det havde du ingen ret til at bestemme!" sagde han, "det er min menneskelighed, jeg må gøre med den som jeg vil!"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

du stjal den først! - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: du stjal den først! - Jayce   du stjal den først! - Jayce - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 10:12 pm

"Ikke med noget jeg har lavet" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

du stjal den først! - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: du stjal den først! - Jayce   du stjal den først! - Jayce - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 10:14 pm

"Jeg har også lavet den!" sagde han, "... og jeg havde ikke ødelagt den" mumlede han irriteret.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

du stjal den først! - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: du stjal den først! - Jayce   du stjal den først! - Jayce - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 10:15 pm

"Den er ikke ødelagt" sagde Jayce
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





du stjal den først! - Jayce - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: du stjal den først! - Jayce   du stjal den først! - Jayce - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
du stjal den først! - Jayce
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce
» Best day ever! - Jayce
» Jul hos Jayce - Jayce
» Værelsessnak - Jayce
» Hextech ... med ham - Jayce

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: