LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Spion! - Viktor

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Spion! - Viktor Empty
IndlægEmne: Spion! - Viktor   Spion! - Viktor Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:12 pm

Tid: 16:00
Sted: Zauns gange, Viktors værelse

Jayce ville have spurgt Caitlyn om hun ville hænge ud, men til sin store skuffelse havde hun ikke været på værelset. Det var der tilgengæld en kat der havde forsøgt at være. En robotkat. Viktors robotkat for at være specifik. Med smalle øjne havde han samlet kræet op. Viktor måtte have sendt den her over for at spionere, med målet at skaffe hammeren.

Kat i favn var han stormet afsted, og stod nu foran Viktors værelse og bankede på.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Spion! - Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Spion! - Viktor   Spion! - Viktor Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:14 pm

Viktor sad bøjet over sit bord, hvor han havde været i gang med at tegne modeltegninger, da der blev banket på døren.
"Kom ind" råbte han og drejede hovedet, for at se, hvem det kunne være.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Spion! - Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Spion! - Viktor   Spion! - Viktor Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:19 pm

Jayce trådte ind på værelset med Rengar i favnen "Viktor" sagde han til hilsen
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Spion! - Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Spion! - Viktor   Spion! - Viktor Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:20 pm

Viktor så overraskede på Jayce, "Jayce?" sagde han spørgende, og fik så øje på Rengar, "Hvad laver du med min kat?!"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Spion! - Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Spion! - Viktor   Spion! - Viktor Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:21 pm

"Se, det er hvad jeg kommer for at spørge dig om" sagde Jayce og så køligt på ham "hvad laver den på Piltovers område?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Spion! - Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Spion! - Viktor   Spion! - Viktor Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:26 pm

Viktor så overraskede ud, "Huh? hvorfor skulle Rengar være på jeres område?" spurgte han, men huskede så besøget hos Cait, "... oh ... uhm ... godt du fandt ham" sagde han og gik over for at tage katten, "det stakkels pus er nok blevet skræmt"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Spion! - Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Spion! - Viktor   Spion! - Viktor Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:27 pm

"Ved du hvad, det tror jeg ikke" sagde Jayce mistroisk "han snusede rundt omkring Caitlyns værelse. Hun er en af mine gode venner, og hvis der sker hende noget..." advarede han "jeg ved du sendte den ind for at spionere og stjæle min hammer!"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Spion! - Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Spion! - Viktor   Spion! - Viktor Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:29 pm

"huh, Caitlyn, nej aldrig hør- oh" Viktor var allerede gået igang med at bortforklare sig, da Jayce nævnte Caits værelse, "Det har jeg i hvert fald ikke gjort!"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Spion! - Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Spion! - Viktor   Spion! - Viktor Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:30 pm

"Det har du i hvert fald!" sagde Jayce og hans øjne blev smalle "hvad ved du om Caitlyn?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Spion! - Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Spion! - Viktor   Spion! - Viktor Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:34 pm

"Ikke andet end hun gik på vores skole! hvorfor skulle jeg sende min kat over til jer?!" spurgte han vredt, "Jeg er faktisk ret glad for ham".
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Spion! - Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Spion! - Viktor   Spion! - Viktor Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:36 pm

"For at samle informationer om min hammer..." sagde Jayce "hvis du kidnapper hende for at få den eller noget andet i den stil, så sværger jeg..."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Spion! - Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Spion! - Viktor   Spion! - Viktor Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:39 pm

Viktor så først fovirret på ham og så meget fornærmet, "kidnapper hende?! må jeg være fri! ... lige nu er den eneste der er blevet kidnappet stakkel Rengar!" sagde han vredt og rev katten væk fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Spion! - Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Spion! - Viktor   Spion! - Viktor Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:40 pm

"Nej, din spion kat gik frivilligt, eller efter ordre, over til os og jeg kom tilbage med den, istedet for bare at gå ind og finde ud af hvad du har optaget på den!" sagde Jayce.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Spion! - Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Spion! - Viktor   Spion! - Viktor Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:42 pm

Viktor skulede vredt til ham, "ville du nu også stjæle min kat?! Han har ikke optaget noget Kha'zix må ha' skræmt ham væk igen"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Spion! - Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Spion! - Viktor   Spion! - Viktor Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:45 pm

"Sikke en troværdi historie, vil du prøve med en anden?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Spion! - Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Spion! - Viktor   Spion! - Viktor Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:46 pm

Viktor skulede til ham, "Du er velkommen til at tjekke har for kameraer og mikrofoner, så længe du gør det her på værelset" sagde han irriteret.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Spion! - Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Spion! - Viktor   Spion! - Viktor Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:47 pm

"Fint" sagde Jayce og tog plads ved Viktors bord.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Spion! - Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Spion! - Viktor   Spion! - Viktor Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:48 pm

Viktor stillede sig ved siden af ham, og holdt godt øje med, hvad han lavede ved katten.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Spion! - Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Spion! - Viktor   Spion! - Viktor Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:49 pm

Jayce åbnede Rengar op og undersøgte hurtigt for kameraer!
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Spion! - Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Spion! - Viktor   Spion! - Viktor Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:53 pm

Der var ikke nogen kameraer. Tilgengæld var der laserer i dens øjne, der begyndte at lade op på et tidspunkt. "Hov stop!" ud brød Viktor og puffede til katten, før der kunne nå at ske noget.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Spion! - Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Spion! - Viktor   Spion! - Viktor Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:55 pm

"......" Jayce stirrede på den "du sendte en dræber kat til vores værelse?!"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Spion! - Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Spion! - Viktor   Spion! - Viktor Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:58 pm

"uhm ..." Viktor tøvede lidt, det her var ikke så heldigt, "Den gør det ikke ret tit!" forsvarede han sig, "og den skal bare have et lille puf, så holder den op ... desuden kunne den næppe slå nogen ihjel! ... og og ... han er ikke agressiv!"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Spion! - Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Spion! - Viktor   Spion! - Viktor Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 8:59 pm

"Aha, aha" sagde Jayce ikke engang tæt på overbevist "han er tydeligvis designet til at slå ihjel"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Spion! - Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Spion! - Viktor   Spion! - Viktor Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 9:01 pm

"Nej!" udbrød Viktor, "Han er ikke ret farlig!" han så irriteret på ham, "og ... alle ved godt at man bare skal puffe til ham" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Spion! - Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Spion! - Viktor   Spion! - Viktor Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 9:02 pm

"Hvordan i alverden skulle man regne det ud?" spurgte Jayce
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Spion! - Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Spion! - Viktor   Spion! - Viktor Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Spion! - Viktor
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» En fuld Viktor - Viktor
» Hej Viktor - Viktor
» Tsk, robomand? - Viktor
» It's tea time with....5 people? //vi, Caitlyn, Viktor, Aatrox//
» Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: