LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Empty
IndlægEmne: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 9:35 pm

Sted: Caitlyns værelse
Tid: 8:06

Ezreal bankede ivrigt på døren, det var helt vildt! han havde fundet ud af så meget over de sidste par dage, og han havde fået ham og Caitlyn endnu en opgave. Det var godt nok lidt tidligt, men han vidste at Cait stod tideligt op, så forhåbentligt gav det ikke problemer.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 9:38 pm

Caitlyn så mod døren. Var det VI? Hun ville nok ikke banke på... men måske ville hun? Efter idag... hun lukkede øjnene og med rystende skridt over til døren og åbnede den. Hun så overrasket på Ezreal "huh? Ezreal, hej" sagde hun overrasket. Hun var fuldt påklædt og så ud til at have været oppe noget tid.

Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 9:39 pm

"Hey!" sagde Ezreal glad, "må jeg komme ind? jeg har snakket med nogle folk og har spænende nyheder"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 9:40 pm

"Uhm, ja selvfølgelig" sagde Caitlyn og tvang et smil frem. Hun gik ind på værelset "te?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 9:41 pm

Ezreal fulgte med og så lidt på hende, "Er alt ok?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 9:43 pm

"Ja" Caitlyn smilede "jeg har sovet lidt dårligt, tror jeg har ligget forkert. Hvilke nyheder?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 9:45 pm

"Jo, der er den her fyr på Bilgewater der har kærlighedsproblemer, og jeg sagde at vi gerne ville hjælpe ham, øhm ... det håber jeg er ok" sagde han lidt forlegen over det sidste, "altså, hvis du ikke vil er det også helt ok ..."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 9:46 pm

Viktor stod lidt tøvende ude foran Caitlyns vindue, han var bekymret for at hun stadig sov, men han ville også gerne finde ud af om hun var ok hurtigt. Han tog en beslutning og bankede på vinduet.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 9:47 pm

"Nej nej, det lyder interessa-" Caitlyn så forvirret mod ruden og gik hen og åbnede "Viktor?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 9:50 pm

Ezreal så nysgerigt efter hende, "Huh, Viktor?" sagde han spørgende, han havde vist hørt det navn før.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 9:51 pm

Viktor smilede først til Caitlyn, men stivnede så da han hørte en anden stemme, "oh ... uhm ... dårligt tidspunkt?" spurgte han og så undskyldende på hende, "...".
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 9:52 pm

"Lidt" sagde Caitlyn lavt og smilede undskyldende
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 9:53 pm

Ezreal gik over til vinduetr, "Hey hvad sker der?" spurgte han og kiggede ud, "oh ... hey?".
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 9:54 pm

"oh ... uhm" han tøvede og skævede mod Ezreal, han vidste ikke helt, hvordan han skulle opføre sig,. når han var der, "... hey?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 9:56 pm

Caitlyn så fra den ene til den anden og bed sig i læben "uhm.."
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 9:57 pm

Ezreal så spørgende på dem, "så ... du er en af Caits venner ...?" sagde han spørgende.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 9:57 pm

Viktor så spørgende på Caitlyn, "uhm ... det er ...".
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 9:58 pm

"Nå, hrm, måske vi skulle tale senere?" sagde hun og sendte Viktor er sigende blik.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:00 pm

Ezreal så forvirret på hende, "Nej nej, han kan godt komme med ind nu" sagde han, "Det gør altså ikke mig noget ... og hvis det er hemmeligt skal jeg nok lade være med at sige det!"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:02 pm

Viktor var begyndt at nikke, da Caiitlyn sagde de kunne tales ved senere, hun så heller ikke død ud, så det var en god ting, men stivnede pludselig, "Jeg syntes jeg hørte nogen" sagde han og så sig over skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:04 pm

Caitlyn bandede lavt "ok, skynd dig ind"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:05 pm

Ezreal trådte lidt til side så Viktor bedre kunne komme ind, det hewr virkede helt klart som en hemmelighed.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:06 pm

Viktor skyndte sig ind af vinduet. "... Jeg er ked af jeg kommer ubelejligt" sagde han, "jeg ville bare lige tjekke om du var ok?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:06 pm

"Hm? Ja, jeg har det fint" sagde Caitlyn tøvende og lukkede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:07 pm

Ezreal så undrende på Cait, "huh? hvorfor skulle hun ikke have det fint?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor
Tilbage til toppen 
Side 1 af 7Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» så ... hvem er det? - Cait, Viktor, Leona, Graves, Soraka
» Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn
» Spion! - Viktor
» Cait! jeg har nyheder! - Cait
» Hej Viktor - Viktor

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: