LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:10 pm

Ezreal så undersøgende på hende, "sagde hun ikke mere end det? huh ... måske en af os kunne spørge hende"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:10 pm

Viktor så tøvende på Ezreal, "uhm ... det er nok ikke en god ide at jeg gør det ..."
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:12 pm

"Nej I skal ikke tale med hende" sagde Caitlyn og sukkede svagt "jeg.. det er ok, måske jeg kan forklare hende at det ikke betød noget og vi bare kan være venner..?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:14 pm

Ezreal fnøs, "Jeg tror heller jeg må tale med hende" sagde han og nikkede bestemt, "finde ud af, hvad der virkelig skete, der er sikkert en forklaring".
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:15 pm

Viktor skævede lidt mod Ezreal han var ikke sikker på om han var enig med ideen.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:15 pm

"Du kan lige vove!" sagde Caitlyn
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:16 pm

Ezreal smilte stort, "bare rolig, jeg skal nok være diskret" forsikrede han.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:18 pm

Viktor smilte svagt, "det er måske ikke en helt dårlig ide" sagde han og fik en ide, "imens kan du låne Rengar lige så længe du har lyst til, det kan også give jer noget at være fælles om på værelset"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:19 pm

"..." Caitlyn så fra den ene til den anden ".. tak" mumlede hun og gav først Viktor et stort kram og så Ezreal ".. hvor diskret?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:20 pm

"Meget diskret" forsikrede Ezreal, "hvad er Rengar?".
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:21 pm

Viktor besvarede lidt akavet krammet, "... øhm en kat" sagde han, "... jeg kan hente ham nu, hvis det er?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:23 pm

"Ok... meget diskret" sagde Caitlyn og så alvorligt på Ezreal. Hun smilede til Viktor og nikkede "det ville være godt"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:24 pm

Ezreal smilede stort, "det skal jeg være!" udbrød han glad.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:24 pm

Viktor nikkede og rejste sig, "så vil jeg komme tilbage med ham om lidt" sagde han og kravlede ud af vinduet.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:25 pm

Caitlyn satte sig bekymret på sengen...
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:29 pm

Ezreal sprang op, "nå, jeg drager afsted nu" sagde han og smilede til hende, "det skal nok gå".
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:30 pm

Efter noget tid kom Viktor tilbage med Rengar under armen. Han satte katten på gulvet og den løb hen og sprang op på Caitlyns skød.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:32 pm

Caitlyn smilede og nussede glad katten. "Tak Viktor... du havde virkelig ikke behøver at komme og tjekke" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:34 pm

Viktor trak svagt på skuldrene, "... jeg må indrømme jeg også var lidt nysgerrig" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:34 pm

Caitlyn sukkede svagt.. "ja jeg.." mumlede hun
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:37 pm

Viktor så spørgende på hende, "hm?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:38 pm

"Jeg har ikke rigtigt været forelsket før" sukkede hun
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:40 pm

"ah" sagde Viktor og nikkede forstående, "ja, det er hårdt" sagde han og satte sig lidt tøvende ved siden af hende på sengen.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:42 pm

"Viktor.. har du været forelsket?" hun så op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:42 pm

Viktor nikkede, "Ja, det har jeg" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor
Tilbage til toppen 
Side 4 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Tsk, robomand? - Viktor
» Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn
» En fuld Viktor - Viktor
» Cait! jeg har nyheder! - Cait
» Hej Viktor - Viktor

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: