LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:23 am

Viktor grinte igen, "Heh" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:24 am

Caitlyn smilede svagt til ham og nussede katten.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:25 am

Viktor betragtede hende lidt, "Så, du har først lige fundet ud af det?" spurgte han interesseret.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:27 am

"Ja" sukkede Caitlyn "jeg mener jeg har fundet kvinder attraktive før, men det synes jeg også jeg havde mænd... men nu" hun rystede på hovedet "det er så overvældende"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:27 am

Han nikkede lidt, "ja" sagde han, "det kan det være i starten".
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:29 am

Caitlyn gned sine øjne...
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:29 am

Viktor så lidt bekymret på hende, "uhm ... skal vi snakke om noget andet?" spurgte han og følte sig ret akavet.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:31 am

"Det er måske en god ide" sagde hun og smilede undskyldene "hvordan går det med dig og Zac?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:32 am

Viktor fnøs irriteret, ".... han sagde han gav mig ret, men han mente det ikke"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:33 am

"Jeg hader den slags" sagde Caitlyn frustreret
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:35 am

Han nikkede i enighed, "Det er det værste! Hvis de er uenige med en kan man i det mindste diskutere det med dem"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:36 am

Caitlyn nikkede "ja" sagde hun "og hvis ikke de kan argumentere for en, så burde det vel være et hint om at de tager fejl"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:40 am

Han nikkede irriteret, "lige præcis, og hvis man så prøver at fortsætte med at diskutere, så er det lige pludselig der der er den nederen"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:41 am

Caitlyn sukkede og nikkede "stakkel"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:43 am

Viktor smilede svagt, "Tak" sagde han med et svagt grin, "jeg klare mig nu nok".
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:44 am

"Er der andre fra dit hus der er til at tale med?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:47 am

Viktor overvejede det, "hm .. Ekko er ret nice" sagde han så og skar ansigt, "hvis man altså undgår emner som Piltover ..."
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:48 am

Caitlyn så lidt misfornøjet ud "mhm"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:49 am

Viktor trak på skuldrene, "Han er flink nok, hvis han kan lide en ..."
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:49 am

"VI var vild med ham.. er det måske stadig" sagde Caitlyn "undskyld, jeg er nok ikke fair når det kommer til Ekko.. ærlig talt er jeg lidt jaloux og det hjælper ikke at han hader mig"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:51 am

Viktor smilede svagt, "Det er forståeligt" sagde han, "du behøver heller ikke kunne lide ham ... men han er en af de mest ..." han ledte efter det rigtige ord, "normale på mit hus"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:52 am

Caitlyn sukkede og nikkede "han har sikkert en masse positive kvaliteter"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:53 am

Viktor smilte svagt, "... det har du også" sagde han så.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:54 am

Caitlyn smilede svagt "mange tak"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:55 am

Han skævede til hende, "... hvis det hjælper havde jeg valgt dig" sagde han så med et svagt grin.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor
Tilbage til toppen 
Side 6 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» så ... hvem er det? - Cait, Viktor, Leona, Graves, Soraka
» Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn
» Spion! - Viktor
» Cait! jeg har nyheder! - Cait
» Hej Viktor - Viktor

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: