LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:43 pm

"Hvordan gik det?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:44 pm

Han trak på skuldrene og så væk, "ja, jeg er jo ikke sammen med nogen nu" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:46 pm

"Nej.." hun tøvede "hvordan håndtede du det?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:47 pm

Han trak på skuldrene, "... ikke så godt" sagde han så og grinte svagt, "men det var ikke den bedste periode i mit liv".
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:49 pm

Caitlyn smilede blidt "hmm.."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:51 pm

Viktor betragtede hende lidt, "Ham knægten kan have ret" sagde han så, "det er ikke sikkert hun ikke kan lide dig"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:52 pm

Hun sukkede tungt "nej, jeg tror også godt hun kan lide mig. Eller kunne lide mig.."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:53 pm

Viktor så spørgende på hende, "hvis hun kan lide dig ... hvorfor skulle hun så være holdt op med det?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:54 pm

"Fordi hun kun kan lide mig som ven" sukkede Caitlyn "og hvis du overgramser dine venner..."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:56 pm

"Ah" sagde Viktor og nikkede lidt, "hm ... det er faktisk muligt at hun kan lide dig" sagde han og smilede svagt, "og om ikke andet, så tilgiver hun dig nok".
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:58 pm

"..." Caitlyn sukkede svagt "hun flirtede med en servitrice og fik hendes nummer sidst vi var ude.."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:00 am

"oh" sagde Viktor og klappede hende på ryggen, ".. det er jeg ked af at høre" sagde han, "... måske var det ikke noget seriøst?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:00 am

"Måske... hun smser også med en af pigerne fra Freljord.." mumlede Caitlyn og så væk.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:02 am

Viktor sukkede svagt, "Det lyder hårdt" sagde han, "... men det lyder so om hun er typen der ikke har bundet sig for evigt til nogen, bare fordi hun flirter med dem?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:03 am

"...." Caitlyn sukkede "så tror du ikke der er en god sandsynlighed for at vi er blevet venner og hun sagde nej for ikke at udnytte mig, fordi hun ikke er typen der binder sig?" hun så mod Viktor.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:05 am

Viktor overvejede det, "hm ... måske" sagde han og trak på skuldrene, "det er svært at vide, men det er vel at fortrække frem for at hun slet ikke er interesseret?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:06 am

"At hun vil have mig fysisk men aldrig fast?" mumlede Caitlyn og så ikke glad ud ved tanken "... det betyder bare jeg ikke er grim"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:08 am

Viktor klappede hende kejtet på ryggen, "tja ... jeg tror jeg ville have foretrukket det" sagde han tænktsomt, "og hvem ved, at der er en elle anden form for interesse er en begyndelse, det kan udvikle sig til mere"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:10 am

Caitlyn sukkede blidt og nikkede lidt "måske.."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:12 am

Han kiggede på hende, "Jeg er ked af du har det svært" sagde han og sukkede, "... hvis der er noget jeg kan gøre, kan du bare sige til" tilbød han.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:18 am

"Det hjælper at du er her" sagde hun og smilede til ham "tak"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:19 am

Han besvarede smilet, "Det var så lidt" han tøvede lidt, "så ... Jayce ved virkelig ikke du er til piger?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:20 am

Caitlyn rømmede sig og pillede ved sine fingre "jeg er, hrm, ikke officelt ude... jeg var faktisk ikke sikker"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:22 am

Viktor nikkede lidt og grinte svagt ved tanken, "... stakkels Jayce" sagde han uden at lyde som om han mente det.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 12:22 am

Caitlyn puffede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor
Tilbage til toppen 
Side 5 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Tsk, robomand? - Viktor
» Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn
» En fuld Viktor - Viktor
» Cait! jeg har nyheder! - Cait
» Hej Viktor - Viktor

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: