LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:41 pm

"..." Caitlyn så til siden og så pludselig helt ulykkelig ud "jeg.. tror jeg har ødelagt det hele"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:42 pm

Ezreal rynkede brynene og gik over og klappede hende på skudrene, "Hvad er der sket? ... bare rolig, vi skal nok fikse det!"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:42 pm

Viktor lagde hovedet på skrå, "skete der noget i gpr aftes?" spurgte han, han huske Jayce havde sagt hun blev omklamrende når hun var fuld.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:43 pm

"Jeg.. det kan vi ikke" sagde hun trist og satte sig på sengen "jeg" hun sank en klump "det hele skete i går.."
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:44 pm

Ezreal satte sig ved siden af hende, "Hvad skete der i går?" spurgte han bekymret, men ikke overbevist om at de ikke kunne fikse det, selvfølgelig kunne de det!
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:45 pm

Viktor stillede sig på den anden side af hende og satte sig på hug på gulvet, mens han så spørgende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:47 pm

Caitlyn sukkede tungt.. det hele var pinligt og... "jeg.. jeg havde fået for meget at drikke" hun skar en grimasse "jeg husker at have kysset Jayce og hængt en del på ham.."
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:48 pm

Ezreal så nysgerrigt på hende, "oh, hvad skete der så?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:48 pm

Viktor nikkede, "det husker jeg også"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:50 pm

"Så... Jayce fik mig tilbage til værelset, og der tog VI imod mig" hun tog en dyb indånding "og så.. så begynder ting at blive tåget, men jeg husker at have klamret mig til hende og..." hun rødmede svagt "taget på hende......"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:51 pm

"oh" sagde Ezreal, "og ... øh, gik det skidt?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:51 pm

Viktor så undersøgende på hende, "kan du huske mere?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:53 pm

"Ja det gik skidt!" Caitlyn gemte ansigtet i hænderne "jeg.. jeg sagde alle mulige ting og jeg... tilbød mig til hende.. og så sagde hun nej"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:54 pm

"oh" sagde Ezreal, "Hvorfor?" spurgte han undrende.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:54 pm

Viktor klappede hende lidt akavet på skulderen, "... så så"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:55 pm

"Hun havde ikke lyst!" mumlede Caitlyn og klemte øjnene sammen "og det er også ok! Men.. jeg prøvede at undskylde i morges og så kyssede hun mig........"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:56 pm

Ezreal så nu meget forvirret ud, "øh ... Cait, ikke for at sige du ikke giver mening, men er det ikke godt?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:56 pm

Viktor så også lidt overraskede på hende, "ja, det lyder som et godt tegn?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:58 pm

Caitlyn rejste sig "hun kyssede mig, men kun et øjeblik. Lige efter sagde hun at det var forkert og at hun ikke skulle have gjort det. Jeg ved godt hvad det betyder... jeg kastede mig selv over hende, hun sagde nej... næste dag da hun så mig sårbar, fik hun ondt af mig og prøvede at tvinge sig selv til.. til, men det kunne hun selvfølgelig ikke, skulle hun ikke og nu ved jeg ikke hvad jeg skal skal stille op!"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:00 pm

Ezreal klappede hende på ryggen, "så så ... vi ved jo ikke om det var det der skete" sagde han trøstende, "jeg mener ... dengang jeg troede Lux flygtede og ikke ville snakke med mig fordi hun ikke kunne lide mig, var det i virkeligheden fordi hun troede jeg var sammen med dig! ... måske hun tror dig og Jayce? ... det siger Jayce i hvert fald til folk"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:00 pm

Viktor fnøs svagt da Jayce navn blev nævnt, ".. det kunne jeg forestille mig"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:01 pm

"Det tror jeg ikke" sagde Caitlyn og så væk "vi har talt om det, hun ved godt vi ikke er et par... det er så tydeligt... vi var lige begyndt at blive tætte venner og nu har jeg... og hun har sikkertskyldfølelse..."
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:02 pm

Ezreal klappede hende på ryggen igen, "så, der kan jo være sket alt mulig andet" sagde han, "sagde hun ikke, hvorfor hun sagde nej?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:03 pm

Viktor nikkede i enighed med Ezreal, "Vi kan ikke vide, hvorfor hun gjorde det".
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 11:08 pm

"Hun sagde at de kunne vi ikke..." mumlede hun og så væk.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor
Tilbage til toppen 
Side 3 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: