LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:10 pm

Viktor så usikkert på Caitlyn, "Er du sikker? du fik ret meget at drikke" sagde han bekymret, han så over på Ezreal, "oh, vi var til en fællesleg og der var alkohol" sagde han forklarende.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:12 pm

Caitlyn sendte Viktor et overrasket blik og prøvede diskret at signalere han skulle være stille!
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:14 pm

Ezreal så pludselig meget interesseret ud, "oh, nice! hvem var med, skete der noget spænende?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:15 pm

Viktor så undersøgende på hende og grinte så svagt, "og ville jeg også høre hvem hende Vi er?" fortsatte han drillende.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:16 pm

"V-viktor, stille!" hviskede Caitlyn frustreret og rødmede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:18 pm

Ezreal så forvirret fra Viktor til Cait, "huh? hvad har Vi med noget at gøre?".
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:19 pm

Viktor hævede et øjnbryn, "betyder det at det er hende?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:20 pm

"Viktor, tig stille, nej det er det ikke" sagde Caitlyn og sendte ham et advarende blik.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:20 pm

Ezreal så meget forvirret ud, "er hvad hende? Hvad sker der med Vi?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:21 pm

Viktor grinte, "hvis det ikke er hende, hvorfor skal jeg så være stille?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:22 pm

"Viktor, det her er ikke sjovt" sagde Caitlyn truende!
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:23 pm

Ezreal så meget intereseret på dem, "hvad er dikke sjovt, Cait hvad sker der?" spurgte han, "hvorfor må jeg ikke få det at vide, han ved det!"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:25 pm

Viktor smilte svagt, "Jeg syntes det er meget underholdende" sagde han, "så, Vi er altså ikke din crush?" spurgte han, og håbede ikke hun kom til at hade ham alt for meget.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:26 pm

Caitlyn slog ham på armen!!!
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:27 pm

Ezreal gispede, "du har et crush! og du har ikke sagt noget til mig?!" udbrød han, "og jeg fortalte dig om Lux! uh ... er det Vi?".
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:28 pm

Viktor tog sig til armen og ømmede sig svagt, hun havde ramt den der ikke var af metal. Han grinte svagt til Caitlyn.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:30 pm

"Det er ikke VI!" udbrød Caitlyn og så ondt på Viktor "jeg har ikke en crush"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:31 pm

Ezreal så undersøgende på hende, "Det er Vi, er det ikke?" spurgte han ivrigt, "ej hvor cool!"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:32 pm

Viktor trak på skuldrene, "Det var ikke hvad du sagde i går!" sagde han med et svagt smil, "Fortæller du det til Jayce, eller må jeg?" spurgte han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:33 pm

"Ih ja, gå du hen og fortæl det til Jayce" sagde Caitlyn og sendte ham et ondt blik. Hun vendte det hurtigt mod Ezreal "nej det er ej!"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:34 pm

Ezreal grinte, "I ville ellers være søde sammen, uh, men så bliver Jayce jo nok lidt skuffet" sagde han og rystede på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:35 pm

Viktor sukkede, "... hen ville nok ikke tro på mig, måske jeg kunne få ham" han nikkede mod Ezreal, "til at sige det" forslog han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:35 pm

"Hvad, du kan lige vove jeg...!" Caitlyn så fra den ene til den anden "desuden bliver det aldrig til noget!"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:38 pm

Ezreal grinte, men så så bekymret på Cait, "hvad, hvorfor ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 10:38 pm

Viktor rynkede brynene, "ikke til piger, eller ..?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor   Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor
Tilbage til toppen 
Side 2 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» så ... hvem er det? - Cait, Viktor, Leona, Graves, Soraka
» Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn
» Spion! - Viktor
» Cait! jeg har nyheder! - Cait
» Hej Viktor - Viktor

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: