LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hextech ... med ham - Jayce

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:20 am

Han nikkede og smilte svagt, "og så er han irriterende ..."
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:20 am

"Hvad har han gjort?" spurgte Jayce.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:23 am

Viktor sukkede, "... han er irriterende at diskutere med" sagde han, "først så stoppede han vores diskition, bare fordi han lb tør for argumenter!" han prøvede at efterlugne Zacs stemme, "Viktor, du er fuld og burde gå i seng, bah! ...og så senere er han helt sådan 'ok, du får ret', men jeg er sikker på han ikke mente det!" raantede han.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:24 am

"Han lyder irriterende... fuld huh?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:25 am

Viktor trak på skuldrene, "Vi legede jeg har aldrig" sagde han, "en af de første aftner ..."
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:27 am

"Ah, vi legede flaskehalsen" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:28 am

Han nikkede, "cool" sagde han og så lidt på ham, "så, udover dig og Cait..lyn, hvordan er jeres hus så?" spurgte han tøvende.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:29 am

"Hendes roommate er skrækkelig!" sagde Jayce "mine er ok"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:30 am

Viktor nikkede, "det var ... Vi, ikke?" spurgte han, "... hende har Ekko det vist også lidt svært med ..."
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:30 am

"Hrm, forståeligt" sagde han "hun er også forfærdelig.."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:32 am

Viktor grinte lidt, "hvad har hun gjort?" spurgte han, en del af ham havde stadig lyst til at fortælle om hende og Caitlyn.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:34 am

"Den første dag jeg kom for at sige hej til Caitlyn, spurgte hun om jeg var en af hendes venner, eller om hun skulle 'smide mig ud' pft. Jeg har kendt hende meget længere og allerede fra dag ét opføre hun sig som om hun er noget som helst til hende? Jeg burde spørge Caitlyn om jeg skulle holde VI væk!" fortalte han surt
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:35 am

Viktor så intereserede på ham, "Huh .. sagde hun virkelig det?" spurgte han tænktsomt, "... det lyder lidt possesive, gør det ikke ... hm .."
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:36 am

"Jo det gør" sagde han og rynkede brynene "ved du hvad, hun har bedt Caitlyn, direkte, foran mig, om ikke at date mig."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:37 am

Viktor så nu meget interesseret ud, "aha .." sagde han og så tænktsomt frem for sig, "... du ved vel ikke om hun er til piger?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:38 am

"Huh?" Jayce så forvirret på Viktor "hvad mener... nej" han spærrede øjnene op "du tror da ikke? At hun er interesseret i Caitlyn?! Hah!"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:39 am

Viktor smilte svagt, "Tja, måske ... det kan også være hun bare har standarder" sagde han drillende, "nu var det trods alt dig hun ikke ville have hende til at date".
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:40 am

Jayce så køligt på ham "jeg vil lade dig vide at jeg er ret eftertraktet" sagde han irriteret.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:41 am

Viktor grinte svagt, "Det siger du jo" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:42 am

"Så det virker ikke på hende VI, måske er hun lesbisk...." han rynkede brynene "... Caitlyn skifter tøj med den kvinde, det bliver jeg nød til at fortælle hende!"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:43 am

Viktor grinte for sig selv, "ja, gør du det" sagde han, det ville Caitlyn blive glad for at høre.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:44 am

Jayce så overhovedet ikke tilfreds "Caitlyn kommer aldrig til at date den kvinde, hvis jeg har noget at skulle have sagt."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:44 am

Viktor rystede svagt på hovedet, "så er det nok meget heldigt at du ikke har det" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:45 am

Jayce så køligt på Viktor "hvad mener du?" spurgte han "det har jeg!"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:46 am

Viktor grinte lidt, "Jayce, jeg er ked af at være den der fortæller dig det her, men din 'kærreste' et til kvinder"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hextech ... med ham - Jayce   Hextech ... med ham - Jayce - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hextech ... med ham - Jayce
Tilbage til toppen 
Side 7 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce
» Jul hos Jayce - Jayce
» Best day ever! - Jayce
» Værelsessnak - Jayce
» Er min dims væk?! - Jayce

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Skolen :: Klasselokalerne-
Gå til: