LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Se hvad jeg har - Cait!

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Se hvad jeg har - Cait! Empty
IndlægEmne: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:09 am

Sted: Caits værelse
Tid:12:00

Ezreal bankede ivrigt på døren, det har ville forhåbentligt være nok til at Cait tilgav ham det rod han havde lavet i går.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Se hvad jeg har - Cait! Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:16 am

Caitlyn åbnede døren. Hendes øjne blev smalle da hun så ham "Ezreal?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Se hvad jeg har - Cait! Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:17 am

"heeeey Cait" sagde han, "Se had jeg har!" han rakte dagbogen frem, før hun kunne nå at sige noget eller svare.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Se hvad jeg har - Cait! Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:18 am

"Mh?" Caitlyn så på den med interesse ".. hvad er det?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Se hvad jeg har - Cait! Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:18 am

"Jayce dagbog!" sagde han begejstret.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Se hvad jeg har - Cait! Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:20 am

"No way" Caitlyn kiggede hurtigt ud "han har ikke set dig? Kom ind" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Se hvad jeg har - Cait! Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:21 am

Ezreal skyndte sig ind, "Han har i hvert fald ikke opdaget mig endnu" sagde han tilfredst.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Se hvad jeg har - Cait! Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:22 am

"Har du læst i den?" spurgte hun nysgerrigt "hvad står der?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Se hvad jeg har - Cait! Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:23 am

Ezreal grinte, "jeg har ikke læst i den endnu, jeg tænkte jeg ville give dig æren af at være blandt de første der vidste det"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Se hvad jeg har - Cait! Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:24 am

Caitlyn smilede "mange tak" sagde hun og satte sig på sengen.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Se hvad jeg har - Cait! Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:26 am

Ezreal åbnede den, "nå, skal jeg læse højt?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Se hvad jeg har - Cait! Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:26 am

Caitlyn nikkede spændt og lagde sig godt til rette.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Se hvad jeg har - Cait! Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:28 am

"ok, here goes:
Så starter jeg og Caitlyn snart på skole. Vi er kommet på samme hus. En fantastisk mulighed for at komme videre i vores forhold. Sidst vi snakkede om det, virkede hun mere interesseret end hun har gjort længe. Jeg tror virkelig det her år kommer til at gøre godt for os.
Here’s to hoping Wink
huh ... han bliver nok ikke å glad for Vi ..." kommenterede Ezreal, "oh og der er et billede af dig" han fniste.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Se hvad jeg har - Cait! Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:29 am

Caitlyn rødmede svagt "måske skulle du ikke læse op!" sagde hun "hvilket billede, hvorfor griner du!"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Se hvad jeg har - Cait! Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:31 am

Ezreal vendte dagbogen så hun kunne se, men holdt den ude af rækkevide.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Se hvad jeg har - Cait! Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:32 am

"Det gjorde han ikke!" gispede hun chokeret "giv mig den!"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Se hvad jeg har - Cait! Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:33 am

Ezreal grinte og vendte dagbogen om igen, "Først når vi har læst det hele, jeg vil ikke gå glip af noget"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Se hvad jeg har - Cait! Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:33 am

"Ezreal, det er ikke sjovt!" hun prøvede tage den fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Se hvad jeg har - Cait! Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:34 am

Ezreal grinte og rykkede sig længere væk, "du kan få den, når vi er færdige"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Se hvad jeg har - Cait! Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:36 am

Hun sukkede frustreret "fint, fint, læs"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Se hvad jeg har - Cait! Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:38 am

"ok, næste afsnit:
Date – første skoledag
Flaskehalsen var både en fiasko og en succes. Jeg fik kysset Caitlyn (og en masse andre dejlige piger) men jeg tror også jeg fik mig nogle fjender? En uskyldig joke og straks er alle imod en.
Caitlyns værelseskammerat virker som dårligt selskab. Caitlyn er ikke tilfreds med hende. Det er ærgerligt hun ikke kom på værelse med den pige, Leona, hun virker sød.
Mine værelseskammerater er ok. Ezreal er køn, hvilket forhåbentlig ikke bliver et problem. Han virker social og outgoing, jeg må lige holde øje med ham og Caitlyn.
heh, han kaldte mig køn" sagde Ezreal med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Se hvad jeg har - Cait! Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:39 am

Caitlyn sukkede tungt, han havde ikke kunne lide VI så tidligt? Så igen... hun smilede lidt af Ezreal "det gjorde han"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Se hvad jeg har - Cait! Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:40 am

Ezreal grinte, "nå lad os fortsætte:
Min hammer blev stjålet.
Af Viktor og en af hans små tyvevenner fra Zaun. Forfærdeligt hus, jeg ved slet ikke hvad skolen tænker på.
Caitlyns roommate er urimelig, larmende og voldelig. At Caitlyn overhovedet gider bruge energi på at forsvare hende overrasket mig næsten.
Viktor virker… mere menneskelig end jeg havde frygtet. Det var rart at se ham igen, selvom omstændighederne ikke var som man kunne have ønsket.
Han er godt nok ikke glad for Vi, hva?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Se hvad jeg har - Cait! Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:43 am

"Nej" sukkede Caitlyn "men hun er heller ikke glad for ham.."
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Se hvad jeg har - Cait! Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:44 am

Ezreal rystede svagt på hovedet, "det lyder besværgeligt ..." sagde han, "nå, lad os komme videre:
Dato
Endnu en drøm om Viktor. Tredje gang i denne her uge.
Jeg står i et rum, min hammer er knust. Viktor har bygget sin dragt færdig.
Han står på en bunke af lig, alle elever fra vores gamle skole. Caitlyn er altid i blandt dem, og det er Viktor uden dragten også.
Han griner og griner og griner og jeg vågner op kold af sved.
uf" Ezreal gyste, "Det lyder godt nok ubehageligt ... det er derfor han er så overbeskyttende med den kat ..."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Se hvad jeg har - Cait! Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Se hvad jeg har - Cait!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn
» Cait! jeg har nyheder! - Cait
» omg omg omg! - cait
» CAIT! - Cait
» Heeeeey .... - Cait

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: