LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Se hvad jeg har - Cait!

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:45 am

"Det er en ubehagelig drøm" mumlede Caitlyn "det har han aldrig nævnt.."
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:46 am

Ezreal nikkede lidt, og tænkte på den Viktor der havde siddet og hjulpet Cait dagen forinden, "... han viker ikke ligefrem som typen der ville gøre det, gør han?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:47 am

"Viktor? Nej" Caitlyn rystede på hovedet "nej det synes jeg bestemt ikke.."
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:48 am

Ezreal nikkede lidt, "skal vi fortsætte?" spurgte han og fortsatte så:
"Endnu en drøm om Viktor. Men denne gang var den anderledes. Viktor var ikke helt færdig med sin dragt. Efter at have kæmpet mig forbi en hær af robotkatte, lykkedes det mig at få nået frem til ham inden han gik i gang med at dræbe eleverne.
Vi talte og jeg fik ham overtalt til at opgive sin plan og komme tilbage og hjælpe mig med at skabe ting til at forbedre verden.
Så… lavede vi ”friendship hammers” jeg tror ikke jeg spiser kolde nudler inden sengetid en anden gang."
Ezreal grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:49 am

Caitlyn grinede svagt "friendship hammers.."
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:51 am

Ezreal nikkede, "det lyder smukt, nå videre:
Date
Viktor, Viktor, Viktor! Jeg er godt nok ved at være træt af Viktor! Caitlyn tvang mig til at være med til sandhed eller konsekvens med Viktor!
Jeg blev også sat til at kysse den provokerende flammemand fra Zaun.
Hvorfor virkede Viktor og Caitlyn til at komme godt ud af det med hinanden? Kan Viktor lide Caitlyn? Det burde ikke gøre mig jaloux, jeg ved Caitlyn ikke er interesseret i Viktor, hun kan lide mig. Alligevel… tanken om at Viktor kan lide Caitlyn gør mig rasende! Jeg mener, han burde slet ikke ligge øjne på hende! Jeg ved hun er smuk, men derfor behøver han vil ikke sidde og savle over hende like a dog in heat.
… men han synes jeg var den mest attraktive i gruppen. Så det er jo altid noget.
Syntes Viktor Jayce var den mest attraktive i gruppen?" spurgte Ezreal med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:53 am

"Ja det gjorde han" sagde Caitlyn eftertænksomt og sad med et tænksomt udtryk.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:54 am

Ezreal så spørgende på hende, "hm, hvad er der?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:57 am

"Det bare.. han skriver en del om Viktor, synes du ikke?" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:58 am

Ezreal nikkede lidt, "ja, det har du ret i" sagde han og så eftertænktsomt på hende, "hvad ...?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 6:59 am

"Jeg ved ikke..." Caitlyn sad lidt "må jeg lige låne dagbogen?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:00 am

Ezreal nikkede og rakte hende lidt tøvende dagbogen, "..ok?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:00 am

"Viktor savlede overhovedet ikke over mig" sagde Caitlyn "vi udveklsede kun få ord den aften, jeg mener der var ikke mere mellem mig og Viktor end mig og nogen af de andre... mindre fatisk"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:01 am

Ezreal nikkede lidt, "ja ... ikke for at sige noget, men det lyder også lidt som om Viktor er mere til fyre, hvis han valgte Jayce over dig" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:03 am

"Mhm, mhm, det er ikke det der fanger mig" sagde hun "Jayce gik kun op i at Viktor var interesseret i mig"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:04 am

Ezreal så nysgerrigt på hende, "hvad mener du?" spurgte han, ".. var der andre der var interesseret i dig?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:06 am

Caitlyn trak på skuldrende "Fortune satte mig lige med Jayce i attraktivness, og Sejuani.. snavede mig.." hun rømmede sig "og selvfølgelig er de piger... men stadig.. og så til sidst: men han synes jeg var den mest attraktive i gruppen. Så det er jo altid noget. Ved du hvad der ikke blev nævnt? Da jeg valgte ham som den mand i gruppen jeg var mest interesseret i" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:07 am

Ezreal løftede et øjnbryn, "tror du Jayce er interesseret i Viktor?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:08 am

Caitlyn så på dagbogen og trak langsomt på skuldrende "han skriver godt nok en del om mig, men.. han kan være virkelig passioneret omkring Viktor. Jeg har aldrig set ham som dengang han og Viktor stoppede med at tale sammen, han var rasenede og havde det elendigt"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:10 am

Ezreal nikkede lidt, "hm ... det ville være interessant, men ... han virker ret opsat på at skulle være sammen med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:13 am

Caitlyn nikkede "ja, men.." hun overvejede det "jeg ved ikke.. nogle gange føler jeg at mig og Jayce er lidt på samme side, men det kan være det bare er ønsketænkning"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:14 am

Ezreal nikkede, "Jah, det her stykke kunne i hvert fald godt se sådan ud ..."
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:15 am

Caitlyn nikkede lidt "hvad mere?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:17 am

"ok næsten stykke kommer her:
Dato – I går
Alle i Piltover er gået fra forstanden. Viktors Dræberkat har stadig adgang til fællesrummet og Caitlyn virker til at kunne finde på at lukke den ind.
Ezreal er ikke en hak bedre, og mener også at katten er sød og kær. Fordi at forklæde et kamera og en læserpistol i from af en kat, gør det jo ikke til et våben og krænkelse af folks privatliv.
Heldigvis er jeg ved at udvikle et system der kan spore katten. Måske jeg kan lave noget der gør den kortslutter når den kommer ind på området? Eller mærker smerte og vender om." læste han, "... det virker lidt uheldigt" sagde han og skøvede mod katten, der lige nu lå og sov på en seng.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 7:20 am

"Han kan lige vove!" udbrød Caitlyn og løftede Rengar op og nussede ham "Jayce for pokker...."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Se hvad jeg har - Cait!   Se hvad jeg har - Cait! - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Se hvad jeg har - Cait!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn
» Cait! jeg har nyheder! - Cait
» omg omg omg! - cait
» CAIT! - Cait
» Heeeeey .... - Cait

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: