LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hvad har du fundet ud af? - Jayce

Go down 
5 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:02 pm

Jayce løb efter ham og smækkede af fuld kraft døren i!!!
Tilbage til toppen Go down
Shaco

Shaco


Antal indlæg : 182
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:02 pm

Latteren holdt op og døren forblev lukket.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:03 pm

Viktor trak vejret tungt og så bekymret på Jayce, "Er du ok?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:05 pm

Jayce gispede kort efter vejret og så på sin arm "jeg.. tror ikke de gik for dybt ind" mumlede han og trak dem ud "er du ok?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:06 pm

Viktor nikkede, han var også blevet ramt i armen, "... ja, jeg tror jeg klare mig" sagde han, "... men måske vi alligevel burde få det forbundet?" sagde han og så bekymret på ham.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:09 pm

Jayce nikkede "jeg har noget på mit værelse" sagde han og så mod døren "jeg vidste det, Shadow Isles er ikke et godt sted!"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:10 pm

Viktor gøs og nikkede, "nej ... det er det ikke" sagde han, "jeg er glad for jeg ikke bor her"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:13 pm

"Så havde vi reddet dig over på Piltover" lovede Jayce. Det her var ikke et sted han ønskede for selv sin værste fjende.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:15 pm

Viktor så lidt overrasket på ham og smilede så, "... tak" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:20 pm

Jayce klappede ham beroligende på ryggen "Kom, lad os tage til mit værelse."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:22 pm

Viktor nikkede og smilede lidt, "ja, lad os det" sagde han og begyndte at gå.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:22 pm

Jayce gik tilbage mod sit værelse.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:22 pm

Viktor fulgte med, han skævede af til mod Jayce.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:25 pm

Jayce gik og tjekkede lidt til sin arm. De kom til værelset og Jayce gik ind.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:25 pm

Viktor fulgte med og så bekymret på Jayce arm, "er det blevet værre?"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:28 pm

"Nej, det er ok" sagde han og smilede til Viktor "sæt dig på sengen og tag blusen af, så skal jeg nok forbinde det" sagde han og gik ud på toilettet.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:31 pm

Viktor tøvede lidt, men satte sig så på sengen og fik med lidt besvær taget sin bluse af. Uden blusen kunne man tydeligt se metalskinnen på hans skulder, som den tredje arm sat fast i, og hvordan hans venstre arm ikke bestod af kød, men af metal, fra albuen og ned. Det var i hans højre arm at knivene havde ramt.
Han sad lidt usikkert og ventede på Jayce.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:34 pm

Jayce kom tilbage lidt tid efter, i bar overkrop og med den ene arm forbundet. Han havde en førstehjælpskasse i hånden og han gik over mod Viktor "hvordan ser det ud?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:36 pm

Viktor rødmede svagt, og så hurtigt væk fra Jayce, han havde det skidt med at stirre på Jayce, "uhm ... øh ... Jeg tror det ser ok ud?"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:39 pm

Jayce gik på huk foran ham og tog fat om hans håndled "lad mig se" sagde han og undersøgete hans sår.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:40 pm

Viktor drejede armen så han bedre kunne se. Der var fire sår, men ingen af dem var særligt dybe.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:41 pm

Jayce gik igang med grundigt at forbinde dem.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:42 pm

Viktor så på ham imens, han havde det underligt, det her var ikke godt.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:49 pm

Jayce så op på ham og smilede skævt "så er det fikset..." han rejste sig og så undersøgende på hans arme "... så det er sådan det ser ud"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 11:51 pm

Viktor smilede til ham, "Tak" sagde han. Han nikkede, "... ja" svarede han og bevægede sin arm lidt, "Virker stort set lige så godt som en normal arm, bare stærkere og har sværere ved at gå i stykker".
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad har du fundet ud af? - Jayce
Tilbage til toppen 
Side 4 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: