LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hvad har du fundet ud af? - Jayce

Go down 
5 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 12:00 am

"Kan du mærke ting med den?" spurgte han og rørte ved hans robotarm.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 12:01 am

Viktor nikkede, "lidt, ikke helt så meget som med en normal arm" sagde han og ignorerede det sug det gav, da Jayce rørte ved ham.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 12:03 am

"Er det ikke.. trist?" Jayce så tøvende på Viktor og rørte ved hans rigtige arm.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 12:05 am

Det gav et svagt gib i Viktor, "well ... den oprindelige plan var jo, at det her bare skulle være en prototype" mindede han ham om.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 12:08 am

"Og den nye krop, ville kunne mærke lige så godt som den gamle?" spurgte han "hvad med.. varme og du ved, følelsen af hud mod hud?" han så Viktor i øjnene og strøg hans arm.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 12:09 am

Viktor rødmede svagt og drejede hovedet, "uhm ... det havde jeg tænkt mig at arbejde mod" mumlede han.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 12:14 am

Han nikkede langsomt "Ok.."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 12:16 am

Viktor skævede mod ham, "... men jeg regnede ikke med det ville blive vigtigt" mumlede han.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 12:21 am

"..." Jayce så på ham og rynkede brynene "hvad med... du ved" han strøg ham uden at tænke over det ned af brystet "kærester og sådan"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 12:23 am

Viktor koncentrerede sig meget om ikke at reagere, "wel ..." han tøvede, "jeg ved ikke ... tror ikke jeg regnede med der ville være nogen det næste lange stykke tid" mumlede han uden at se på ham.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 12:26 am

"Hvorfor ikke? Du er en pæn mand" sagde Jayce tøvende... tanken om at hele Viktors krop ville blive erstattet med metal gik ham på.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 12:28 am

Viktor skævede mod ham og smilte svagt, "...tak, hm ... " han tøvede, "jeg ... der var en, og uhm ... " han vidste ikke helt, hvordan han skulle fortsætte, "han var ikke interesseret og så ... ja, jeg regnede ikke med at finde en anden" han trak svagt på skudrene.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 12:32 am

"Oh" Jayce rynkede brynene "der er jo andre.."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 12:34 am

Viktor så ned på ham, "... ja, det er der vel" sagde han og trak på skuldrene, "det virker bare ikke altid sådan"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 12:34 am

"Det kender jeg godt" han smilede opmuntrende til ham "du finder en"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 12:35 am

Viktor grinte svagt, "måske" sagde han, "men tak"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 10:50 pm

"Du burde ikke gøre resten af din krop metal" sagde han så
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 10:54 pm

"Har du et bedre argument end sidst vi snakkede om det?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:37 pm

"..." Jayde så alvorligt på ham "du kommer ikke til at bygge noget så pænt som originalen"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:38 pm

Viktor så overrasket på ham og rødmede svagt, "... er det ikke vigtigere, hvor godt det fungere?" spurgte han lidt tøvende.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:40 pm

"..." Jayce så lidt på Viktors krop og rørte igen hans bryst "du bliver mindre varm og blød, jeg er ikke sikker på det er en forbedring"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:42 pm

Viktor stivnede og lænede sig så en lille smule frem ad, "til gengæld går jeg ikke så nemt i stykker"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:46 pm

Jayce betragtede ham "du bør ikke ændre mere"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:50 pm

Viktor sukkede svagt, "... det kommer jeg heller ikke til så længe du har vores dims"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 09, 2015 11:51 pm

"Godt" svarede Jayce og flyttede hånden
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad har du fundet ud af? - Jayce
Tilbage til toppen 
Side 5 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce
» Hvad mener du med han er væk? - Ekko
» gæt hvad jeg har set! - Cait
» HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI
» Se hvad jeg har - Cait!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: