LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hvad har du fundet ud af? - Jayce

Go down 
5 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 9:19 pm

Jayce fulgte med ham og så på listerne...
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 9:23 pm

"Værelse 23" sagde Viktor.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 9:27 pm

"Ok, lad os komme afsted" sagde Jayce og gik afsted
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 9:29 pm

Viktor fulgte med ham, de ankom til værelse 23. "Vil du banke på?".
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 9:30 pm

"Æh... jo..." sagde han tøvende. Det var jo gået så godt sidst. Han bankede tøvende på døren.
Tilbage til toppen Go down
LeBlanc

LeBlanc


Antal indlæg : 132
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 9:30 pm

LeBlanc åbnede døren da der blev banket på og så undrende, men venligt på de to herre "goddag?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 9:33 pm

"Goddag" sagde Viktor og skævede over mod Jayce, i håb om at han ville føre ordet.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 9:34 pm

"Jeg ved du har taget min hammer, giv mig den omgående og så behøver politiet ikke blive blandet ind i det" sagde Jayce
Tilbage til toppen Go down
LeBlanc

LeBlanc


Antal indlæg : 132
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 9:34 pm

LeBlanc så overrasket på ham "undskyld mig?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 9:40 pm

Viktor så lidt overraskede på Jayce, men prøvede så at se truende og selvsikker ud, "Det nytter ikke noget at lyve om det".
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 9:43 pm

"Jeg ved du tog den" sagde Jayce bestemt "vi har beviser af det hele, både billeder og film"
Tilbage til toppen Go down
LeBlanc

LeBlanc


Antal indlæg : 132
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 9:45 pm

LeBlanc så overrasket på Jayce, Video? Billeder? Havde han fået udvekslingen af Vladimir og Sivir på video? Havde de fået Vladimir og hendes udveksling på video? Hun havde været forsigtig.. det måtte være bluff. "Jeg ved ikke hvad du taler om, hvilken hammer?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 9:46 pm

Viktor kneb øjne sammen, "Det nytter heller ikke at spille uskyldig"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 9:48 pm

"Jeg går til rektor så" sagde Jayce med smalle øjne "du vil fortryde ikke at give mig hammeren med det samme. Mine forældre er rige, jeg har beviser og råd til de bedste advokater"
Tilbage til toppen Go down
LeBlanc

LeBlanc


Antal indlæg : 132
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 9:49 pm

LeBlanc så helt forvirret ud "jamen... jeg ved virkelig ikke hvad det er I taler om"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 9:54 pm

Viktor så tøvende mod Jayce, men besluttede at han hellere måtte holde facaden kørende, "om du aflevere den nu, eller politiet finder den senere gør ingen forskel for os, så for din egen skyld kan du lige så godt aflevere den nu"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 9:58 pm

"Det er lige meget, jeg har spildt nok tid her" sagde Jayce køligt "vi går til rektor nu, og når han har set videobåndet, så skal du tro vi får gennemsøgt dit værelse hurtigere end du kan nå at sige 'stjålen hammer'" sagde han og begyndte at gå!
Tilbage til toppen Go down
LeBlanc

LeBlanc


Antal indlæg : 132
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 9:58 pm

"Jeg har ikke jeres hammer!" sagde LeBlanc fortvivlet.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 10:00 pm

Viktor skyndte sig efter Jayce.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 10:01 pm

Jayce gik målrettet i retning af rektors kontor.
Tilbage til toppen Go down
LeBlanc

LeBlanc


Antal indlæg : 132
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 10:02 pm

LeBlanc lukkede døren og fik hurtigt Vladimir i røret "kom til mit værelse øjeblikkeligt"

//out//
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 10:04 pm

Viktor så forvirret på Jayce, "... video?"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 10:06 pm

"Ja, jeg tror det ville skræmme alle til at tilstå. Hun ved tydeligvis ingenting, hvad gør vi nu?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 10:08 pm

"ah" sagde Viktor, alt gav pludselig mening, "hm ... det ved jeg ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Antal indlæg : 1916
Join date : 26/10/15

Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2015 10:10 pm

Jayce sukkede tungt "... måske vi skulle prøve at finde ud af om der var andre der manglede.."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad har du fundet ud af? - Jayce   Hvad har du fundet ud af? - Jayce - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad har du fundet ud af? - Jayce
Tilbage til toppen 
Side 7 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Hey Jayce... så... vi har været venner i lang tid nu - Jayce
» Hvad mener du med han er væk? - Ekko
» gæt hvad jeg har set! - Cait
» HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI
» Se hvad jeg har - Cait!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: