LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Icon_minitimeTors Nov 12, 2015 11:08 pm

Zed tog det på og så på hende "er du klar? Vi behøver ikke hvis ikke du har lyst" sagde han blidt.
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Icon_minitimeTors Nov 12, 2015 11:13 pm

Syndra tænkte sig lidt om. "Men jeg har jo lyst til dig!" sagde hun "men vær blid."

"det er jo min første gang" det sagde hun mere for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Icon_minitimeTors Nov 12, 2015 11:15 pm

Zed rødmede svagt "det burde have været mere romantisk.. og ikke i opholdsstuen" sagde han undskyldene
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Icon_minitimeTors Nov 12, 2015 11:16 pm

"jeg synes det er meget romantisk, når bare du er her" sagde Syndra og nusset hans kind.
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Icon_minitimeTors Nov 12, 2015 11:17 pm

Zed smilede kærligt ned til hende og kyssede hende dybt
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Icon_minitimeTors Nov 12, 2015 11:18 pm

Syndra kyssede med, og tog hånden der havde nusset kinden om bag nakken på ham
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Icon_minitimeTors Nov 12, 2015 11:22 pm

Zed spredte hendes ben og gled blidt op i hende.
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Icon_minitimeTors Nov 12, 2015 11:27 pm

Syndra stønede. hun glemte sine ben sammen om hans hofter.
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Icon_minitimeTors Nov 12, 2015 11:30 pm

Zed kyssede hende blidt og lod hende vende sig til fornemmelsen.
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Icon_minitimeTors Nov 12, 2015 11:31 pm

Syndra så undskyldene på Zed. hun var meget flov.
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Icon_minitimeTors Nov 12, 2015 11:38 pm

Zed stønnede lavt og smilede til hende.. han begyndte langsomt at glide frem og tilbage i hende.
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Icon_minitimeTors Nov 12, 2015 11:42 pm

Syndra tog hårdt fat i sofapunden de lå på. Hun bevæget sig i samme rytme som Zed gjort det i.
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Icon_minitimeTors Nov 12, 2015 11:43 pm

Zed stønnede tændt og gled frem og tilbage i hende, i en god rytme. Han lagde hænderne på hendes hofter.
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Icon_minitimeTors Nov 12, 2015 11:45 pm

Syndra tog nogle dybe indåndinger. hun nød det.
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Icon_minitimeTors Nov 12, 2015 11:48 pm

Zed holdt fast om hendes hofter og gjorde det blidt for det ikke skulle gøre ondt
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Icon_minitimeTors Nov 12, 2015 11:51 pm

Syndra blev varmet op. Nu gik det fint, når ham kørte frem og tilbage. Det var ret. så hun blev meget tændt! "hårder" sagde hun stønnedene
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Icon_minitimeTors Nov 12, 2015 11:54 pm

Zed kyssede hende dybt og begyndte at sætte tempoet op. Han stønnede i nydelse.
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Icon_minitimeFre Nov 13, 2015 12:06 am

Syndra stønnede også i nydelse. "Du er så fræk!" sagde hun "kysse mig!"
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Icon_minitimeFre Nov 13, 2015 12:08 am

Zed smilede frækt til hende og kyssede hende dybt. Han stødte hårdere op i hende og nød hvordan hun føltes.
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Icon_minitimeFre Nov 13, 2015 12:10 am

Syndra kyssede ham og tog fat i hans hår med begge hænder. Ikke hårdt, men sådan at det kunne mærkes
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Icon_minitimeFre Nov 13, 2015 12:20 am

Zed satte farten op
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Icon_minitimeFre Nov 13, 2015 12:23 am

Syndra stønede højt. "åh!! ja!!" hun kyssede ham, det blev så hurtig til et snav.
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Icon_minitimeFre Nov 13, 2015 12:26 am

Zed snavede hende tændt.
Tilbage til toppen Go down
Syndra

Syndra


Antal indlæg : 565
Join date : 28/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Icon_minitimeFre Nov 13, 2015 12:28 am

Syndra snavede med i noget tid. Så å hun på ham, "er det ikke din tur til at være nederst" hun smilede frækt til ham
Tilbage til toppen Go down
Zed

Zed


Antal indlæg : 579
Join date : 26/10/15

Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Icon_minitimeFre Nov 13, 2015 12:32 am

Zed stønnede og så hende i øjnene "det kan vi godt" sagde han med et frækt smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//   Hvad laver jeg dog?!?! //Zed// - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//
Tilbage til toppen 
Side 8 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: