LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Empty
IndlægEmne: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 10:34 pm

Sted: Aatrox og Tryndameres værelse
tid: 14:00

Aatrox sad på sin seng og ventede på at Tryndamere kom tilbage fra hvor end han var henne.
Tilbage til toppen Go down
Braum

Braum


Antal indlæg : 101
Join date : 31/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 10:37 pm

Døren åbnede pludseligt og Braum kom ind med en poro på hver hånd, han så overrasket på Aatrox der tydelighvis havde siddet og ventet på nogen "kan jeg hjælpe med noget?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 10:40 pm

Aatrox så først forvirret og derefter utilfredst på Braum, "... hvem er du?"
Tilbage til toppen Go down
Braum

Braum


Antal indlæg : 101
Join date : 31/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 10:41 pm

"uhm... mit navn er Braum... hvem er du?" han så forvirret på et stykke papir.
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 10:43 pm

"Aatrox" svarede Aatrox, "... hvad laver du her?"
Tilbage til toppen Go down
Braum

Braum


Antal indlæg : 101
Join date : 31/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 10:45 pm

"uhm... jeg bor her. du er ikke på min liste over værelses kamerater..."
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 10:47 pm

"oh" sagde Aatrox og så utilfredst på ham, det var rigtigt der var også de to andre, "jeg er blevet tilføjede senere, der var nogen adminstrations problemer, jeg er p listen på opslagstavlen og alle nyere lister" fortalte han.
Tilbage til toppen Go down
Braum

Braum


Antal indlæg : 101
Join date : 31/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 10:53 pm

"oh! jammen velkommen til værelset så!" sagde Braum storsmilende og med armen udstrakt
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 10:54 pm

Aatrox tog tøvende imod hams hånd og trykkede den, "tak".
Tilbage til toppen Go down
Braum

Braum


Antal indlæg : 101
Join date : 31/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:04 pm

"så kender du nogen her på skolen før du startede?" spurgte Braum interreset
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:06 pm

Aatrox nikkede, "Mig og Tryndamere kender hinanden"
Tilbage til toppen Go down
Braum

Braum


Antal indlæg : 101
Join date : 31/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:09 pm

"oh, det var da et heldigt tilfælde at i kom på værelse sammen så" svarede Braum "jeg kender faktisk også Gragas som er den sidste der bor her på værelset"
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:10 pm

Aatrox nikkede, "ja, det syntes jeg også" sagde han, "oh, har i kendt hinanden længe?"
Tilbage til toppen Go down
Braum

Braum


Antal indlæg : 101
Join date : 31/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:17 pm

"vi er gamle venner, vi plejer at gå i byen sammen i weekenderne, dig og Tryndamere burde tage med en dag!" sagde Braum imens han fodrede sine Poroer
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:18 pm

Aatrox tænkte lidt over det, "Det lyder som en fantastisk ide" sagde han glad.
Tilbage til toppen Go down
Braum

Braum


Antal indlæg : 101
Join date : 31/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:21 pm

"det er jeg glad for at høre, vi kan gøre det til sådan en fælles velkomst aften hvor vi kan lære hinanden at kende. Jeg har en god fornemmelse for det her værelse" sagde Braum konspiratorisk
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:22 pm

Aatrox nikkede, "Det lyder som en rigtig god ide" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Braum

Braum


Antal indlæg : 101
Join date : 31/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:26 pm

Braum lagde sig tungt i sin seng "så hvilke hobbyer bruger du så din tid på min ven" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:27 pm

"Jeg deltager i sværdkampsturneringer" sagde han, "det er derfra jeg kender Tryndamere".
Tilbage til toppen Go down
Braum

Braum


Antal indlæg : 101
Join date : 31/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:35 pm

"ah... en sværdkæmper kan jeg høre, personligt tager jeg mig mere tid med frivilligt arbejde på dyreinternatet."
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:37 pm

Aatrox så undrende på ham, "aha ... det lyder også ..."
Tilbage til toppen Go down
Braum

Braum


Antal indlæg : 101
Join date : 31/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:40 pm

Braum kiggede målende på ham "kan du lide dyr min ven?"

Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:41 pm

Aatrox overvejede det, "nogen dyr" sagde han og hans tanker gik til stridsheste og kæmpe vildsvin.
Tilbage til toppen Go down
Braum

Braum


Antal indlæg : 101
Join date : 31/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:43 pm

"ah... jeg tænkte nok at et godt hjerte banke i dit bryst, jeg er ikke typen der ville skue en hund på hårene" sagde Braum med et vidende smil
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:44 pm

Aatrox nikkede lidt og så svagt forvirret på Braum, han var ikke vant til denne type mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Den bedste plan, næste del - Tryndamere, Braum
» Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//
» Tilbage til værelset - Graves
» en rolig dag på værelset - Cait
» Hej værelseskammerat! - tryndamere

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: