LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Braum

Braum


Antal indlæg : 101
Join date : 31/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:47 pm

"er der noget galt min ven? du ser lidt... optaget ud?" spurgte Braum bekymret
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:50 pm

Aatrox rystede på hovedet, "nej, har du snakket med nogen af pigerne endnu?" spurgte han for at skifte emne.
Tilbage til toppen Go down
Braum

Braum


Antal indlæg : 101
Join date : 31/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:56 pm

for første gang falmede Braum's smil "jeg gik forbi deres værelse, men det lød ikke som om det var et godt tidspunkt at forstyrre... er der noget med at det er søskende eller sådan noget?"
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 11:59 pm

"Det bliver de kaldt fordi de lignede hinanden i børnehaven" forklarede han, "de er ikke beslægtede, og de kommer ikke godt ud af det med hinanden"
Tilbage til toppen Go down
Braum

Braum


Antal indlæg : 101
Join date : 31/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 12:04 am

"det kunne jeg høre" sagde Braum imens han nikkede fraværende. "tror du vi kunne hjælpe dem med at komme lidt bedre ud af det med hinanden, tror du?"
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 12:05 am

Aatrox overvejede kort, hvordan Sejuani og Ashe havde opført sig sidst, "... det tror jeg bliver svært"
Tilbage til toppen Go down
Braum

Braum


Antal indlæg : 101
Join date : 31/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 12:12 am

"hmm... en skam" sagde Braum med rynkede bryn "ved du hvor Tryndamere er her til aften? jeg ville gerne have sagt goddag til alle" spurgte han straks opmuntret igen
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 12:13 am

Aatrox sukkede svagt, "nej" sagde han utilfredst, han ville også gerne have vidst det.
Tilbage til toppen Go down
Braum

Braum


Antal indlæg : 101
Join date : 31/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 12:17 am

"ah... så må jeg vel vente til han kommer for at sove" sagde Braum, "Gragas skulle hente noget mjød til en anden ven så han burde heller ikke komme i et stykke tid..." det så ud til at han var løbet tør for hyggelig snak for nu
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 12:18 am

Aatrox nikkede lidt og sukkede, "Ja, forhåbentligt kommer han tilbage inden alt for sent" sagde han, han var så småt begyndt at blive bekymret for at Tryndamere havde fået skiftet værelse.
Tilbage til toppen Go down
Braum

Braum


Antal indlæg : 101
Join date : 31/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 12:26 am

"well... jeg tror jeg vil gå mig en tur så, mine små venner skal også have noget frisk luft" sagde Braum og gik hen mod døren, "jeg er nok tilbage snart"
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 12:27 am

Aatrox nikkede, "ses" sagde han og så efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum   Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Du er jo ikke Tryndamere, hvad laver du på værelset? - Braum
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Hej værelseskammerat! - tryndamere
» Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//
» Tilbage til værelset - Graves
» en rolig dag på værelset - Cait
» Glædelig jul! - Tryndamere!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: