LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Godmorgen… var jeg får hård? – VI

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI Empty
IndlægEmne: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 7:12 pm

Tid: 10:00
Sted: Værelse 26

Caitlyn stod foran VIs seng og bed sig i læben. Selvom hun havde været ret fuld i går, huskede hun stadig langt det meste af natten. Deriblandt hendes kærestes ret voldsomme orgasme og afslutning på deres hygge. Hun bed sig i læben… forhåbentlig havde det ikke været skidt? Hun stod med en bakke morgenmad og så på den sovende pige… 10 måtte være sent nok at vække hende? Caitlyn selv var vågnet omkring 7.

Hun tog blidt fat i Vis skulder ”søde? Det er morgen” sagde hun blidt. På bakken var der toastbrød, røræg, bacon og pandekager. Hun havde taget både appelsinjuice og æblejuice med, for hun vidste ikke hvad VI bedst kunne lide.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 7:21 pm

Vi brummede træt og lagde sig på siden med ryggen mod caitlyn
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 7:28 pm

"Søde?" prøvede Caitlyn igen og stillede bakken på bordet. Hun satte sig i sengen og kyssede hende på skulderen "jeg har lavet morgenmad"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 7:32 pm

"hmmm kan ikke dufte kaffe" sukkede hun træt
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 7:33 pm

Caitkyn sukkede tungt, selvfølgelig havde hun glemt noget. Hun rystede på hovedet, smuk start Caitlyn. "Jeg er tilbage om lidt.." svarede hun tøvende, rejste sig og forlod værelset.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 7:41 pm

Vi sov videre tungt
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 7:45 pm

Caitlyn stod ude i køkkenet og sukkede svagt... hun bed sig i læben og fandt sin mobil frem. Hun sendte Jayce en sms, tog kaffen og gik tilbage til værelset. "Kaffe" sagde hun og stillede kanden på bordet.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 7:48 pm

Vi brummede men satte sig op og slap et piv "gud jeg er ømmmmm" brummede hun utilfredst og lod sig falde ned i sengen igen
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 7:49 pm

"..." Caitlyn pillede ved sine fingre "VI, jeg er ked af igår.."
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 7:53 pm

"you better be" brummede hun og åbnede øjene smalle "you should be happy that i love you so much or else you would be getting with the gloves" mumlede hun og rakte ud efter kaffen
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 7:55 pm

"..." Caitlyn rakte hende kaffen...
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 7:57 pm

Vi tog en tår "tror det er godt jeg skal hente vores...legetøj imorgen" mumlede hun og så op mod caitlyn
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 8:00 pm

Caitlyn så væk "jeg gør det ikke igen, undskyld"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 8:02 pm

Vi sukkede og tog fat i hendes krave og trak hende ned til sig "du ved godt det er svært at være sur på dig når du er sådan?" hviskede hun og kyssede hende dybt
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 8:05 pm

Caitlyn rødmede svagt og kyssede forsigtigt med.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 8:06 pm

vi brød det stille "jeg forventer en forklarning" mumlede hun og satte sig op med et blidt piv
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 8:08 pm

"Jeg.." Caitlyn sukkede "jeg var fuld" mumlede hun "og du er altid.. hård ved mig, jeg troede du kunne lide den slags og.. jeg ved ikke, jeg ville bare gerne tilfredsstille dig"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 8:11 pm

Vi sukkede tungt "ville ikke sige jeg ikke kunne lide det men kan bare bedst lide at være i den dominere del af det" sagde hun og trak på skulderne
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 8:16 pm

"Oh" Caitlyn kløede sig forlegent i nakken "f-fair... så har du nok ikke brug for håndjern der kan holde dig"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 8:20 pm

"jo?" spurte hun og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 8:24 pm

"Jeg har ikke tænkt mig at dominere dig hvis ikke du kan lide det?" mumlede hun og satte sig på sin seng.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 8:30 pm

"jeg kunne godt lide det?" spurte hun
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 8:35 pm

".. du var sur og har lige sagt du bedst kan lide at være den dominerende?" sagde Caitlyn forvirret
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 8:37 pm

"ja bare fordi jeg godt kan lide at være den dominernde betyder det ikke at det er det eneste jeg ka lide?" spurte hun og kalpeede hende på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 8:39 pm

Caitlyn så ikke overbevist ud overhovedet "vi burde droppe håndjernene" sagde hun bestemt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Godmorgen… var jeg får hård? – VI Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Godmorgen… var jeg får hård? – VI
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Godmorgen - Fate

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: