LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Godmorgen… var jeg får hård? – VI

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
ForfatterBesked
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 6 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 12:26 am

Vi satte til at læse og bed sig i læben og tog sine læse briller på og håbede at caitlyn ikke opdagede det og læste det igennem og bed sig læben og blev små tændt
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 6 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 12:27 am

Caitlyn sad og så ud af vinduet og prøvede ikke at fokusere på at VI var ved at læse en meget privat historie!
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 6 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 12:28 am

"den er godt skrevet" sagde vi men havde taget sine briller af og pakket dem væk
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 6 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 12:30 am

Caitlyn rødmede svagt "mhm"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 6 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 12:31 am

Vi gik stille hen til hende og piv svagt "gud min krop er smaderet..." mumlede vi og gik mod hende
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 6 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 12:32 am

"Hrmf" Caitlyn så ikke på hende.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 6 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 12:32 am

Vi lagde bærbaren på plads "lyst til at tage et bad?" spurte hun
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 6 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 12:33 am

"Nej!" sagde hun hurtigt og rødmede dybt. Hun pufftede til hende "du behøver ikke drille"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 6 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 12:34 am

"jeg mener det" sagde vi og rullede med øjene og gik hen og tog sin thsirt og et håndklæde
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 6 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 12:34 am

Caitlyn lagde armene over kors.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 6 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 12:36 am

Vi så på hende "your loss" sagde hun og gik med vrækkende røv mod døren
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 6 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 12:38 am

Caitlyn mumlede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 6 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 12:38 am

vi gik ud i badet
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 6 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 12:39 am

Caitlyn tog sin computer og sukkede blidt. Hun lukkede tingene ned og slukkede...

//out//
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 6 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2015 12:39 am

vi badede og prøvede at få sin krop til at slappe af

/out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Godmorgen… var jeg får hård? – VI
Tilbage til toppen 
Side 6 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Lignende emner
-
» Godmorgen - Fate

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: