LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Godmorgen… var jeg får hård? – VI

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 8:40 pm

Vi sukkede "jeg henter dem lige meget hvad" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 8:42 pm

"Det får ikke mig til at bruge dem" sagde Caitlyn roligt og så frem for sig "VI, hrm, ikke for at gøre dig ubehageligt til mode, men der er noget andet jeg også ville tale med dig om"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 8:43 pm

Vi sukkede tungt og så på hende "hvad?"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 8:46 pm

"Hrm, det her med... ponier" hun skævede mod hende "er det noget vi skal tale om?"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 8:47 pm

Vi spærrede øjene op og så væk "ved ikke hvad du snakker om?" spurte hun
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 8:49 pm

"Så... hrm, de her tegnefilms ponier der har sex, det siger dig ikke noget?" sagde hun og skævede mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 8:50 pm

"nej hvorfor skulle det det?" spurte vi tøvende
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 8:53 pm

"Hrm.. fordi du har skrevet over 20 forskellige fanfictions om dem?" sagde hun og så hende i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 8:54 pm

Vi spærrede øjene op "du har kigget i min bærbar!" sagde hun men holdte sig for munden!
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 8:57 pm

"Jeg lukkede den ned efter at du var faldet i søvn" sagde Caitlyn "dokumentet var oppe"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 8:58 pm

Vi så rødmede ned i sengen...
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 9:01 pm

"Vi skriver på samme side" sagde Caitlyn tøvende "jeg skriver ikke om my little pony, jeg måtte faktisk google det for helt at vide hvad det var" hun smilede tøvende.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 9:02 pm

Vi bed sig i læben...
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 9:05 pm

"Så uhm, nej du vil tale om, eller noget jeg skal blande mig udenom?" spurgte hun tøvende.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 9:09 pm

"du synes sikkert jeg er weird..." hviskede hun..
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 9:10 pm

Caitlyn kom til at grine og rejste sig. Hun satte sig ved siden af hende "selvfølgelig synes jeg ikke du er weird"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 9:12 pm

vi så tøvende på hende "du er den eneste der ved det" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 9:14 pm

"Jeg skal nok lade være med at sige det til nogen" sagde hun og kyssede hende på kinden "det er ok, lidt utraditionelt, men det er der så meget der er.."
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 9:15 pm

vi nikkede stilel "så du skriver fanfic?" spurte hun
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 9:19 pm

Caitlyn rødmede svagt "oh, æh, hrm, tja"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 9:20 pm

"om hvad?" spurte hun
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 9:22 pm

"Ikke noget specielt..." mumlede hun rødmene og så væk.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 9:24 pm

"jo sig det?" spurte hun
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 9:25 pm

"D-det er pinligt" sagde Caitlyn og så væk.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 16, 2015 9:31 pm

"mere pinligt end at skrive om et show om ponier ment for små piger og nogle gange skrive dem have sex?" spurte hun med hævet øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godmorgen… var jeg får hård? – VI   Godmorgen… var jeg får hård? – VI - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Godmorgen… var jeg får hård? – VI
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Godmorgen - Fate

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: